Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Hvordan i helvete er det mulig å si at Versus er en dårlig film?!?

Den er en av de 10 beste filmene gjennom tidene. End of discussion.

PS: Jeg er så sinnsykt fly forbannet nå... dere aner ikke. Å si at Versus er så dårlig at den blir bra er som å pisse på graven til alle som har oppnådd noe her i verden. Seriøst. ARGH SATAN!!

6520608[/snapback]

Jeg digger Versus, så I'm on your side.

6520629[/snapback]

Count me in!!

10/10 fra min side! Lo hardt og iløpet av filmen!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan i helvete er det mulig å si at Versus er en dårlig film?!?

Den er en av de 10 beste filmene gjennom tidene. End of discussion.

PS: Jeg er så sinnsykt fly forbannet nå... dere aner ikke. Å si at Versus er så dårlig at den blir bra er som å pisse på graven til alle som har oppnådd noe her i verden. Seriøst. ARGH SATAN!!

6520608[/snapback]

Jeg digger Versus, så I'm on your side.

6520629[/snapback]

Count me in!!

10/10 fra min side! Lo hardt og iløpet av filmen!!

6522522[/snapback]

Det var dråpen... nå kjøpes den inn

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg synes synd på alle som kjøper filmen og forventer at den skal være god. Greit nok å bli tatt på senga av kvaliteten og le gjennom hele filmen av hvor tåpelig den er, men å gi folk forhåpninger er bare dårlig gjort.

6522670[/snapback]

Tåpelig? Den eier.

Another quality post

Lenke til kommentar
Jeg synes synd på alle som kjøper filmen og forventer at den skal være god. Greit nok å bli tatt på senga av kvaliteten og le gjennom hele filmen av hvor tåpelig den er, men å gi folk forhåpninger er bare dårlig gjort.

6522670[/snapback]

Tåpelig? Skuespill og actionscener i verdensklasse jo. At noen ikke skjønner seg på asiatisk film får være deres problem.

Lenke til kommentar

6522670[/snapback]

Tåpelig? Skuespill og actionscener i verdensklasse jo. At noen ikke skjønner seg på asiatisk film får være deres problem.

6523206[/snapback]

Ettersom at dere diskuterer og diskuterer gleder jeg meg bare mer og mer til å se denne filmen! Virker jo som at noen mener den er et kunstverk, mens andre mener det neppe finnes verre!

Lenke til kommentar
så nettopp Hostal..

Støre drit film skal du lete lenge etter, først i filmen trodde jeg at det skulle være en ala american pie film men neida=/

6520635[/snapback]

Uenig. Hvis det er Hostel du mener. Synes denne filmen var en ganske så finurlig. Sier ikke at dette er en klassiker eller noe, men en grei film du kan se med gjengen om du vil ha noe som er passelig ekkelt. Skal være enig i at det blir litt vel mye sex-scener som de kunne ha spart seg for...

6520648[/snapback]

Jeg syntes bare den var latterlig, jeg. Det er klart at all volden og tortureringa var det eneste som sto i hodet til folka bak filmen da de begynte å lage den. Historien ble inkorporert til all volden senere. Når film blir så smakløst voldelig, synes jeg bare det mildt sagt er komisk. F.eks. når han ene "torturereren" sklei på mouth-gag'gen og dere-vet-hva, jeg lo meg skakk. Bolden var spektakulær, men siden historien og resten av handlingen var så utrolig dårlig, er jeg faktisk glad jeg lastet ned denne filmen en eller annen gang (siden jeg var i sterk tvil om jeg ville ha den, men samtidig var jeg nysgjerrig på hva alle snakket om) - jeg skal ikke kjøpe den.

Versus er forresten en kjempeflott film. Bilet, du sier at du liker filmer som er så dårlige at de blir artige? Vel, prepare to be disappointed. :)

Versus er veldig artig, men den er ikke blant de som er så dårlig at den blir artig. Jeg vet i allefall at jeg (eller forsåvidt noen andre i hele verden) kunne gått ut i en skog, tatt med noen ukjenteskuespillere og litt kunstig blod, og laget noe slikt på et så lavt budsjett. Det er kanskje bare to mennesker som kan gjøre slik, den ene er selvsagt Kitamura, og den andre er Peter Jackson. Kings of splatter. :)

Det som er artig med Versus, er forresten at den kan brukes som en nachspiel-film, og være like artig som når du er edru. Det er ingen dårlig egenskap, for det finnes flust av gode filmer, men få av de lar seg se på som artig i fylla. Som oftest må de være gode, slik at man kan se dem til vanlig, eller så må de være veldig dårlig, så de blir så dårlige at de blir artige (helst i fylla). Versus har som sagt den fordel at den kan sees uansett hvilken tilstand du er i, og den blir sikkert artigere desto flere ganger du har sett den. Er ikke helt sikker, selv. Har bare sett den åtte ganger nå. :D

Lenke til kommentar
så nettopp Hostal..

