Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Ikke? Det er en god del år siden den forrige gangen jeg så episoden, men jeg mener nå å huske at den var ganske så fornøyelig. Det er imidlertid mulig at jeg ser tilbake på den med rosenrøde briller. :hmm:

 

Får komme tilbake til deg på den hvis jeg noensinne får tid til å begynne fra børjan og se hele serien igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er greia med overdreven bruk av spoiler? Det gjør at vi går glipp av informasjon vi kanskje bør få med oss, spesielt i en tråd som denne, der mye av diskusjonen angående filmer går i spoilere. Ingen vits i å plassere linker i spoiler.

 

Jeg hater trenden med bruk av spoiler i tide og utide.

6501688[/snapback]

Jeg mener at informasjon som går på handlingen i filmer skal legges i spoiler, men der stopper det. Å legge lenker i spoiler er iallefall bare tull.

Lenke til kommentar
Da var POC2 unnagjort og det var jo en mildt sagt underholdene film for å si det pent. Nesten like bra som enern :yes:

 

Og Johnny Depp er jo nok en gang genial i rollen som Captain Jack...

6501610[/snapback]

Helt enig, bare synd at Orlando bloom har fått en større rolle og depp en mindre.

6501683[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det er vel sånn de må gjøre det for å bygge opp treern. Men som sagt mer av Captain Jack.

 

@fredrikrb

 

:tease:

 

Men er helt enig, trenger ikke spoiler så lenge en spoiler fra en veldig aktuell film. Det vil si en imdb link er ikke nødvendig å putte i spoiler...

Lenke til kommentar
Ang, A Scanner Darkly så er det mottatt, men det betyr fremdeles ikke at jeg gleder meg noe mindre til å få sett den.

6453794[/snapback]

Vet ikke om folk har fått det med seg, og tror ikke det har blitt nevnt, men filmselskapet har lagt ut de 24 første minuttene i sin helhet på nettet, direkte link hvis du vil unngå alle evt popups osv.

6501784[/snapback]

Spennende, håper det ikke tar veldig lang tid å laste det ned da.

Lenke til kommentar
Jeg mener at informasjon som går på handlingen i filmer skal legges i spoiler, men der stopper det. Å legge lenker i spoiler er iallefall bare tull.

6501800[/snapback]

 

Jeg mener spoilere skal, duh, legges i spoilere. All annen informasjon skal holdes utenfor. Det er blitt en trend å legge til ting i spoilere som en slags tillegsgreie til postene. Noe sånt som dette:

 

Hva skjer 'a, folkens?

 

 

Selv slapper jeg av. :)

 

 

Argh!

Lenke til kommentar
Hva er greia med overdreven bruk av spoiler? Det gjør at vi går glipp av informasjon vi kanskje bør få med oss, spesielt i en tråd som denne, der mye av diskusjonen angående filmer går i spoilere. Ingen vits i å plassere linker i spoiler.

 

Jeg hater trenden med bruk av spoiler i tide og utide.

6501688[/snapback]

Jeg mener at informasjon som går på handlingen i filmer skal legges i spoiler, men der stopper det. Å legge lenker i spoiler er iallefall bare tull.

6501800[/snapback]

Beklager for at min lille morsomhet fikk det til og koke i deres hoder.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

jeg så nettopp jaws, gøyal film.
Lenke til kommentar
Tenkte å se "Escape From Alcatraz" i morgen. Er den bra?

6503018[/snapback]

 

Jeg synes den er kjempeflott, i allefall om du liker Prison Break og slikt. Alcatraz er inspirert av sann historie. Det handler om en fyr som ganske enkelt bryter seg ut av Alcatraz-fengselet, som skulle være umulig å stikke av fra. Veldig god underholdning. :)

Lenke til kommentar
Tenkte å se "Escape From Alcatraz" i morgen. Er den bra?

6503018[/snapback]

 

Jeg synes den er kjempeflott, i allefall om du liker Prison Break og slikt. Alcatraz er inspirert av sann historie. Det handler om en fyr som ganske enkelt bryter seg ut av Alcatraz-fengselet, som skulle være umulig å stikke av fra. Veldig god underholdning. :)

6503138[/snapback]

Det er god underholdning ja, men det er ganske mange som syns den er lang dryg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...