Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Ser det kommer en CSI film som heter CSI: Grave Danger, er dette en film eller en episode fra serien?

 

Edit: Fiksa link

6533666[/snapback]

 

Det er sesongavslutningen som Tarantino regisserte. En dobbelepisode. Ganske bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Då var Jurassic Park 3 unnagjort, prøvde ut DTS på Logitech-settet, fantastisk opplevelse.

 

Ser fram til Jurassiv Park IV som skal komme i 2008. Er desverre ikkje Spielberg som skal regissere den, men plotet har aldri vært det viktigaste i desse filmane.

6533723[/snapback]

Lite som slår en god kveld med Jurassic Park og høy kvalitetslyd. :)

Lenke til kommentar
Dere misforstår Peter Jackson. Utrolig at ikke flere av dere har sett ekstramateriale til Bad Taste. Det burde vært allmenn viten at Jackson er stor fan av ekstramateriale og så lenge han får anledning til å lansere utgave etter utgave, så gjør han det. Jeg synes det er konge for det viser at han tar var på oss dvd-samlere. Han gjør det ikke for å tjene penger, men fordi han liker fyldige dvd-utgaver.

6531451[/snapback]

 

Han liker? Investorene liker det også. Det er derfor man ikke lenger forventer å tjene penger på kinointekter alene, fordi filmer i seg selv blir ansett som en investering inn i andre marked som TV, DVD, leketøy osv.

 

Uansett vil jeg aldri ta meg tiden til å pine meg gjennom en enda lengre versjon av King Kong. Den var grei underholdning, men ikke noe verdt å se flere ganger. Og i hvert fall ikke en extended utgave.

 

Personlig skulle jeg ønske de slapp extended versjoner på kinoene også. Det er velkent at filmer kuttes om de opprinnelig overgår 2 1/2 time, da man anser filmer som er lengre for å kunne tape penger fordi mange ikke er interessert i så lange filmer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han liker? Investorene liker det også. Det er derfor man ikke lenger forventer å tjene penger på kinointekter alene, fordi filmer i seg selv blir ansett som en investering inn i andre marked som TV, DVD, leketøy osv.

6534337[/snapback]

 

Det er uvesentlig, PT hadde prøvd å fått lansere flere og fyldige utgaver uansett om investorene likte det eller ikke.

Lenke til kommentar
Dere misforstår Peter Jackson. Utrolig at ikke flere av dere har sett ekstramateriale til Bad Taste. Det burde vært allmenn viten at Jackson er stor fan av ekstramateriale og så lenge han får anledning til å lansere utgave etter utgave, så gjør han det. Jeg synes det er konge for det viser at han tar var på oss dvd-samlere. Han gjør det ikke for å tjene penger, men fordi han liker fyldige dvd-utgaver.

6531451[/snapback]

Det er velkent at filmer kuttes om de opprinnelig overgår 2 1/2 time, da man anser filmer som er lengre for å kunne tape penger fordi mange ikke er interessert i så lange filmer.

6534337[/snapback]

 

Grunnen for at de ikke vil ha tre timers lange filmer er jo at rotasjonen blir mindre og det betyr mindre penger i kassa. De vil tjene mer penger hvis filmen går åtte ganger i døgnet en hvis den bare skulle gå fem ganger i døgnet...

 

Selv om de prøver å gjøre opp forskjellen med at billettene blir litt dyrere, det er jo en grunn for at POC2 kostet 10 kroner mer en normalt 90 og ikke 80 kroner, i hvert fall på den kinoen som jeg bruker...

Lenke til kommentar
Selv om de prøver å gjøre opp forskjellen med at billettene blir litt dyrere, det er jo en grunn for at POC2 kostet 10 kroner mer en normalt 90 og ikke 80 kroner, i hvert fall på den kinoen som jeg bruker...

6534368[/snapback]

 

Hæ? Jeg betalte 75 kr som jeg alltid bruker å gjøre!

Lenke til kommentar
Då var Jurassic Park 3 unnagjort, prøvde ut DTS på Logitech-settet, fantastisk opplevelse.

 

Ser fram til Jurassiv Park IV som skal komme i 2008. Er desverre ikkje Spielberg som skal regissere den, men plotet har aldri vært det viktigaste i desse filmane.

6533723[/snapback]

Lite som slår en god kveld med Jurassic Park og høy kvalitetslyd. :)

6533771[/snapback]

 

Eg syns desverre JP 3 var ein elendig opplevelse. Sovnet på kino,og jaggu ta meg sovnet eg ikkje når eg såg den hos ein kamerat ved seinere anledning :thumbdown: . Men ja, eg må kjøpe boksen uansett.

 

@ zeph: Sannt det er mye lyd for pengene i det logitech systemet? :wee: Me loves it !

Lenke til kommentar

Ehm, tenkte jeg skulle gjøre som Manx (tror jeg) nevnte tidligere her. Forhåndsbestille en del filmer på deepdiscount for å liksom få det meste ut av prisen! Noen som har tips til hvilke dette kan være? Helst release dato med 2 ukers mellomrom! :)

 

Og egentlig 2-3 filmer til billig penge som jeg kan kjøpe for å få nå :)

Lenke til kommentar
Ehm, tenkte jeg skulle gjøre som Manx (tror jeg) nevnte tidligere her. Forhåndsbestille en del filmer på deepdiscount for å liksom få det meste ut av prisen! Noen som har tips til hvilke dette kan være? Helst release dato med 2 ukers mellomrom! :)

 

Og egentlig 2-3 filmer til billig penge som jeg kan kjøpe for å få nå :)

6534950[/snapback]

 

 

Er bare å ta en titt her og se om du finner noe moro :)

Advarsel! Fare for at penger forsvinner :)

Lenke til kommentar
Fikk ihvertfall omsider sett Aliens Directors Cut i kveld, herlig film dette også :)

6534984[/snapback]

 

Kickass-film fra tidenes action-regissør.

6535329[/snapback]

 

Veldig enig. Var godt å se den igjen! Syns liksom heile oppbygningen i starten er så rå. og stemningsfull. Og råtøffe,intentet anende marines som kommer med tørre kommentarer slår her heller aldri feil :wee:

Lenke til kommentar
@ zeph: Sannt det er mye lyd for pengene i det logitech systemet? :wee: Me loves it !

6534944[/snapback]

Det er heilt fantastisk, den rumlelyden når ein dinosaur (type stor) er i anmarsj er ubeskrivelig. Ser veldig fram til den dagen eg skal sjå LOTR-triologien her, med PJ og dette Logitech-settet i stummande møkre :thumbup:

Lenke til kommentar
På mandag ruller det inn godt over 20k på konto....Burde egentlig håper på at nettet forsvinner her i huset de neste dagene...Er mye eg skulle ha bestilt ser dere :innocent:

6537093[/snapback]

 

Hehe, at internett skulle avskaffes er for tiden det eneste som kan hjelpe og stoppe min mani også. Virker som at tilbudene og filmene bare plasseres i fanget mitt og at jeg har en djevel på skulderen som stille sier: "Du har råd til en til...du har råd til en til" :cry:

Endret av Bilet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...