Støre drit film skal du lete lenge etter, først i filmen trodde jeg at det skulle være en ala american pie film men neida=/

6520635[/snapback]

Uenig. Hvis det er Hostel du mener. Synes denne filmen var en ganske så finurlig. Sier ikke at dette er en klassiker eller noe, men en grei film du kan se med gjengen om du vil ha noe som er passelig ekkelt. Skal være enig i at det blir litt vel mye sex-scener som de kunne ha spart seg for...

6520648[/snapback]

Jeg syntes bare den var latterlig, jeg. Det er klart at all volden og tortureringa var det eneste som sto i hodet til folka bak filmen da de begynte å lage den. Historien ble inkorporert til all volden senere. Når film blir så smakløst voldelig, synes jeg bare det mildt sagt er komisk. F.eks. når han ene "torturereren" sklei på mouth-gag'gen og dere-vet-hva, jeg lo meg skakk. Bolden var spektakulær, men siden historien og resten av handlingen var så utrolig dårlig, er jeg faktisk glad jeg lastet ned denne filmen en eller annen gang (siden jeg var i sterk tvil om jeg ville ha den, men samtidig var jeg nysgjerrig på hva alle snakket om) - jeg skal ikke kjøpe den.

Versus er forresten en kjempeflott film. Bilet, du sier at du liker filmer som er så dårlige at de blir artige? Vel, prepare to be disappointed. :)

Versus er veldig artig, men den er ikke blant de som er så dårlig at den blir artig. Jeg vet i allefall at jeg (eller forsåvidt noen andre i hele verden) kunne gått ut i en skog, tatt med noen ukjenteskuespillere og litt kunstig blod, og laget noe slikt på et så lavt budsjett. Det er kanskje bare to mennesker som kan gjøre slik, den ene er selvsagt Kitamura, og den andre er Peter Jackson. Kings of splatter. :)

Det som er artig med Versus, er forresten at den kan brukes som en nachspiel-film, og være like artig som når du er edru. Det er ingen dårlig egenskap, for det finnes flust av gode filmer, men få av de lar seg se på som artig i fylla. Som oftest må de være gode, slik at man kan se dem til vanlig, eller så må de være veldig dårlig, så de blir så dårlige at de blir artige (helst i fylla). Versus har som sagt den fordel at den kan sees uansett hvilken tilstand du er i, og den blir sikkert artigere desto flere ganger du har sett den. Er ikke helt sikker, selv. Har bare sett den åtte ganger nå. :D

6523869[/snapback]

AAAAH! Nettopp skrevet et langt svar og så klikker pcen. Vi tar kort versjonen:

Vi er ikke helt enige om Hostel. Synes dette er en grei underholdningsfilm hvis du er ute etter noe som virkelig skal være på nivå med brekk-faktoren. Selvsagt skal jeg være med på at den til tider kan være nær å falle over til det humoristiske, men når jeg så den, gjor den ikke det.

Men, Versus. Synd at jeg ikke får filmen før langt over helgen sikkert. Planlagt kjempe fyll i helga og å samle gutta for å se den på nach hadde sikkert vært kos!...gleder meg også mer og mer til å se filmen og få gjort meg opp en mening. Virker som at det er flust av de her! :)

Lenke til kommentar
Jeg tror Versus er artigere å se i edru tilstand først, så ser du den på nach neste gang, for da vet du hva som skjer i filmen, og siden du er så full, er det tilgivelig at du hopper rundt og puncher kompisene i trynet i takt med filmen. :D

6524001[/snapback]

Det blir nå det som blir tilfellet her nå uansett ja :D (og her svarer jeg på begge tingene, både den om å se den først edru, og den om å hoppe og punche kompiser i trynet)

Lenke til kommentar
Versus er en midt på treet film. Se heller Battlefield Baseball. Den filmen topper Versus med sprøhet og har et godt manus. :D

6524367[/snapback]

Uenig, Battlefield Baseball er knall, men ikke like bra som Versus.

Nå kom jeg på at jeg må se Battlefield Baseball en gang til. Så utrolig mye sær humor i den filmen. :love:

Lenke til kommentar
Versus er en midt på treet film. Se heller Battlefield Baseball. Den filmen topper Versus med sprøhet og har et godt manus. :D

6524367[/snapback]

Snakka med en kompis og han påsto at Battlefield Baseball til de grader var midt på treet i forhold til Versus!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...