Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen sett the Grudge? Hoho, hvilken skuffelse...

6507212[/snapback]

Skuffelse? Why? Det er jo en drittfilm av dimensjoner, og forventer man annet enn det før man ser filmen, vel...

6507340[/snapback]

Visste ikke noe om filmen på forhånd, men hadde hørt den var ok. Så det er vel derfor den skuffet. Hadde de bare gjort mer ut av bakgrunnshistorien så kunne det ha reddet filmen, som jo hadde sine øyeblikk.

Endret av dvd-jan
Lenke til kommentar
Da gjør jeg meg klar for siste episode i The O.C. sesong 1. Salte suse som jeg har blitt forelsket i denne serien. :love:

6507756[/snapback]

Så mye har jeg grått til en TV serie før, eller film for den saks skyld. Verste jeg har vært med på. :cry: Steike, en minneverdig avslutning på en helt fantastisk O.C. sesong.

:cry::cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Da gjør jeg meg klar for siste episode i The O.C. sesong 1. Salte suse som jeg har blitt forelsket i denne serien. :love:

6507756[/snapback]

Så mye har jeg grått til en TV serie før, eller film for den saks skyld. Verste jeg har vært med på. :cry: Steike, en minneverdig avslutning på en helt fantastisk O.C. sesong.

:cry::cry:

6508106[/snapback]

Gled deg til sesong 2. Dramatikk, dramatikk og atter dramatikk.

Lenke til kommentar

Så hele The usual suspects, da jeg bare så starten tidligere. Synes den virket så TV-film aktig.

Anyway, må si meg positivt overrasket på det sterkeste.

Spoiler:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Helt ifra starten av filmen så så jeg for meg at The cripple(Spacey) skifte gange fra den unormale til vanlig. Vet ikke hvorfor, men så bare for meg akkurat det med at en så foten. Var helt crazy å se ham gjøre akkurat slik jeg så det for meg. Visste ikke engang at det var ham som stod bak
Lenke til kommentar
Siste episode i sesong 3 (jeg har ikke sett denne ennå) reddet visstnok The OC fra undergang (les: kansellering). Har kun sett halve sesong 3 så langt, men min rangering er likevel følgende: 1 > 3 > 2.

6508657[/snapback]

Gled deg til du har fullført sesong 3 også! For en dramatikk! :dribble:

Og føyer meg inn i rekken som synes dette er en fantastisk underholdene og bra serie!! :)

Lenke til kommentar
Kan noen prøve å forklare meg dette?:)

6511040[/snapback]

Du ser VG som står i parantes bak filmen? Video Game! :)

6511057[/snapback]

Ah, visste ikke at de listet opp spill på Imdb. Har jo hørt om det spillet, det er diskutert noen sider tilbake her i denne tråden.

Jeg er veldig redd for at de kan komme til å ødelegge filmen med det spillet.

Lenke til kommentar

Ah, visste ikke at de listet opp spill på Imdb. Har jo hørt om det spillet, det er diskutert noen sider tilbake her i denne tråden.

Jeg er veldig redd for at de kan komme til å ødelegge filmen med det spillet.

6511077[/snapback]

Å ødelegge den skal nok ikke være mulig, men det hadde vært bedre om filmen som nå faktisk har begynt å aldres litt, heller fikk mer positiv omtale enn å bli overlestet av negative omtaler for sitt spill!...

Lenke til kommentar
Ojsann, dette blir dyrt for Lars. Har ventet på denne boksen helt siden barneskolen (en sannhet med visse modifikasjoner siden det ikke var noe som het DVD i 1993).

DVDtalk: The Adventures of Brisco County Jr. - The Complete Series

:cool:

6511346[/snapback]

Haha, den der må jeg ha! Satt faktisk og tenkte på å lete etter den serien for et par dager siden, sammen med Twin Peaks. På tide med litt nostalgisk serietitting.

Når man snakker om nostalgi, en tegnefilm som skal sees ikveld....

Men først er det på kino for å se digitalversjonen av POC. KP1 here I come :cool:

Lenke til kommentar

jeg så den Pirates of the Carribian 2: dead man's chest på premieren.

var en veldig underholdende film :) eneste jeg synes trakk ned var:

når Jack rømmer fra kanibalene, og stokken han har på ryggen treffer kanten, så tar han dobbel salto og lander på andre siden av juvet. så tilogmed at det var data....

men ellers en kongefilm :) den sluttet så spennende, kjipt å måtte vente et helt år :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...