Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var nylig på flyet fra amsterdam til USA og da var eg så heldig at eg fikk sett denne filmen: Aquamarine

Denne filmen etterlot meg i tårer. Den var så utrolig trist. Samme følelse eg fikk som når eg så Santa Claus Conquers the Martians. Eg lurer på om filmene er laget så dårlige med vilje. Eg nekter å tro at et menneske kan like dette. Santa Claus Conquers the Martians var no hvertfall litt morsom i sinn tragiske dårlighet. Etter Aquamarine følte eg at eg skulle kripere. en slik opplevelse vil eg aldri skal gjenntaes.

Lenke til kommentar

Dahl, jeg beklager på dine vegne. Hvem kunne vel tro at Dead Man's Chest skulle være en eventyrfilm? Hvem kunne tro at den ikke skulle være realistisk? ;)

 

Jeg syntes den var kjempeknall, jeg! Humoren var litt dårlig til tider, men historien synes jeg denne gang var mye dypere og mer interessant. Orlando's skuespill holdt på å ødelegge fra tid til annen, men siden filmen ellers er så god, gjør dette ingen ting. Jeg kan si jeg stolt skal sette denne filmen sammen med den første i min DVD-hylle. :)

 

EDIT: Og stunts! Alle stunts'ene og effektene var helt utrolig godt laget! :love:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Dahl, jeg beklager på dine vegne. Hvem kunne vel tro at Dead Man's Chest skulle være en eventyrfilm? Hvem kunne tro at den ikke skulle være realistisk? ;)

 

Jeg syntes den var kjempeknall, jeg! Humoren var litt dårlig til tider, men historien synes jeg denne gang var mye dypere og mer interessant. Orlando's skuespill holdt på å ødelegge fra tid til annen, men siden filmen ellers er så god, gjør dette ingen ting. Jeg kan si jeg stolt skal sette denne filmen sammen med den første i min DVD-hylle. :)

 

EDIT: Og stunts! Alle stunts'ene og effektene var helt utrolig godt laget! :love:

6498428[/snapback]

Filmen er jo utrolig, jeg og Tor (kjent som Stonemeister) lo en god del. Nei, det er ikke homo å se film med en venn. Dette var til skeptikerene. Nå on topic den er god, men humoren kan være barnslig. Og ja Jack Sparow oppfører seg litt femi i filmen. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg går vel ut i fra det selv. Piratkopiering er jo big business der nede.

6500310[/snapback]

Det er vel lovlig også tror jeg. Apple satte vel ned prisene på album fra iTunes til rundt 5kr bare for å kunne konkurrere med piratkopiering.

6500382[/snapback]

 

Tror neppe det er lovlig. Det er bare ikke spesielt godt kontrollert.

Lenke til kommentar
Jeg går vel ut i fra det selv. Piratkopiering er jo big business der nede.

6500310[/snapback]

Det er vel lovlig også tror jeg. Apple satte vel ned prisene på album fra iTunes til rundt 5kr bare for å kunne konkurrere med piratkopiering.

6500382[/snapback]

 

Tror neppe det er lovlig. Det er bare ikke spesielt godt kontrollert.

6500412[/snapback]

 

Det er vel rettere sagt, nærmest umulig å kontrollere :p

Lenke til kommentar

Når noe foregår så åpenlyst som det gjør, så burde det ikke være så fryktelig ressurskrevende å beslaglegge litt, gjøre noen arrestasjoner og slikt for å sinke bakmennene litt. I hvert fall ikke i et land der menneskerettigheter er sånn midt på treet.

 

Men det er vel ikke dette tråden handler om. Siste fra meg.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...