Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Noen her som har sett Secondhand Lions? Er den verdt å kjøpe?

6519735[/snapback]

Er koselig film som er verdt å kjøpe om prisen er bra. Hadde ikke betalte mer enn hundrelappen for den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at Haisommer 3 går på tv i dag. Har sett Haisommer 1 for, men ikke Haisommer 2, bør jeg se nr. 2 før jeg ser nr. 3?

6520381[/snapback]

Tror ikke det skal være nødvendig. Egentlig er mitt tips at du slutter å se på Jaws-filmene etter at du har sett 1'ern. Eneste måten å spare seg selv. 3'ern er vertfall etter min mening FORFERDELIG!

EDIT:

Forresten, var en film her som har blitt nevnt litt i forumet i det siste, men finner ikke igjen tittelen. Asiatisk film som begynner på A? eller var det V?

Endret av Bilet
Lenke til kommentar

Det er helt utrolig hvor flinke Amazon.co.uk er. Før var det alltid slik at jeg fikk filmene jeg bestilte fire dager etter de ble sendt. Det gikk alltid fire dager. Aldri mer, aldri mindre (nesten). Noen ganger var jeg heldig og fikk filmene etter kun tre dager (en gang tok det faktisk kun to dager), men nå.... Nå tar det jo kun tre dager hele tiden! Utrolig!

Jeg bestilte Pi og Vampire Hunter D i helga, og de to ble sendt på mandag. I dag fikk jeg dem, noe som er helt sinnsvakt raskt!

Så i kveld blir det ny film på meg. Lurer på hvilken jeg skal velge. Vampire Hunter D... eller Pi? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er helt utrolig hvor flinke Amazon.co.uk er. Før var det alltid slik at jeg fikk filmene jeg bestilte fire dager etter de ble sendt. Det gikk alltid fire dager. Aldri mer, aldri mindre (nesten). Noen ganger var jeg heldig og fikk filmene etter kun tre dager (en gang tok det faktisk kun to dager), men nå.... Nå tar det jo kun tre dager hele tiden! Utrolig!

Jeg bestilte Pi og Vampire Hunter D i helga, og de to ble sendt på mandag. I dag fikk jeg dem, noe som er helt sinnsvakt raskt!

Så i kveld blir det ny film på meg. Lurer på hvilken jeg skal velge. Vampire Hunter D... eller Pi? :hmm:

6520442[/snapback]

Pi! Velg Pi! Vakkert!

og ja, Amazon.co.uk er fantastiske på levering. Bestilte filmer 14.07, to av filmene kom 17.07, de to andre kom 18.07!

Og ja, det var Azumi og Versus jeg tenkte på! Er dette filmer verdt å eie?

EDIT:

Ny film på meg også i kveld. Sitter med disse aktuelle:

- Road to Perdition

- X-Men

- True Romance

- Hannibal

Noen interessert i å hjelpe meg? :innocent:

Endret av Bilet
Lenke til kommentar
Pi er knall, Versus er egentlig nokså teit (så dårlig at den blir bra, men egentlig ikke), True Romance og Road to Perdition er de beste av de 4.

6520504[/snapback]

Hmm, gjennomførelsen som er dårlig?

Lovte vel i går at jeg skulle se Road to Perdition. Skal forresten teste ut den nye dvd-spilleren min idag :) Denon DVD-1920!

Lenke til kommentar

@ Bilet:

Dette skreiv eg om Versus:

Versus 2000

Dette er filmen som inneholder flest scener med blodspytting/oppkast ev0r, og inneholder tidenes dårligste ødelagt by scenery. Fantastisk. Det er så mye hurlumhei,kamerasvirring,og deilige kamp at alt minner om herlig anime fra det frodige østen. Alt fra måten karakterene oppfører seg på minner om sistnevnte. Og det er latterlig,og eg lo og koste meg.

Herlig dårlig film på ein fantastisk god måte.

10/10

Azumi er også ein film som tar av!Mye bedre enn Versus da! Det kan vere lurt å se Versus ved siden av litt alkohol btw :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Pi er knall, Versus er egentlig nokså teit (så dårlig at den blir bra, men egentlig ikke), True Romance og Road to Perdition er de beste av de 4.

6520504[/snapback]

Hmm, gjennomførelsen som er dårlig?

Lovte vel i går at jeg skulle se Road to Perdition. Skal forresten teste ut den nye dvd-spilleren min idag :) Denon DVD-1920!

6520513[/snapback]

HD-Ready dvdspiller ?

Lenke til kommentar
Historien, skuespillet, regien, utførelsen, alt er veldig dårlig. Den er ikke god på noen slags måte, men mange liker den fordi den er.. tja, tullete. Personlig er jeg fan av "så dårlig så det blir bra", men ikke "dårlig, men litt bra.. kanskje?".

6520548[/snapback]

Ok, så altså det er en film du på en måte må gå inn og forvente at nå blir du servert en hel masse tull? For er veldig enig med deg i at filmer som er så dårlig at de blir bra er svært interessent! Derfor tror jeg faktisk etter å ha lest hva Mala skriver og, at jeg nesten må få med meg denne! :)

Lenke til kommentar
Hva tror dere om Superman Returns? Ikke intressert i omtaler av "avis/publikasjons" personer, lurer på om noen har sett den og er skuffet/fornøyd osv.

Var utsolgt, så fikk ikke sett den i statene :(

Noen? :)

6520195[/snapback]

Er en god film, verdt å se. Det som gjør det som burde være en perfekt film til kun en ganske god film er dessverre at Singer og hans to kompiser har gjort til dels rævva jobb med historien, samt bommet med Bosworth som Lois Lane. Men Routh er uten tvil god nok som Supermann, en veldig positiv overaskelse.

Men skurkehistorien ble litt for teit (er samme manusforfattere som i X2, de gjør en like middels jobb her som i den), samt at de har slurvet forferdelig med sluttscenen som er fullstendig urealistisk selv i Supermann universet.

Denne filmen kunne vært den perfekte opplevelsen, de feilene som er gjort irriterer fordi de så lett kunne blitt unngått. Men det er ødelegger ikke 2 1/2 time med morro og en av de absolutt beste superheltfilmene som er laget. Jeg koste meg nå og det jeg fryktet mest i forkant var at Routh skulle være en elendig Supermann (ikke lett å fly etter Reeve), men han var heldigvis langt fra det. Singer fant den riktige Supermann, akkurat som han fant den riktige Wolverine (Jackman).

Singer makter rett og slett ikke å gjøre en plettfri jobb med superheltfilmer, noe han har vist med de to første X-Men filmene og denne, men han er nå uansett bedre enn de fleste andre som har prøvd seg.

Jeg anbefaler alle å pelle seg på kino og se Supermann Returns, men jeg vil tro noen vil bli skuffet. De fleste vil nok se på filmen som en solid film. Den ene scenen i filmen er noe av det desidert tøffeste jeg noensinne har sett på film og er nesten verdt inngangspengene alene. Kevin Spacey er jo også like dyktig som alltid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...