Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har akkurat laget meg en sånn YMDb -liste..

 

Finnes det flere slike morsomme film-lister!? Over hva du har sett, eller hva du eier.. osv.. !? :)

6532010[/snapback]

 

Med Intervocative kan du lagre alle dine dvd-filmer!

6532018[/snapback]

Tøft.. :) .. Er dette noe stas? Prøvd selv? Får man lagt ut noe lister på nettet med dette, eller er det kun internt? Koster vel ingenting, gjør det vel!?

 

Takker.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ellers, True Romance (Hr. Tarantinos mest romantiske film, ifølge ham selv)...

6531997[/snapback]

 

Det er jo bare scriptet som er hans, og det ble ganske så modifisert etter han solgte det til Scott.

6532330[/snapback]

 

Ganske modifisert? Nei. Det er bare slutten som ble endret. Se filmen med kommentar fra QT selv.

Lenke til kommentar

Såg Serenity i dag, mulig eg ville hatt fordel av å ha sett Firefly-serien først, men uansett var ikkje filmen så veldig bra. Nathan Fillion passar veldig dårleg i den type rollar for meg etter å ha sett han utallige ganger i Pizzagjengen. Når filmen var ferdig satt eg liksom å lurte på kvifor dei valgte eit så dårleg plot. Jaja, middagskvilen er unnagjort, får med meg ein film til i dag.

Lenke til kommentar

Då var Jurassic Park 3 unnagjort, prøvde ut DTS på Logitech-settet, fantastisk opplevelse.

 

Ser fram til Jurassiv Park IV som skal komme i 2008. Er desverre ikkje Spielberg som skal regissere den, men plotet har aldri vært det viktigaste i desse filmane.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...