Svein_Jarle Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fart? Lethal Weapon! Ellers, True Romance (Hr. Tarantinos mest romantiske film, ifølge ham selv)... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har akkurat laget meg en sånn YMDb -liste.. Finnes det flere slike morsomme film-lister!? Over hva du har sett, eller hva du eier.. osv.. !? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har akkurat laget meg en sånn YMDb -liste.. Finnes det flere slike morsomme film-lister!? Over hva du har sett, eller hva du eier.. osv.. !? 6532010[/snapback] Med Intervocative kan du lagre alle dine dvd-filmer! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har akkurat laget meg en sånn YMDb -liste.. Finnes det flere slike morsomme film-lister!? Over hva du har sett, eller hva du eier.. osv.. !? 6532010[/snapback] Med Intervocative kan du lagre alle dine dvd-filmer! 6532018[/snapback] Tøft.. .. Er dette noe stas? Prøvd selv? Får man lagt ut noe lister på nettet med dette, eller er det kun internt? Koster vel ingenting, gjør det vel!? Takker.. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tøft.. .. Er dette noe stas? Prøvd selv? Får man lagt ut noe lister på nettet med dette, eller er det kun internt? Koster vel ingenting, gjør det vel!? Takker.. 6532071[/snapback] Sjekk i signaturen min. Trykk der det står mine filmer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ellers, True Romance (Hr. Tarantinos mest romantiske film, ifølge ham selv)... 6531997[/snapback] Det er jo bare scriptet som er hans, og det ble ganske så modifisert etter han solgte det til Scott. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ser at Lost in Space går på tv i dag, er den verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Var å så på "Den brysomme mannen" i går. Kort og greit: Se den før den blir tatt av En strålende norsk film. Og ja, du kommer til å bli overrasket Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ellers, True Romance (Hr. Tarantinos mest romantiske film, ifølge ham selv)... 6531997[/snapback] Det er jo bare scriptet som er hans, og det ble ganske så modifisert etter han solgte det til Scott. 6532330[/snapback] Joda, men han regner filmen likevel for sin mest romantiske... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ellers, True Romance (Hr. Tarantinos mest romantiske film, ifølge ham selv)... 6531997[/snapback] Det er jo bare scriptet som er hans, og det ble ganske så modifisert etter han solgte det til Scott. 6532330[/snapback] Ganske modifisert? Nei. Det er bare slutten som ble endret. Se filmen med kommentar fra QT selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Såg Serenity i dag, mulig eg ville hatt fordel av å ha sett Firefly-serien først, men uansett var ikkje filmen så veldig bra. Nathan Fillion passar veldig dårleg i den type rollar for meg etter å ha sett han utallige ganger i Pizzagjengen. Når filmen var ferdig satt eg liksom å lurte på kvifor dei valgte eit så dårleg plot. Jaja, middagskvilen er unnagjort, får med meg ein film til i dag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 det burde vært en lov mot å se Serenity uten å ha sett serien først Serenity uten serien er som å drite uten et rasshøl, no point. Nathan Fillion gjør en god jobb i både serien og filmen. hvis du har sett han i buffy ser man at han fint kan spille litt små/veldig slem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Firefly og Serenity er toppers! I kveld har eg sett The Big Red One - The Big Red One: The Reconstructed Version. Og det var ein HERLIG film. Var litt skeptisk til lyden da filmen er gammel,men hadde likevel eit håp da det var snakk om nyversjon. Lyden skuffet ikkje. uansett ein knall god film syns eg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 6533459[/snapback] Såg den tidligere i dag, og eg gleder meg noe jævlig for å si det slik. Turtles er ELSK!! Minnet meg på at eg må få kjøpt meg de gamle filmene på DVD også Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Steike! Snakk om godbit på kveldstid. Den skal sees, og nå ble jeg veldig glad. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ser det kommer en CSI film som heter CSI: Grave Danger, er dette en film eller en episode fra serien? Edit: Fiksa link Endret 21. juli 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Då var Jurassic Park 3 unnagjort, prøvde ut DTS på Logitech-settet, fantastisk opplevelse. Ser fram til Jurassiv Park IV som skal komme i 2008. Er desverre ikkje Spielberg som skal regissere den, men plotet har aldri vært det viktigaste i desse filmane. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 det er csi-episoda som tarantino lagde...dobbelepisode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg