Hr. Jenssen Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Dahl, jeg beklager på dine vegne. Hvem kunne vel tro at Dead Man's Chest skulle være en eventyrfilm? Hvem kunne tro at den ikke skulle være realistisk? Jeg syntes den var kjempeknall, jeg! Humoren var litt dårlig til tider, men historien synes jeg denne gang var mye dypere og mer interessant. Orlando's skuespill holdt på å ødelegge fra tid til annen, men siden filmen ellers er så god, gjør dette ingen ting. Jeg kan si jeg stolt skal sette denne filmen sammen med den første i min DVD-hylle. EDIT: Og stunts! Alle stunts'ene og effektene var helt utrolig godt laget! 6498428[/snapback] Filmen er jo utrolig, jeg og Tor (kjent som Stonemeister) lo en god del. Nei, det er ikke homo å se film med en venn. Dette var til skeptikerene. Nå on topic den er god, men humoren kan være barnslig. Og ja Jack Sparow oppfører seg litt femi i filmen. 6500346[/snapback] Jack Sparrow er aldri femi. ALDRI. Jeg vet forresten ikke hva slags idiot det er som sier at det er homo at flere gutter går sammen på kino. Den personen som sier det må ha store lidelser - sikkert ingen guttevenner heller. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 What? Homo fordi man går på kino med kompisene sine?. Jeg gjikk på kino i går med 3 kompisene mine, og jeg er ikke homo.. Hørtes absurd ut spør du meg ^^ Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 What? Homo fordi man går på kino med kompisene sine?. Jeg gjikk på kino i går med 3 kompisene mine, og jeg er ikke homo.. Hørtes absurd ut spør du meg ^^ 6501156[/snapback] JODA, DET ER DU VEL! Hehe, jeg var alene med kompis på POC2...og følte meg veldig lite homo Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Dårlig brandom har skyld i det . Uansett jeg vil bare ikke bli sett på som homo. Så dere Jack løpe på stranda, det var femi det! Endret 16. juli 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Hvorfor var det femi? Fordi han løper? Fordi han løper på ei strand? Eller simpelthen fordi han løper på den geniale måten han gjør? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Steike suse, dette er lenge siden gitt. Ferie og mye OC-titting har stått på timeplanen i det siste. OC er btw en meget genial serie, men også så meget avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Har lurt på hvor du var, velkommen tilbake Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Da var POC2 unnagjort og det var jo en mildt sagt underholdene film for å si det pent. Nesten like bra som enern Og Johnny Depp er jo nok en gang genial i rollen som Captain Jack... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Hvorfor var det femi? Fordi han løper? Fordi han løper på ei strand? Eller simpelthen fordi han løper på den geniale måten han gjør? 6501461[/snapback] Fordi hvis man ikke løper på den mest mandige og trampete måten er man femi, og mest sannsynlig homo. End of discussion. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Jeg synes POC2 var et hav bak eneren. 2'eren skuffet i alle fall meg med alt virrvarret og de alt for mange forskjellige skapningene som plutselig entret historien. Om 3'eren blir like dårlig kommer denne triologien til å ende opp i glemmeboken. JacEr: Takker så mycket. Endret 16. juli 2006 av Deathie Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Nå er det filmmarraton hos meg ^^ Bruttern har 100 filmer på pc'n, og jeg har bare sett 2 av de nå. NP: Austin powers 2 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg synes POC2 var et hav bak eneren. 2'eren skuffet i alle fall meg med alt virrvarret og de alt for mange forskjellige skapningene som plutselig entret historien. Om 3'eren blir like dårlig kommer denne triologien til å ende opp i glemmeboken. 6501625[/snapback] Virrvarret av skapninger? Selv om Davy Jones er en merkelig skapning, mannskapet hans også er av samme sort og vi har Kraken, så kan jeg virkelig ikke se hva du mener. Det var jo sjørøverskjelletter av ymse former i eneren, er det noe bedre? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 kan dere nevne noen filmer som Jack black spiller i? han er en så god skuespiller:) Har sett envy og school of rock Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Det jeg lurer på er hvordan Barbosa kom til livet igjen? Og hvordan Jack skal klare å drepe kraken? Jack er ikke femi. tvert imot. Han er en nedopa fyr som elsker båten sin. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) kan dere nevne noen filmer som Jack black spiller i? han er en så god skuespiller:) Har sett envy og school of rock 6501647[/snapback] king kong og high fidelity feks. http://www.imdb.com/name/nm0085312/ buhu fredrik Endret 16. juli 2006 av kfz Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Da var POC2 unnagjort og det var jo en mildt sagt underholdene film for å si det pent. Nesten like bra som enern Og Johnny Depp er jo nok en gang genial i rollen som Captain Jack... 6501610[/snapback] Helt enig, bare synd at Orlando bloom har fått en større rolle og depp en mindre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Hva er greia med overdreven bruk av spoiler? Det gjør at vi går glipp av informasjon vi kanskje bør få med oss, spesielt i en tråd som denne, der mye av diskusjonen angående filmer går i spoilere. Ingen vits i å plassere linker i spoiler. Jeg hater trenden med bruk av spoiler i tide og utide. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Rockna, Orange County er vel en av de bedre typiske Jack Black-filmene han har spilt i. Shallow Hal er også veldig artig. Der spiller forøvrig også Jason 'George the Genious' Alexander. Brd: Barbossa døde da aldri, han. Endret 16. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Jack Black hadde også en ganske morsom birolle i D.P.O., en episode av The X-Files. Du ba spesifikt om filmer med Jack Black, men D.P.O. er definitivt verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Der spiller også Giovanni Ribisi. Synes ikke den episoden er så bra, jeg. EDIT: Skrivefeil i haugevis. Endret 16. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg