Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/crank/medium.html

 

Ser veldig lovende ut

6537109[/snapback]

 

begynner snart å grine, apple trailerene virker ikke hoss meg. det står bare *kreves program tillegg*.

 

når jeg trykker på det skjer det ingenting.

6537233[/snapback]

 

Installer dette programmet Quicktime

 

Så kopierer du alle de innstallerte filene over til plugin mappa på firefox og opera, alt etter hva du bruker.

Lenke til kommentar
Ehm, tenkte jeg skulle gjøre som Manx (tror jeg) nevnte tidligere her. Forhåndsbestille en del filmer på deepdiscount for å liksom få det meste ut av prisen! Noen som har tips til hvilke dette kan være? Helst release dato med 2 ukers mellomrom! :)

 

Og egentlig 2-3 filmer til billig penge som jeg kan kjøpe for å få nå :)

6534950[/snapback]

Hvis vi ser bort fra at dette etter min mening er et typisk "Guide"-spørsmål (nok en gang), og derfor burde vært postet i sticky'en:

All upcoming hos DDD, listet etter (forløpig) dato

Diverse salg hos DDD:

Kino on Video (opp til 50%off),

Columbia (div titler 47%off)

Columbia (fler titler, 50%off@$4.98)

Enda mer Columbia (opp til 80%off@$5.98

Lions Gate Entertainment (opp til 46%off).

Lenke til kommentar
Ehm, tenkte jeg skulle gjøre som Manx (tror jeg) nevnte tidligere her. Forhåndsbestille en del filmer på deepdiscount for å liksom få det meste ut av prisen! Noen som har tips til hvilke dette kan være? Helst release dato med 2 ukers mellomrom! :)

 

Og egentlig 2-3 filmer til billig penge som jeg kan kjøpe for å få nå :)

6534950[/snapback]

Hvis vi ser bort fra at dette etter min mening er et typisk "Guide"-spørsmål (nok en gang), og derfor burde vært postet i sticky'en:

All upcoming hos DDD, listet etter (forløpig) dato

Diverse salg hos DDD:

Kino on Video (opp til 50%off),

Columbia (div titler 47%off)

Columbia (fler titler, 50%off@$4.98)

Enda mer Columbia (opp til 80%off@$5.98

Lions Gate Entertainment (opp til 46%off).

6537392[/snapback]

 

Beklager, men på den andre siden: Takk! Denne posten burde absolutt flyttes til sticky'en :)

Lenke til kommentar
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/crank/medium.html

 

Ser veldig lovende ut

6537109[/snapback]

Tja, etter å ha sett Transporter ser eg liksom for meg ein film i samme stilen, Jason Statham vs verden. Men for all del, vanskeleg å trekke konklusjonar av ein trailer.

6537260[/snapback]

 

Ser ikke ut til å følge den stilen sett i transporter filmene

6537822[/snapback]

 

Det har vel mer med at Transporter filmene var laget av Louis Leterrier og denne ikke er det...

 

Jeg ser enda mer fram til Statham's neste film Rogue hvor han skal spille mot Jet Li som spiller en leiemorder.

 

Edit: Men Crank ser ut som det kan bli nok en underholdene Jason Statham film :yes:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Nok en superheltfilm som skuffet. Gledet meg virkelig til Superman Returns, men den viste seg å være en helt middels film. Høydepunktet kom en halvtime ut i filmen, etter det var det for det meste kjedelig.

6534934[/snapback]

 

Temmelig merkelig at det de nesten endte opp med å lage var en dramafilm. Ta med i beregningen at produskjonsbudsjettet tilsvarte to LOTR filmer og litt til, så må man nesten undre litt over hvor pengene tok veien. Man må også undre seg på om manusforfatterne har peiling på Supermann, slik som de rotet til viktige elementer. Denne filmen skulle ikke være litt over middelmådig, den skulle være en gigant.

 

Singer har idag uttalt at i en evt oppfølger så vil han gå helt "wrath of Khan", som er et hint rettet mot Star Trek oppfølgeren til den første, som er ansett som den beste og en av de fremste sci-fi filmer gjennom tidene. Så han insinuerer at Supermann vil møte en hevnaktig fiende og muligens at noen vil dø en heltemodig død. Så akkurat det lyder nå greit, en actionpreget oppfølger hvor Supermann hamrer løs på en mektig motstander kunne vært morsomt. Men samtidig sier han at han vil fortsette å jobbe med de samme manusforfatterne. Huff.

Lenke til kommentar
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/crank/medium.html

 

Ser veldig lovende ut

6537109[/snapback]

Tja, etter å ha sett Transporter ser eg liksom for meg ein film i samme stilen, Jason Statham vs verden. Men for all del, vanskeleg å trekke konklusjonar av ein trailer.

6537260[/snapback]

 

Du har ikke sett Lock Stock og Snatch du, eller?

 

EDIT: ... Eller ikke.... Nå har jeg sett traileren, og det ser ut som om at den godeste Statham har fått litt for mye Transporter i blodet sitt.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Han gjør en veldig bra rolle i disse filmene. Han spilte i dem før han ble en arogant superstjerne med "kjempemuskler". Uansett om han hadde spilt dårlig i disse to filmene, ville det ikke gjort noe. Filmenes generelle suverenitet ville bare overkjørt det slik at du ikke hadde hatt mulighet til å merke det.

 

Jeg skjønner ikke hva du tenker med. Du har ikke sett filmene, på tross av at du har dem? Er du koko ( :p )? Se dem umiddelbart!

 

PS: Se Lock Stock først. Denne var den første filmen Ritchie laget. Snatch kom senere. :)

Lenke til kommentar

Klarte ikke holde meg unna er jo så mye annet som jeg skulle ha sett først, men når Bond Kofferten først var i huset så måtte jeg bare begynne på starten og få sett Dr. No.

 

Og det er bare en ting å si de har gjort en kjempe jobb med å restaurere filmen, det er til tider som filmen skulle ha blitt laget for en måndes tid siden og ikke for 44 år siden. Eller for å si det på en annen måte Ursula Andress har aldri sett penere ut :dribble: (ja jeg vet at hun er 70 år gammel nå :!: )

 

Lyddelen er også bedre, men å kalle det for dts 5.1 er å ta litt i er vel mer 3.1 i nesten de første 90 minutter, ikke mye som skjer i bakkant for å si det sånn, men det siste kvarteret så hjelper det på litt. Men som sagt dette er en film fra '62.

Man kan vel ikke regne med at alle filmene vil få like store løft i bildekvaliteten, i hvert fall ikke når vi nærmer oss '90 tallet, men det er pent å se på.

 

Menyene på disken er vel noe av det mer lekre som jeg har sett på lenge. Så hvis det er noen som i hele tatt ikke vurerer å skaffe seg de nye filmene, synd for dere dere vet ikke hva dere går glipp av. 2,5k er jo litt penger men, det er hvert det, jeg angrer ikke et sekund. Nå gleder jeg meg bare til å se resten av filmene, det blir nesten som å se filmene for første gangen igjen.

 

Så løp å kjøp, eller som vi gjør nå for tiden, plant ræva i stolen og dra fram visa kortet og bestill filmene eller kofferten, dere vil ikke angre når dere får satt igang Dr. No første gangen :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...