Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn apropos nye filmer; det er kommet en trailer fra Christopher Nolans The Prestige. Denne ser jeg frem til. Bowie, Bale, Jackman og Cain. :love:

6491390[/snapback]

 

Du kunne jo ha tatt med Scarlett Johansson også synes jeg, enda større grunn for å hive på et ---> :love: bak...

 

Ser frem til denne filmen, mest på grunn av at den er regissert av Christopher Nolan.

Lenke til kommentar
Sånn apropos nye filmer; det er kommet en trailer fra Christopher Nolans The Prestige. Denne ser jeg frem til. Bowie, Bale, Jackman og Cain. :love:

6491390[/snapback]

 

Du kunne jo ha tatt med Scarlett Johansson også synes jeg, enda større grunn for å hive på et ---> :love: bak...

 

Ser frem til denne filmen, mest på grunn av at den er regissert av Christopher Nolan.

6491435[/snapback]

Du har selvfølgelig helt rett. :love: Men ikke glem Bale, da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva tid kommer POTC 3 da?

6493530[/snapback]

 

Neste år, de har vel allerede spilt den inn tror jeg.

6493596[/snapback]

 

De er ikke ferdig med innspillingen. Den har delvis blitt filmet back to back med nummer to, men er ikke ferdiggjort enda. Det er derfor Depp fortsatt løper rundt med gull i kjeften.

Lenke til kommentar
Prestige traileren var :love: Håper denne filmen lever opp til forventingene. :)

6493703[/snapback]

Enig. Den virket sykt rå. Pluss at jeg alltid har vært svak for Bale og Scarlett Johansson, men ikke av helt samme grunn :!:

6493776[/snapback]

Du syns Bale er utrolig deilig, og Johansson er en kjempegod skuespiller? :p

 

Neida, er enig med deg. De er to av mine yndlings skuepillere. :)

Lenke til kommentar

Nå er det to filmer jeg ikke kan vente med å se! Nemlig The Prestige(mest p.g.a. den fabelaktige Mr. Nolan) og The Fountain. Testvisninger av den ferdige The Fountain tyder på at en ny klassiker er på vei :dribble: Men vi må nok vente en liten stund til før den kommer til Norge...

 

Fant ut til min skuffelse at Silent Hill ikke står på programmet til noen av kinoene i Tønsberg. Skandaløst! :mad:

 

PotC2 var forresten råmorsom og underholdende :w00t:

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Er det noen av dere som har sett The Rocky Horror Picture Show? Jeg så denne filmen for litt over ett år siden, og har fremdeles ikke lagt opp en mening om jeg elsker eller hater den.

6494483[/snapback]

Det spørs, så du den på en vanlig kino eller så du den slik den "skal" sees?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...