Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Kinoene skulle utelukkende solgt snop som ikke lagde lyd når man spiste det. Fra lydløse pakker. Hvis du kjøper potetgull og setter deg ved siden av meg i kinosalen, bør du bruke susp!

6496501[/snapback]

 

Hear, hear. Jeg mener at det er derfor barn oppdras til å spise med munnen igjen; slik at de ikke ødelegger kinoopplevelser for andre. Folk som smatter, bruser med leskedrikken, knitrer i posen, skrives sms og klapper i tide og utide skulle vært hengt.

Lenke til kommentar
Kinoene skulle utelukkende solgt snop som ikke lagde lyd når man spiste det. Fra lydløse pakker. Hvis du kjøper potetgull og setter deg ved siden av meg i kinosalen, bør du bruke susp!

6496501[/snapback]

 

Hear, hear. Jeg mener at det er derfor barn oppdras til å spise med munnen igjen; slik at de ikke ødelegger kinoopplevelser for andre. Folk som smatter, bruser med leskedrikken, knitrer i posen, skrives sms og klapper i tide og utide skulle vært hengt.

6496515[/snapback]

 

Enig med alt, untatt det siste. Klapping og heing er en del av en god kino opplevelse, blir mer stemning og aura i teatret da.

Lenke til kommentar
Så den i går. Kan ikke si at jeg kjedet meg et eneste minutt. Veldig god underholdning og Depp'en gjør jo rollen til de grader. En rekke gode replikker og mange treffende poeng! Tror du kommer til å få en meget god kino opplevelse, jeg ville helt klart gitt den en soleklar 5'er. Kanskje ikke helt på nivå med 1'ern, men ikke veldig mange cm i fra! :)

6495914[/snapback]

Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg synes at den mangler "det siste ekstra" som jeg mener eneren har, men det er allikevel en herlig film. Konsentrert spenning med en god porsjon humor og selvironi på toppen. Herlig.

Lenke til kommentar

Så V For Vendetta på flyet fra USA i dag (eller i går, er litt usikker). For en fantastisk god film! Den var kanon! Kan bare si meg enig med denne annmeldelsen og rope HURRA!

 

Nå har jeg forresten ørten filmer å se på etter jeg kom hjem, tilsammen endte det opp med disse kjøpene i USA:

 

CSI: Sesong 1

CSI: Sesong 2

The Ultimate Matrix Collection

The Complete Monty Pyhon's Flying Circus

Back To The Future-triologisett

Requiem For A Dream

King Kong (2005)

The Butterfly Effect

München

 

Det skulle være alt. Jeg gleder meg til resten av sommeren.

Lenke til kommentar

Har varmet opp til i morgen når jeg skal se POC2 med å se enern nå. Den filmen er like moro hver gang :)

 

"Why is the rom gone?"

 

Edit: Er en liten tur innom amazon i england nå og tar en titt på Titanic: 4-disc Definitive Collectors Edition. Under DVD features så står det:

 

Main Language: English

Available Audio Tracks: DTS 6.1 ES, Dolby Digital 5.1 EX, Dolby Digital 2.0 Surround

Sub Titles: Danish, Finnish, Greek, Icelandic, Norwegian, Portuguese, Swedish

Hearing Impaired: English

Disc Format: DVD 9

New Ending

Behind The Scenes Branched Footage

Three Brand New Commentaries

Over 45 Minutes Of New Deleted Footage

Production And Special Effects Featurettes

Breaking New Ground

The Heart Of The Ocean

Three TITANIC Parodies

Trailers

 

:hmm: Happy ending, skipet synker ikke :!:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Har varmet opp til i morgen når jeg skal se POC2 med å se enern nå. Den filmen er like moro hver gang :)

 

"Why is the rom gone?"

 

Edit: Er en liten tur innom amazon i england nå og tar en titt på Titanic: 4-disc Definitive Collectors Edition. Under DVD features så står det:

 

Main Language: English

Available Audio Tracks: DTS 6.1 ES, Dolby Digital 5.1 EX, Dolby Digital 2.0 Surround

Sub Titles: Danish, Finnish, Greek, Icelandic, Norwegian, Portuguese, Swedish

Hearing Impaired: English

Disc Format: DVD 9

New Ending

Behind The Scenes Branched Footage

Three Brand New Commentaries

Over 45 Minutes Of New Deleted Footage

Production And Special Effects Featurettes

Breaking New Ground

The Heart Of The Ocean

Three TITANIC Parodies

Trailers

 

:hmm: Happy ending, skipet synker ikke :!:

6497545[/snapback]

 

Hehe. Det hadde vært noe gitt.

Lenke til kommentar
Så den i går. Kan ikke si at jeg kjedet meg et eneste minutt. Veldig god underholdning og Depp'en gjør jo rollen til de grader. En rekke gode replikker og mange treffende poeng! Tror du kommer til å få en meget god kino opplevelse, jeg ville helt klart gitt den en soleklar 5'er. Kanskje ikke helt på nivå med 1'ern, men ikke veldig mange cm i fra! :)

6495914[/snapback]

Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg synes at den mangler "det siste ekstra" som jeg mener eneren har, men det er allikevel en herlig film. Konsentrert spenning med en god porsjon humor og selvironi på toppen. Herlig.

6497304[/snapback]

 

 

Johnny Deep som trekker toere opp. Men den manglar som du sier "det siste ekstra". Uansett: gleder meg til 2007 og POC3 med den nye kapteinen og hans grønne eple :D

 

 

AYE :)

Endret av brd
Lenke til kommentar
Så den i går. Kan ikke si at jeg kjedet meg et eneste minutt. Veldig god underholdning og Depp'en gjør jo rollen til de grader. En rekke gode replikker og mange treffende poeng! Tror du kommer til å få en meget god kino opplevelse, jeg ville helt klart gitt den en soleklar 5'er. Kanskje ikke helt på nivå med 1'ern, men ikke veldig mange cm i fra! :)

6495914[/snapback]

Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg synes at den mangler "det siste ekstra" som jeg mener eneren har, men det er allikevel en herlig film. Konsentrert spenning med en god porsjon humor og selvironi på toppen. Herlig.

6497304[/snapback]

 

Good! :) Filmen er til tider hysterisk morsom, og også fint at den appelerer til så pass vid aldersgruppe som den faktisk gjør. Vi skal være glad for at vi finner typer som Depp :D

Lenke til kommentar
Good! :) Filmen er til tider hysterisk morsom, og også fint at den appelerer til så pass vid aldersgruppe som den faktisk gjør. Vi skal være glad for at vi finner typer som Depp :D

6498166[/snapback]

Absolutt. Mange herlige replikker. Kun de som har sett filmen burde lese dette (mega-spoiler):

Når Kraken angrep The Black Pearl lo jeg så jeg gråt, mens de fleste andre satt med hendene foran øynene. Altså, hvem kan ta et sånt monster seriøst? Og bare det med at restene fra Kraken faktisk brenner etter eksplosjonen er så fantastisk gøy. Jeg ser på dette som en action-komedie. :)

 

 

Edit: Hey, brd! Putt i spoilertag!

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...