Zeph Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Arg, kan ikkje sjå film etter ein varm dag på jobben, sovner alltid Trur eg heller tar med meg ei bok og går ut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Lois Leterrier har fått jobben å lage den nye Hulk filmen. Med Transporter filmene på samvittigheten, samt Danny The Dog (Unleashed) er det litt tidlig å si hvor god han egentlig er. Syntes de nevnte filmene var middelmådige (men transporter filmene var litt kule). Tviler nå uansett på at han gjør en dårligere jobb enn Lee når han lager Hulk filmen. Får bare håpe Bana får fortsette som Hulk. 6525003[/snapback] Så dette nå på Joblo!, og Louis Leterrier som regissør så kan jo dette bli riktig moro, mannen kan action. Blir vel ikke like filosofisk som det Ang Lee prøve å få det til å bli... Kan jo bli moro hvis han drar inn Corey Yuen eller Yuen Woo-Ping som action-korografer :!: . Er bare å gjøre som med Andy Serkis i Lotr filmen når han var Golum, bare å leie inn Jet Li eller kanskje Donnie Yen til å spille Hulken i hulken form . Eller så er det jo bare å bruke Jason Statham som Eric Banner/Hulken... Edit: Det har kommet et rykte om hvem som skal spille The Joker i den neste Batman filmen, får håpe at det ikke stemmer: Heath Ledger Har jo hørt Robin Williams før, er jo et mye bedre valg. Det går jo også rykter om Luke Skywalker, pokker jeg mener Mark Hamill Endret 20. juli 2006 av Manx Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) er full metal jacket noe og bruke tiden på spm.tegn. edit. ser den er på 102 plass på imdb, tror jeg ser den alikevel Endret 20. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Om du ikke har sett den før, tror nok jeg også det lureste du gjør er å sette deg ned å kose deg med den ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 full metal jacket er vidunderlig bra!!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Konge film Gunnery Sergeant Hartman: How tall are you, private? Private Cowboy: Sir, five-foot-nine, sir. Gunnery Sergeant Hartman: Five-foot-nine, I didn't know they stacked shit that high. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Konge film Gunnery Sergeant Hartman: How tall are you, private? Private Cowboy: Sir, five-foot-nine, sir. Gunnery Sergeant Hartman: Five-foot-nine, I didn't know they stacked shit that high. 6528342[/snapback] hehe, gleder meg allerede. elsker frekke folk i militær filmer. men er det andre enn meg som syns the ring er usansynelig dårlig spm.tegn. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Knallbra film, Full Metal Jacket... 40 minutter bootcamp var ganske kult... Når du ser den, må du huske på at denne kom kort tid etter Apokalypse Nå! og Platoon, så den er ikke så actionfylt som de, da markede allerede hadde sett tunge krigsfilmer... Men like fullt en knallfilm! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Folkens, jeg trenger en actionfilm. Jeg vil ha en virkelig tanketom actionfilm med heftige eksplosjoner og sånt jeg bare kan se og nyte uten å tenke! Er dritt lei av denne trenden som er nå at alle filmene skal ha en god historie og sånn.. Nei, gi meg en heftig, tanketom actionkomedie, så er jeg fornøyd. (nå skal det sies at jeg har sett veeeeldig mange av disse "geniale" filmene, og nytt dem, jeg bare vil ha action nå). Transporter-filmene, Dødelig våpen-filmene og xXx-filmene var konge! Noen som har noen tips til flere slike filmer? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Transporter-filmene, Dødelig våpen-filmene og xXx-filmene var konge!Noen som har noen tips til flere slike filmer? 6529056[/snapback] slike filmer er konge, så lenge det ikke blir for mye av dem. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Transporter-filmene, Dødelig våpen-filmene og xXx-filmene var konge!Noen som har noen tips til flere slike filmer? 6529056[/snapback] slike filmer er konge, så lenge det ikke blir for mye av dem. 6529067[/snapback] Sikkert ikke samme stil men vil likevel anbefalle Con Air og The Rock Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Whoa, ny design på imdb, eller er det bare jeg som ligger bak? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Merket det nå før i dag, jeg og. Er vel ikke akkurat nytt design, men det er nye features med disse bildene.. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ser det er, som på ekte Peter Jackson vis, en Extended Version av King Kong på gang. Det vil også komme et gift set, sikkert noe ala Lord of the Rings sine gift sets tipper jeg. Mer kan leses på DvdTimes. Min personlige mening er at dette er veldig unøvdvendig. Synes filmen var lang nok som den var og å legge til noe på den, er jeg redd bare blir å dra den enda lenger ut! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 hva med Commando? 6529165[/snapback] Fasiten. I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Let off some steam, Bennett. Faen så kul film. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Skilpadder Må nok ta ungene med på kino neste år ja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ser det er, som på ekte Peter Jackson vis, en Extended Version av King Kong på gang. Det vil også komme et gift set, sikkert noe ala Lord of the Rings sine gift sets tipper jeg. Mer kan leses på DvdTimes. Min personlige mening er at dette er veldig unøvdvendig. Synes filmen var lang nok som den var og å legge til noe på den, er jeg redd bare blir å dra den enda lenger ut! 6529495[/snapback] Jeg får se om det kanskje blir noe av når det nærmer seg. Men jeg syntes den er for lang sånn som den er nå, og hvis det er snakk om 15 minutter mer med Jack Black så kommer ikke jeg til å kjøpe den. Edit: @Dotten: Du kan jo bruke det som en unnskyldning Endret 21. juli 2006 av Manx Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 De slenger vel på uttallige versjoner av den oppskrytte King Kong filmen for å prøve å øke profitten, da kinoen knapt maktet å få filmen til å gå i null. Kommer aldri til å ta meg tiden til å se noe extended version av den filmen der, var alt for lang som det var. Tvilsomt om jeg gidder se filmen om igjen uansett, selv om det ikke er extended. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg