Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The butterfly effekt er en fantastisk film. Jeg satt bare og gapte når den var ferdig, synd det finnes for lite slike filmer.

6503575[/snapback]

 

 

Hehe, me 2.. satt å gapte lenge etter :p

6503583[/snapback]

 

Second that!

 

Aeon Flux folkens, verdt å se?

Lenke til kommentar
Shawshank

6503159[/snapback]

 

Jeg var i polen, søsteren min var i England samtidig. Jeg kjøpte denne fimen til henne, mens hun kjøpte den til meg. Så vi sitter her med hver sin "frihetens regn". Har ikke sett den enda, men er den så god som de sier?

6503551[/snapback]

 

Den er såååå bra ja. En film du sitter og koser deg skikkelig med ;) Ikke uten grunn at den er nr.2 på imdb. :)

Lenke til kommentar
Den er såååå bra ja. En film du sitter og koser deg skikkelig med ;) Ikke uten grunn at den er nr.2 på imdb. :)

6503646[/snapback]

 

:ohmy: det visste jeg ikke, at den var på topp 2 :p

 

Men IMDB har mye feil føler jeg. Lord of the rings feks. Den er god, men ikke nr 3 av alle filmer som er laget i verden. Komedier er de altfor seriøse på, komedier skal ikke være innholdsrike. De skal være morsome!

 

 

Dere veit at The Butterfly Effect har to slutter? En som kom på USA-filmen, og en for det europeiske marked?

6503673[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skal vi se, er lenge siden jeg har sett den. Men jeg tror det som hendte på slutten var at han tok og var frekk/stygg med jenta (den filmen handler om :blush: ) slik hun kunne vokse opp uten han, og ha et godt liv. Hvilken er dette?
Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skal vi se, er lenge siden jeg har sett den. Men jeg tror det som hendte på slutten var at han tok og var frekk/stygg med jenta (den filmen handler om :blush: ) slik hun kunne vokse opp uten han, og ha et godt liv. Hvilken er dette?

6503679[/snapback]

 

Det er vel slutten i theatrical version, så har man director's cut (som er mye bedre) osv.

Lenke til kommentar
Dere veit at The Butterfly Effect har to slutter? En som kom på USA-filmen, og en for det europeiske marked?

6503673[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skal vi se, er lenge siden jeg har sett den. Men jeg tror det som hendte på slutten var at han tok og var frekk/stygg med jenta (den filmen handler om :blush: ) slik hun kunne vokse opp uten han, og ha et godt liv. Hvilken er dette?

6503679[/snapback]

 

Det er den jeg så i dag

 

@ fredrikrb: hvordan er den slutten da? skriv det i spoiler

Endret av looOool
Lenke til kommentar

 

Han tar livet av seg i magen til moren. I director's cut er det et par scener ekstra, blant annet en hos ei spåkone som blir forskrekket når hun ser at han ikke har noen livslinje i håndflaten, og man får høre at moren hans har fått et dødfødt barn to eller tre ganger før. Så når han ikke blir født skjer aldri ulykken.

 

 

Jeg husker ikke helt pinlig nøyaktig, siden det er en god stund siden jeg så den, men det er noe i de baner i hvert fall.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Shawshank

6503159[/snapback]

 

Jeg var i polen, søsteren min var i England samtidig. Jeg kjøpte denne fimen til henne, mens hun kjøpte den til meg. Så vi sitter her med hver sin "frihetens regn". Har ikke sett den enda, men er den så god som de sier?

6503551[/snapback]

 

Ja, også litt til. Fantastisk film, kommer alltid inn på topp 20 lista mi :yes:

Lenke til kommentar
The butterfly effekt er en fantastisk film. Jeg satt bare og gapte når den var ferdig, synd det finnes for lite slike filmer.

6503575[/snapback]

Jeg trodde jeg gapte, men det viste seg å være en gjesp.

 

The March of the Penguins - Engelsk eller fransk tale?

6503928[/snapback]

Norsk, evt engelsk hvis du kan det. Historien skal fortelles mens man ser på bildene, man skal ikke bli distrahert av tekst i bildet. Den norske stemmen er forøvrig knallgod, Dennis Storhøi er Norges Morgan Freeman.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Aight, tenker jeg går for den britiske utgaven som går for en hundrings på Play.com.

 

Lurte på en ting til, kjapt svar ønskes:

Jeg var nå nettopp i himmelen før jeg fant ut at jeg må betale shipping på DDdvd allikevel. Pakken kommer på i alt 47$. Vil det si at det blir 8.95$ ekstra, uten noe som helst toll? Om det er det, går jeg for det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...