Döden Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Så V For Vendetta på flyet fra USA i dag (eller i går, er litt usikker). For en fantastisk god film! Den var kanon! Kan bare si meg enig med denne annmeldelsen og rope HURRA! 6497489[/snapback] Les tegneserien, den er mye bedre. Lenke til kommentar
sharona Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 var nylig på flyet fra amsterdam til USA og da var eg så heldig at eg fikk sett denne filmen: Aquamarine Denne filmen etterlot meg i tårer. Den var så utrolig trist. Samme følelse eg fikk som når eg så Santa Claus Conquers the Martians. Eg lurer på om filmene er laget så dårlige med vilje. Eg nekter å tro at et menneske kan like dette. Santa Claus Conquers the Martians var no hvertfall litt morsom i sinn tragiske dårlighet. Etter Aquamarine følte eg at eg skulle kripere. en slik opplevelse vil eg aldri skal gjenntaes. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Dahl, jeg beklager på dine vegne. Hvem kunne vel tro at Dead Man's Chest skulle være en eventyrfilm? Hvem kunne tro at den ikke skulle være realistisk? Jeg syntes den var kjempeknall, jeg! Humoren var litt dårlig til tider, men historien synes jeg denne gang var mye dypere og mer interessant. Orlando's skuespill holdt på å ødelegge fra tid til annen, men siden filmen ellers er så god, gjør dette ingen ting. Jeg kan si jeg stolt skal sette denne filmen sammen med den første i min DVD-hylle. EDIT: Og stunts! Alle stunts'ene og effektene var helt utrolig godt laget! Endret 16. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Har Dead Man's Chest like godt soundtrack som Curse of the Black Pearl? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg synes i allefall det. Det er Hans Zimmer som har laget musikken denne gang, men han bruker det samme themet. Dessuten har det kommet noen nye til. Kjempeflott stemning. .) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Djiiiises !! BAck from teh r0xx0r überfylla Har Aeon Flux liggende her,har hørt den ikkje er så jævla bra egentlig, men Charlize Theron er jo litt snaxy da Er dette ein film du kan se med dama sånn ca? Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Edit: Hey, brd! Putt i spoilertag! Done Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hehe, nå har det kommet over 100 filmer i heimen. Stesøstra mi har bodd i Kina i ett år, og hu kjøpte en del filmer *glede seg til å se* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Er det ekte filmer hun har kjøpt da? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Er det ekte filmer hun har kjøpt da? 6500270[/snapback] Er vel ikke noe vits å spørre om det en gang. Edit: Det er selvsagt, mener jeg Endret 16. juli 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg går vel ut i fra det selv. Piratkopiering er jo big business der nede. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Dahl, jeg beklager på dine vegne. Hvem kunne vel tro at Dead Man's Chest skulle være en eventyrfilm? Hvem kunne tro at den ikke skulle være realistisk? Jeg syntes den var kjempeknall, jeg! Humoren var litt dårlig til tider, men historien synes jeg denne gang var mye dypere og mer interessant. Orlando's skuespill holdt på å ødelegge fra tid til annen, men siden filmen ellers er så god, gjør dette ingen ting. Jeg kan si jeg stolt skal sette denne filmen sammen med den første i min DVD-hylle. EDIT: Og stunts! Alle stunts'ene og effektene var helt utrolig godt laget! 6498428[/snapback] Filmen er jo utrolig, jeg og Tor (kjent som Stonemeister) lo en god del. Nei, det er ikke homo å se film med en venn. Dette var til skeptikerene. Nå on topic den er god, men humoren kan være barnslig. Og ja Jack Sparow oppfører seg litt femi i filmen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg går vel ut i fra det selv. Piratkopiering er jo big business der nede. 6500310[/snapback] Det er vel lovlig også tror jeg. Apple satte vel ned prisene på album fra iTunes til rundt 5kr bare for å kunne konkurrere med piratkopiering. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Om ikke det er lovlig gjør myndighetene svært lite for å forhindre piratkopieringen, og lovene rundt beskyttelse av merkenavn er elendige/ikke tilstedeværende, så man finner piratkopier av det meste. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg går vel ut i fra det selv. Piratkopiering er jo big business der nede. 6500310[/snapback] Det er vel lovlig også tror jeg. Apple satte vel ned prisene på album fra iTunes til rundt 5kr bare for å kunne konkurrere med piratkopiering. 6500382[/snapback] Tror neppe det er lovlig. Det er bare ikke spesielt godt kontrollert. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg går vel ut i fra det selv. Piratkopiering er jo big business der nede. 6500310[/snapback] Det er vel lovlig også tror jeg. Apple satte vel ned prisene på album fra iTunes til rundt 5kr bare for å kunne konkurrere med piratkopiering. 6500382[/snapback] Tror neppe det er lovlig. Det er bare ikke spesielt godt kontrollert. 6500412[/snapback] Det er vel rettere sagt, nærmest umulig å kontrollere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Nåja, når det er fabrikker som driver med piratkopiering skal det nok ikke så veldig mye til for å stikke noen kjepper i hjula på industrien, det er nok heller viljen det står på. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg tror det kinesiske rettssystemet har mye bedre ting å gjøre enn å forhindre piratkopiering for å si det slik. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Når noe foregår så åpenlyst som det gjør, så burde det ikke være så fryktelig ressurskrevende å beslaglegge litt, gjøre noen arrestasjoner og slikt for å sinke bakmennene litt. I hvert fall ikke i et land der menneskerettigheter er sånn midt på treet. Men det er vel ikke dette tråden handler om. Siste fra meg. Endret 16. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 I kveld skal jeg se noen episoder med Scrubs. Noen som har sett det? Var overaskende bra. Skal også se lit Rome, har ikke sett noen episoder av det tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg