Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deathie: MVA legges kun til om det aktuelle produktet koster mer enn 200,-. Frakt/Ekspedering er en tjeneste som man ikke betaler mva på.

6504319[/snapback]

Hvis man kjøper 4 dvder for 100 kr pr stk må man da betale toll? eller er det bare hvis man har 2 dvder for 200 stk?

Lenke til kommentar
Deathie: MVA legges kun til om det aktuelle produktet koster mer enn 200,-. Frakt/Ekspedering er en tjeneste som man ikke betaler mva på.

6504319[/snapback]

Hvis man kjøper 4 dvder for 100 kr pr stk må man da betale toll? eller er det bare hvis man har 2 dvder for 200 stk?

6504735[/snapback]

Eventuell mva regnes utifra pakkens totale verdi. Sendes de hver for seg så slipper du å betale noe ekstra (play.com sender alt seperat, andre nettbutikker har også dette som en mulighet).

Lenke til kommentar

6504319[/snapback]

Regner med DDD sender filmene hver for seg også, slik at jeg slipper tollen. Har nemlig bare bestilt filmer til under 10$ stk. Om jeg nå har forstått det riktig, så kommer jeg bare til å betale ekstra for frakten, men ingenting mer enn det. Ingen andre avgifter som kommer flygende i hytt og pine?

Lenke til kommentar
Mala, hvor mye kostet alien boksen din?

6505374[/snapback]

Fikk for latterlige 195,- via sommersalget til play.com :)

EDIT: Inne på sjappa her i gården koster den 700-800,- meiner eg :omg:

6505386[/snapback]

Det var godt den ikke var noe særlig billigere. For da hadde jeg betalt for mye for min. :p

Noen som vet hvor lenge sommersalget varer?

Lenke til kommentar

Hei

Sender Play alltid i seperate forsendelser? Jeg tenkte at hvis man bestiller ting som uansett hver for seg koster over 200 så hadde jo vært greit å samle det så slipper man tollgebyr*X. Er jo fort noen kroner å spare her.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...