Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Det har kommet en liten smakebit på

6513793[/snapback]

 

Æsj. Heilt seriøst, skal virkelig spillet handle om Mr. Blonde sin vei fra banken og til lagerbygningen? Det er det verste jeg har sett. Hvor lage et actionspill med masse skyting som minner om James Bond-spillene, når filmen spiller mer på dialoger enn skyting? Argh. Og helikoptre? Jeg nekter å tro det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, jeg skal ikke slakte spillet før jeg får spilt det. Kan godt hende jeg bir positivt overrasket.  Men jeg har et veldig sterkt ønske om å være Mr. Brown og snakke om Like a Virgin..

 

:p

6513981[/snapback]

 

Haha, spørsmålet er vel heller, hvem har ikke et sterkt ønske om det? :p

Lenke til kommentar

Max Payne er ikke noe "vanlig skytespill i tredje person"! Hykleri! Det var fenomenalt! Historien kan jo matche seg med den i film, og det er ikke ofte spill kan gjøre slikt!

 

Men ja, Reservoir Dogs blir vel sansyneligvis ikke noe ekstremt til spill. Jeg tviler på at de lager en helt genial sidestory, som perfekt kan klaffes inn i filmen. Jeg lukter et forsøk på raskt tjente penger. Desverre. :(

Lenke til kommentar
Vel, Quentin Tarantino selv står som "regissør" på spillet, så han har nok endel innflytelse på hvordan det vil bli. Ser frem til et spill med Tarantino-feelingen over seg. Han er god - nå bare spørs det om det kommer til syne gjennom spillet også...

6514190[/snapback]

 

Han er god på film. Jeg mener fremdeles at forskjellen mellom film og spill er ganske så stort fremdeles. Ok, du trenger kanskje fantasi for å skape begge deler, men forskjellen er vertfall sånn som jeg ser det ganske betydelig. Men selvfølgelig må vi gi spillet en sjanse. Det er jo ikke engang kommet ut enda!

Lenke til kommentar
Vel, Quentin Tarantino selv står som "regissør" på spillet, så han har nok endel innflytelse på hvordan det vil bli. Ser frem til et spill med Tarantino-feelingen over seg. Han er god - nå bare spørs det om det kommer til syne gjennom spillet også...

6514190[/snapback]

 

Hvor? På IMDB? Det tror jeg i såfall ikke har noe med spillet å gjøre. Tror bare det har blitt plassert som en slags formalitet, ettersom han er skaperen av filmen. Jeg har lest en del om spillet, men jeg har ikke kommet over noe om innblandelse av Tarantino. Jeg håper selvsagt jeg tar feil. :)

Lenke til kommentar

Tja, Hostage synes jeg er en ganske så grei actionfilm, men mange liker den ikke. Road To Perdition er en helt grei film også, men ikke noen gangster-klassiker akkurat. Likevel fornøyelig. Battle Royale er noe du bør velge om du vil se blod, blod og atter blod. Den handler ikke om annet enn dreping. Det er ingen historie (annet enn at ungdommer blir satt på en øy, og den siste som overlever, vinner "reality-showet").

Battle Royale blir forresten en mye mer fornøyelig film om du ser den med kompiser. Alene kan den egentlig bli litt traurig.

Lenke til kommentar

Men jeg sitter å lurer på om dette faktisk er en dag for litt blod? Tror kanskje jeg tar å putter på Battle Royale jeg, så skal jeg komme med en tilbakemelding om jeg blir sittende igjen med en litt traurig ettersmak. Road to Perdition kan da sikkert heller spares til en Søndag da jeg har veldig lite å gjøre på :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kunne jeg fått litt hjelp òg?

 

The Butterfly Effect

vs

Requiem for a Dream

 

Hvilken av de to skal jeg kose meg med i dag?

6514436[/snapback]

 

Det må være det enkleste spørsmålet noen har stilt her på forumet. Requiem for a Dream er en av tidenes beste filmer, The Butterfly Effect er ikke. Simple as that.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...