Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Battle Royale skal du se.

Road to Perdition kan du drøye den litt med.

Hostage kan du kaste.

 

 

Ble til at jeg så Battle Royale og jeg ble rett og sett fanget i filmen fra første sekund egentlig. Synes rett og slett at den var utrolig bra! Greier ikke helt å sette fingeren på det, men det er nok en blanding av at jeg er i et viss lune i dag og at rett og slett konseptet til filmen er ganske så rått! :)

 

...hehe, kaste Hostage altså? Har ikke betalt penger for den da, følgte med i et eller annet hjemmekino blad for en eller to måneder siden! :)

6515215[/snapback]

 

Road To Perdition er forresten en kjempefilm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bin Jip:

Et mesterverk av Kim Ki-Duk.

 

Spring, Summer, Fall, Winter and Spring:

Av samme regissør som Bin Jip. Denne filmen er ikke noe dårligere. Fantastisk bra teknisk og skuespillerne er i likhet med Bin Jip, meget dyktige. Settingen er også utrolig vakker i denne filmen, med en storslått natur.

6515578[/snapback]

 

Ser at vertfall den første er et drama. Skeptisk til asiatisk drama! Er det langdrygt? Er det tungt? Veldig lite peiling på asiatisk film!

6515599[/snapback]

Det kommer ann på smaken. Jeg synes ikke disse filmene var langdratte. Men kan nok forstå om noen synes det. Men jeg var også veldig skeptisk til Bin Jip. Jeg visste ingenting om Kim Ki-Duk og hadde ingen forventninger til filmen. Men ble meget gledelig overrasket. Men disse filmene skal man ikke se en kveld man er ute etter en action film, det er helt klart.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Ok :)

 

Ja, det er ofte ikke smart å se drama på en kveld du er ute etter action, uansett hvilket kontinent filmen kommer fra :innocent:

 

Men tror jeg kommer til å angre hvis jeg aldri prøver meg på et asiatisk drama liksom, så om du mener dette er noe av det bedre som finne der ute, noe også IMDB kan vise til ved at den scorer høyt, så kanskje jeg burde prøve?

Lenke til kommentar
Ok  :)

 

Ja, det er ofte ikke smart å se drama på en kveld du er ute etter action, uansett hvilket kontinent filmen kommer fra :innocent:

 

Men tror jeg kommer til å angre hvis jeg aldri prøver meg på et asiatisk drama liksom, så om du mener dette er noe av det bedre som finne der ute, noe også IMDB kan vise til ved at den scorer høyt, så kanskje jeg burde prøve?

6515654[/snapback]

Begge filmene kan absolutt annbefales. Jeg så Bin Jip med to venner, og vi likte den godt alle sammen.

Lenke til kommentar
Begge filmene kan absolutt annbefales. Jeg så Bin Jip med to venner, og vi likte den godt alle sammen.

6515694[/snapback]

 

Kanskje jeg prøver meg på en av de da :)

 

Men nå er det legge tid, jobb kl.07.00 i morra! HURRA FOR SOMMERFERIE! Go natt :love:

Lenke til kommentar

Da er det jeg som trenger noen innvendinger. Ettersom døgnet er snudd på hue og rævva, er det vel ingenting annet å gjøre enn å se en film. Alternativene er som følger:

 

The Hurricane

12 Monkeys

Crash

Lost in Translation

Love Actually

 

Jeg orker ikke noe veldig tungt, selv om jeg tviler på at noen av disse er veldig tunge. Det er natt, og jeg skal ikke sovne. :)

Lenke til kommentar

Åh, Love Actually er en fin film... Den har jeg sett altfor mange ganger... Liker den...

Crash er veldig god, men man må følge med. Jeg var så døsig når jeg så den at jeg ikke husker stort.. Skal se den igjen om en stund...

12 Monkeys var rett og slett stilig. Den likte jeg. En god sci-fi thriller....

Lenke til kommentar
Er veldig higen på å se Crash. Er den veldig konsentrasjonskrevende? Å sitte å gå glipp av mange små, kanskje vesentlige detaljer gidder jeg ikke. Da går jeg heller for LiT.

6516158[/snapback]

 

Nei egentlig ikke, tror nok det skal gå veldig bra. Bra film er det også...

 

Edit: Film ikke filmer...

Edit 2: Film ikke filme, da går jeg å legger meg :!:

 

Er nesten på dette nivået nå :)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

atwork.jpg
Endret av Manx
Lenke til kommentar

Noen her som har sett "Lucky Number Slevin"? Ble selv veldig overrasket da jeg trodde egentlig at det var en i rekken av kjedelig filmer, men filmen hadde sjarm, den hadde humor, og den hadde pinadø meg gode skuespillere og et god historie. Da ble denne kvelden reddet for min del hvertfall :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...