Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Off. Jeg kommer sikkert til å like POC2 fordi jeg har så utrolig lave forventinger til den pga den første. DET var skuff må eg si.

6512707[/snapback]

 

Jeg hadde ikke så høye forventninger, fordi jeg syntes enern er passe oppskrytt. Den ble reddet av Depp og Rush. Men 2`ern var jo mye mye bedre i mine øyne. Herlig sommer blockbustah.

Lenke til kommentar
Off. Jeg kommer sikkert til å like POC2 fordi jeg har så utrolig lave forventinger til den pga den første. DET var skuff må eg si.

6512707[/snapback]

 

Jeg hadde ikke så høye forventninger, fordi jeg syntes enern er passe oppskrytt. Den ble reddet av Depp og Rush. Men 2`ern var jo mye mye bedre i mine øyne. Herlig sommer blockbustah.

6512963[/snapback]

Jeg syntes også at 1'ern var overvurdert. Men tror jeg skal se 2'ern i dag.

Lenke til kommentar
Har kjøpt meg et par nye filmer:

 

seven

schindlers list

stir of echoes

donnie darko

x men 2

scarface

eternal sunshine of the spotless mind

 

Er alle sammen gode? Og kan noen evt. gi meg anbefalinger av dem.

6513414[/snapback]

 

Nå har jeg ikke sett Stir Of Echoes, men alle de andre er helt fenomenale filmer, spør du meg. Du har mange timer med deilig underholdning av forskjellig kaliber i den forsendingen der. :)

Lenke til kommentar
Har kjøpt meg et par nye filmer:

 

seven

schindlers list

stir of echoes

donnie darko

x men 2

scarface

eternal sunshine of the spotless mind

 

Er alle sammen gode? Og kan noen evt. gi meg anbefalinger av dem.

6513414[/snapback]

 

Nå har jeg ikke sett Stir Of Echoes, men alle de andre er helt fenomenale filmer, spør du meg. Du har mange timer med deilig underholdning av forskjellig kaliber i den forsendingen der. :)

6513550[/snapback]

 

Hehe, godt å høre. Takk til dere andre som svarte og!

Lenke til kommentar
Har kjøpt meg et par nye filmer:

 

seven

schindlers list

stir of echoes

donnie darko

x men 2

scarface

eternal sunshine of the spotless mind

 

Er alle sammen gode? Og kan noen evt. gi meg anbefalinger av dem.

6513414[/snapback]

 

Har ikke sett stir of echoes. Likte alle de andre bortsett fra X men 2 og Eternal sunshine of the spotless mind. Selv om jeg vet at veldig mange er uenige med meg angående sistnevnte film.

Lenke til kommentar
Såg Dead Man's Chest mens eg var i England, god film, men litt for mykje Bloom ja. Hadde dei laga PoC litt meir seriøs, kutta ut Bloom og ein del av humoren kunne det blitt ein knakande god actioneventyrfilm.

6513502[/snapback]

 

Humoren er jo 50 prosent av filmen hvis du spør meg. Er jo så og si bygd opp på samme måte som Indiana Jones filmene med masse humor og eventyr...

Lenke til kommentar
Såg Dead Man's Chest mens eg var i England, god film, men litt for mykje Bloom ja. Hadde dei laga PoC litt meir seriøs, kutta ut Bloom og ein del av humoren kunne det blitt ein knakande god actioneventyrfilm.

6513502[/snapback]

 

Humoren er jo 50 prosent av filmen hvis du spør meg. Er jo så og si bygd opp på samme måte som Indiana Jones filmene med masse humor og eventyr...

6513664[/snapback]

Ja, PoC-filmane er det, men hadde dei laga ein film utan humoren som var meir seriøs kunne det blitt ein bra film. Pirater er bra, Depp er bra, så kvifor ikkje.

 

Iiik, en play(?) butikk som legger ned i byen og har 99kr's pris på alle Dvder.

 

Så har jeg ikke penger....

Utsalg til 99,- kroner filmen? Dyrt.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Iiik, en play(?) butikk som legger ned i byen og har 99kr's pris på alle Dvder.

 

Så har jeg ikke penger....

6513671[/snapback]

Trodde dette var vanlig utsalgspris i de fleste butikker nå for tiden jeg. :shrug:

6513714[/snapback]

 

ja, men det er på absolutt alle, i tillegg til 25% avslag

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...