Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare å glede seg til Drugs are fun, del 1 eller hva det nå heter, fryktlig morsomt til tider :)

6526287[/snapback]

Forklar nærmere, for jeg forstod ikke bæret :p

6526636[/snapback]

Du skjønner det når det kommer i filmen :D Du kommer ikke til å gå glipp av det, det kommer en tekst på skjermen hvor det da står noe som: Drugs are fun, part 1...

Lenke til kommentar
Du skjønner det når det kommer i filmen  :D Du kommer ikke til å gå glipp av det, det kommer en tekst på skjermen hvor det da står noe som: Drugs are fun, part 1...

6526705[/snapback]

Ok, setter inn filmen i dvd-spilleren nå:) Hehe, nå gleder jeg meg :dribble:

Lenke til kommentar
IMDb har endra på profilene. Bilder forann navnene nå.

6526986[/snapback]

De er jo så små at du må jo nesten bruke lupe for å se hvem det er...

Da er jeg forhåpentligvis med i rulleteksten til Clerks 2, og sikkert første og siste gangen jeg ser noe til myspace siden... :yes:

Lenke til kommentar
Angående rulleteksten til Clerks 2; det kommer sikkert til å være 15 000 navn der, hvem gidder å se gjennom alle?

6527077[/snapback]

Blir vel kun en gang for å sjekke at man står der også kan det være samme f.... :)

Edit: Får håpe det står i alfabetisk rekkefølge eller så kan det bli litt vanskelig.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Nettopp skrudd av Garage Days :) Og ja Manx, under Drugs are fun, part I fikk jeg meg en svært god latter :thumbup:

Ellers en ganske ok, grei film. Fikk vel ca. det jeg forventet meg, gikk vel ikke inn med det helt for store håpet!

Ser at mange nevner at play.com har skjerpet seg her nå! Håper virkelig dette er tilfellet, selv om jeg fremdeles venter på filmer som er bestilt 10/07. Men kanskje jeg får den jeg bestilte i går før de da? :)

Lenke til kommentar
Håper de driter i CGI'en og maler Lou Ferrigno grønn.

6525007[/snapback]

:mrgreen:

Hva han selv sier:

"We won't be spending times presenting the characters, which is unfortunately pretty much unavoidable as far as number ones are concerned. Someway like Spider-Man 2, Marvel wants this Hulk to be the one fans would really want to see on the big screen. I'm not badmouthing Ang Lee's movie which has its supporters but I think the tone was overall a little bit too serious. As far as the casting is concerned, we don't know yet if Eric Bana will be onboard and regarding Hulk, I can already tell you that I don't intend to use as much 3D as the first movie did. As for the budget, it will be over 100 millions".

Zak Penn skal skrive historien. Hulk fansen raser allerede, noe som bare er vel og bra. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...