Hr. Jenssen Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Dere veit at The Butterfly Effect har to slutter? En som kom på USA-filmen, og en for det europeiske marked? 6503673[/snapback] Den har ikke to slutter. Den har mange (du finner dem blant special features). Men du har rett i at det finnes to versjoner av filmen, og at hver av dem har forskjellig slutt. EDIT: Mala, hvor mye kostet alien boksen din? 6505374[/snapback] Fikk for latterlige 195,- via sommersalget til play.com EDIT: Inne på sjappa her i gården koster den 700-800,- meiner eg 6505386[/snapback] Hoho, jeg lukter lett-tjente penger på QXL *gnisegihendene* Forøvrig bør du ikke forvente så mye av The Big Red One. Den er helt grei nok, men den føles av og til litt mer ut som en krigsfilm av 70-tallet enn en av 80-tallet. Den er bak sin tid, kan en si. Effektene er ikke noe positivt å si om heller, ikke noen Saving Private Ryan her nei. Likevel, det er en god nok film, som tar for seg forholdet mellom soldatene mer enn selve slagene (i motsetning til de gamlere krigsfilmene, hvor soldatene ikke hadde personlighet i det hele tatt). Endret 17. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Flinke?? Hadde jo vært fint å kunne velge da. Hadde tenkt å bestille Stargate boxsettene etter hvert og da er det jo snakk om 500kr i forskjell om de sendes sammlet eller hver for seg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Det er korrekt, men husk å hake ut at du vil ha de sendt hver for seg. Play.com er den eneste av de mest kjente nettbutikkene som automatisk sender separate forsendelser. 6505341[/snapback] Bare for å spørre dumt, hvor gjør man det hos DDD. Har aldri sett noe til det valget når jeg har bestilt derifra Så Deathie hvis du har bestilt 4 filmer fra DDD til 10$ pr.stk og alle var på lager så er det bare å vente på å ta en tur på posten for å betale litt moms. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Det var da som steike. Nå sitter jeg her og leter etter den jævla "buy" knappen, som jeg sikkert har brukt 10 minutter på å finne nå, så kommer dette. Hmm, vil dette si at jeg selv må bestille det separat? Da kommer det jo til å gå mye mer i fraktkostnader. Akk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Det var da som steike. Nå sitter jeg her og leter etter den jævla "buy" knappen, som jeg sikkert har brukt 10 minutter på å finne nå, så kommer dette. Hmm, vil dette si at jeg selv må bestille det separat? Da kommer det jo til å gå mye mer i fraktkostnader. Akk. 6505583[/snapback] Er bare å holde seg på 30-31$ per pakke også kommer frakten i tillegg, de skriver ikke frakten på pakken. Blir billigere enn å betale moms Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Åja, slik du tenker. Er det ikke bedre å holde seg innenfor 25$ da man får billigere frakt da? Spørs vel egentlig om man tjener på det da man kanskje må ha flere forsendelser. Får se hva som passer meg best. Hvor er buy-knappen btw? Finner den rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Det står da BUY NOW! med ganske stor bokstaver under hver film Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Så langt har jeg da kommet. Jeg er i handlekurven, og skal bare plassere ordren. WTF?!? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Er jo ikke godt å vite, nå skal det inn spade Også måtte jeg handle film på grunn av deg Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Elsker å hjelpe folk til å kjøpe noen filmer på morgenkvisten. Behøver jeg å stresse med de 5% off-lappene? Vanskelig nok som det er, så jeg tror jeg bare driter i det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg har aldri brydd meg noe om det... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg skal se mange filmer i dag også, men veit ikke helt hvem ennå. Kommer med en liten liste etterpå så kan dere hjelpe meg med hvem jeg skal se først osv. edit: fant ut at jeg ser charlie og sjokoladefabrikken ^^ Endret 17. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Hvem...HVEM FILM?? Enough already Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Deathie: MVA legges kun til om det aktuelle produktet koster mer enn 200,-. Frakt/Ekspedering er en tjeneste som man ikke betaler mva på. 6504319[/snapback] Neineineineineii! Vranglære! Det riktige er at frakt/ekspederingsgebyr/andre gebyrer kun regnes med nå varen(e)s verdi i seg selv er over mva-grensa, dvs NOK200. Pris NOK199 + NOK50p&p = 0mva Pris NOK201 + NOK5p&p =NOK(201+5)X25%=NOK51,50 mva + fortollingsgebyr. (At en del etailere ikke er like flinke til å føre opp frakt på faktura er en helt annen sak). Det er korrekt, men husk å hake ut at du vil ha de sendt hver for seg. Play.com er den eneste av de mest kjente nettbutikkene som automatisk sender separate forsendelser. 6505341[/snapback] Dette er en mulighet DDD så vidt jeg vet ikke har, derimot sender de separat hvis enkelte ting ikke er på lager, uten ekstra kostnad. Forøvrig, CD Wow er en annen stor (og ofte billigere enn Play) som sender alt hver for seg, og der frakt er innbakt i prisen. Når det gjelder britiske utgivelser som ligger oppunder eller over mva-grensa vil jeg nok en gang anbefale folk å sjekke priser på Amazon UK, de er ofte lavere enn på Play på litt dyrere ting, og fradraget av VAT (engelsk mva, 17,5£) oppveier frakt (mer enn oppveier hvis dyrere) fra rundt £11-£12. Og hvis man skal ha flere enkelt-ting som hver for seg er over mva-grensa sender de bestillinger samlet. Uansett, alt dette, og også foregående diskusjon hører egentlig hjemme i Guide for kjøp-sticky'en, og er så vidt jeg kan huske også ganske godt dokumentert der. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Kan noen fortelle meg storyen til The butterfly effect? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Kan noen fortelle meg storyen til The butterfly effect? 6506965[/snapback] http://imdb.com/title/tt0289879/ http://en.wikipedia.org/wiki/The_butterfly_effect#Plot Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Kan noen fortelle meg storyen til The butterfly effect? 6506965[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Evan Treborn grows up in a small town with his single working mom and his friends. He suffers from memory blackouts where he suddenly finds himself somewhere else, confused. Evans friends and mom hardly believes him, thinking he makes it up just to get out of trouble. And it does seem to always happen something bad during these blackouts. Something that makes his friends depressed and violent. As Evan grows up he has less of these blackouts until he seems to have recovered. Since age of seven he has written a diary of his blackout moments as a kind of therapy. One day at college he starts to read one of his old diaries, and suddenly a flashback hits him like a brick! Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Har noen sett the Grudge? Hoho, hvilken skuffelse... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Neineineineineii! Vranglære! 6506404[/snapback] orly? Der lærte jeg noe nytt i dag og. PS: ikke mobb. =p Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Har noen sett the Grudge? Hoho, hvilken skuffelse... 6507212[/snapback] Skuffelse? Why? Det er jo en drittfilm av dimensjoner, og forventer man annet enn det før man ser filmen, vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg