Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Dahl, jeg beklager på dine vegne. Hvem kunne vel tro at Dead Man's Chest skulle være en eventyrfilm? Hvem kunne tro at den ikke skulle være realistisk? ;)

 

Jeg syntes den var kjempeknall, jeg! Humoren var litt dårlig til tider, men historien synes jeg denne gang var mye dypere og mer interessant. Orlando's skuespill holdt på å ødelegge fra tid til annen, men siden filmen ellers er så god, gjør dette ingen ting. Jeg kan si jeg stolt skal sette denne filmen sammen med den første i min DVD-hylle. :)

 

EDIT: Og stunts! Alle stunts'ene og effektene var helt utrolig godt laget! :love:

6498428[/snapback]

Filmen er jo utrolig, jeg og Tor (kjent som Stonemeister) lo en god del. Nei, det er ikke homo å se film med en venn. Dette var til skeptikerene. Nå on topic den er god, men humoren kan være barnslig. Og ja Jack Sparow oppfører seg litt femi i filmen. :ermm:

6500346[/snapback]

 

Jack Sparrow er aldri femi. ALDRI.

Jeg vet forresten ikke hva slags idiot det er som sier at det er homo at flere gutter går sammen på kino. Den personen som sier det må ha store lidelser - sikkert ingen guttevenner heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
What? Homo fordi man går på kino med kompisene sine?. Jeg gjikk på kino i går med 3 kompisene mine, og jeg er ikke homo.:). Hørtes absurd ut spør du meg ^^

6501156[/snapback]

 

JODA, DET ER DU VEL! Hehe, jeg var alene med kompis på POC2...og følte meg veldig lite homo :tease:

Lenke til kommentar
Hvorfor var det femi? Fordi han løper? Fordi han løper på ei strand? Eller simpelthen fordi han løper på den geniale måten han gjør?

6501461[/snapback]

Fordi hvis man ikke løper på den mest mandige og trampete måten er man femi, og mest sannsynlig homo. End of discussion.

Lenke til kommentar

Jeg synes POC2 var et hav bak eneren. 2'eren skuffet i alle fall meg med alt virrvarret og de alt for mange forskjellige skapningene som plutselig entret historien. Om 3'eren blir like dårlig kommer denne triologien til å ende opp i glemmeboken.

 

JacEr: Takker så mycket. :)

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Jeg synes POC2 var et hav bak eneren. 2'eren skuffet i alle fall meg med alt virrvarret og de alt for mange forskjellige skapningene som plutselig entret historien. Om 3'eren blir like dårlig kommer denne triologien til å ende opp i glemmeboken.

6501625[/snapback]

Virrvarret av skapninger?

Selv om Davy Jones er en merkelig skapning, mannskapet hans også er av samme sort og vi har Kraken, så kan jeg virkelig ikke se hva du mener.

Det var jo sjørøverskjelletter av ymse former i eneren, er det noe bedre? :p

Lenke til kommentar

Hva er greia med overdreven bruk av spoiler? Det gjør at vi går glipp av informasjon vi kanskje bør få med oss, spesielt i en tråd som denne, der mye av diskusjonen angående filmer går i spoilere. Ingen vits i å plassere linker i spoiler.

 

Jeg hater trenden med bruk av spoiler i tide og utide.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...