Fisker Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Da var dagens film sett: Requiem for a Dream. Den var ikke en koselig film, men jeg koste meg på den måten at det var en god film. En fantastisk film. Takk til Wh1te som fikk meg til å velge den fremfor The Butterfly Effect, som blir morgendagens prosjekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg digger Vin Diesel. Han er en dyktig skuespiller. Grattis Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Battle Royale skal du se. Road to Perdition kan du drøye den litt med. Hostage kan du kaste. Ble til at jeg så Battle Royale og jeg ble rett og sett fanget i filmen fra første sekund egentlig. Synes rett og slett at den var utrolig bra! Greier ikke helt å sette fingeren på det, men det er nok en blanding av at jeg er i et viss lune i dag og at rett og slett konseptet til filmen er ganske så rått! ...hehe, kaste Hostage altså? Har ikke betalt penger for den da, følgte med i et eller annet hjemmekino blad for en eller to måneder siden! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Noen her som skal se haisommer filmene da? (den første gjekk på lørdag) Den andre går kl 23.25 i kveld Edit: På NRK Endret 18. juli 2006 av ingebrigtz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Hostage er ein plankeactionfilm, ville heller sett ein betre film om det var tilgjengelig, men grei film å slå i hjel litt tid med. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Noen her som skal se haisommer filmene da? (den første gjekk på lørdag) Den andre går kl 23.25 i kveld Edit: På NRK 6515227[/snapback] Ja... Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Noen her som skal se haisommer filmene da? (den første gjekk på lørdag) Den andre går kl 23.25 i kveld Edit: På NRK 6515227[/snapback] Min mening er at 1'ern var meget bra i henhold til sin tid. Så fra 1 og utover kan vi se en helt tydelig kruve som peker nedover Så jeg kommer vertfall til å holde meg unna 2'ern og videre utover hvis de sender de også! 4'ern er vel en av de verste forsøkene på å melke noe ut av et konsept! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Har bare sett Jaws 1, så da blir det nok til at jeg ser litt på toeren i kveld, ja. Den første er meget god, men tror ikke det samme om de neste. Desverre. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Ble til at jeg så Battle Royale og jeg ble rett og sett fanget i filmen fra første sekund egentlig. Synes rett og slett at den var utrolig bra! Greier ikke helt å sette fingeren på det, men det er nok en blanding av at jeg er i et viss lune i dag og at rett og slett konseptet til filmen er ganske så rått! ...hehe, kaste Hostage altså? Har ikke betalt penger for den da, følgte med i et eller annet hjemmekino blad for en eller to måneder siden! 6515215[/snapback] Battle Royale er en meget god film ja. Har ikke hørt på langt nær det samme om 2'eren og har derfor holdt meg unna den. Angående Hostage, du er unnskyldt. Ingen god film, men som du ser her er det jo flere som likte den, så se den bør du jo i alle fall. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Battle Royale er en meget god film ja. Har ikke hørt på langt nær det samme om 2'eren og har derfor holdt meg unna den. Angående Hostage, du er unnskyldt. Ingen god film, men som du ser her er det jo flere som likte den, så se den bør du jo i alle fall. 6515282[/snapback] Naj, det har jeg også hørt. At 2'ern ikke skal rekke 1'ern til kneerne engang. Men jeg fikk plutselig en liten hype på asiatisk film jeg nå og jeg er ikke særlig flink på området i det hele tatt, så hvis noen hadde hatt noe å anbefale meg? Ser helst at det er asiatisk action, men at vi holder oss uten for "kung-fu" sjangrene Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Oldboy er det første du da skal se Bilet. You will not regret. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Oldboy er det første du da skal se Bilet. You will not regret. Ellers er det jo en hel haug med asiatiske filmer du kan se. Du har i alle fall ikke kommet til feil forum om du trenger hjelp med tips til asiatiske filmer. Edit: Merkelig dobbelpost. Uansett, OC står på timeplanen (Love). Endret 18. juli 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Har ikke hørt på langt nær det samme om 2'eren og har derfor holdt meg unna den. 6515282[/snapback] Det gjør du smart i. Oppfølgere er jo kjent for å være dårligere enn originalfilmen, men at en film kan synke så mye i forhold til originalen er egentlig bare trist. Ta bort alt som er kult med Battle Royale (da sitter man igjen med historien rundt det hele, som egentlig var ganske svak), så legger du til litt uberettiget USA-kritikk - da har du BRII Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Oldboy er det første du da skal se Bilet. You will not regret. 6515348[/snapback] Den filmen er eit herlig stykke film fyltl med gromsaker. ellers vil eg anbefale deg Brotherhood . Utrolig bra krigsfilm,likte du Saving Private Ryan liker du denne. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Battle Royale II har ingenting å by på Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Nå sitter jeg meg notatblokken oppe og noterer meg en del kommende filmkjøp ettersom at min kjære arbeidsgiver (HAT) klarer å gi meg lønnen min som jeg skulle ha hatt den 15.Juli. Vil også legge til at filmer som inneholder en viss mengde blod og gørr vil være av interesse! Og så vil jeg takke for tipsene hittil! At jeg ikke har sett Oldboy enda, som jeg egentlig har lest og hørt så mye om må være fordi jeg har hatt en litt for stor distanse til asiatiske produksjon, uvisst av hvilken grunn! Skal plukke med meg Brotherhood også, ettersom at jeg likte Saving Private Ryan forholdsvis godt! EDIT: SKRIVELEIF Endret 18. juli 2006 av Bilet Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Min mening om Jaws 2 Den når ikke eneren opp til lilletåen engang. Spielberg laget den første, oppfølgerene er kjent for å være crappy (og uten Spielberg i regissør stolen). Men det er grei popcornunderholdning og de har scener som er så skrekkelig dårlig at det rett og slett blir genialt. Få ting som slår helikopterscenen i toeren Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Det finnes et hav av gode asiatiske filmer, her er noen jeg likte: Oldboy: Nevnt av en del tidligere i tråden og det er sannelig ikke rart; det er en helt fantastisk film, med utrolig bra skuespillere. Bin Jip: Et mesterverk av Kim Ki-Duk. Spring, Summer, Fall, Winter and Spring: Av samme regissør som Bin Jip. Denne filmen er ikke noe dårligere. Fantastisk bra teknisk og skuespillerne er i likhet med Bin Jip, meget dyktige. Settingen er også utrolig vakker i denne filmen, med en storslått natur. Endret 18. juli 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Er kommet hjem fra POC2 nå. En liten skuffelse må jeg si. Klarer liksom ikke bli helt revet med av plottet, og humoren er alt for krampaktig og middelmådig. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Bin Jip:Et mesterverk av Kim Ki-Duk. Spring, Summer, Fall, Winter and Spring: Av samme regissør som Bin Jip. Denne filmen er ikke noe dårligere. Fantastisk bra teknisk og skuespillerne er i likhet med Bin Jip, meget dyktige. Settingen er også utrolig vakker i denne filmen, med en storslått natur. 6515578[/snapback] Ser at vertfall den første er et drama. Skeptisk til asiatisk drama! Er det langdrygt? Er det tungt? Veldig lite peiling på asiatisk film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg