Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forbindelse med POC2, vil jeg bare få linke til en liten sak hvor Orlando Bloom sier han ønsker at folk så mer på skuespillertalentet hans, i stedenfor å se på ham som et sexsymbol. Er det bare meg, eller kan denne fyren bare glemme en karriere hvis folk gir ham det han ønsker?

Lenke til kommentar
De kan markedsføring de gutta der :)

6488771[/snapback]

 

Kommer litt an på hva du legger i det. Markedsføringa til Sony når det gjelder Playstation 3 er jo mildt sagt latterlig. I stedet for å lage en egen maskin, stjeler de alle andres mye eldre ideer (f.eks. den "nye" teknologien i håndkontrollen - som Microsoft brukte i en av sine Joypads allerede i 1999). Dessuten bruker de uhorvelig mye tid på å rakke ned på de andre konsollutviklerne og å komme med falske anklagelser mot dem (de påstår blant annet at Microsoft stjeler deres ideer og bruker dem i sin maskin - Microsoft! Som kom ut med Xbox360 for lang, lang tid siden, mens PS3 enda ikke har kommet!!).

6488855[/snapback]

 

Jeg snakker nå ikke om spillkonsoller, jeg snakker film. Den plakaten der og teaseren de har sluppet, nesten et år i forveien, får massive positive reaksjoner. Enkelte andre som gir ut tilsvarende filmer (hint hint WB) har litt å lære her.

 

Er ikke uten grunn at Spider-Man filmene er i en egen klasse når det kommer til kinosuksess. Ingen andre slike filmer er i nærheten. Spider-man 3 kommer til å bli uhordelig stor, noe som man sjeldent kan si om film nummer tre i rekken. De gjør nesten alt riktig når det kommer til Spider-man.

Lenke til kommentar
I forbindelse med POC2, vil jeg bare få linke til en liten sak hvor Orlando Bloom sier han ønsker at folk så mer på skuespillertalentet hans, i stedenfor å se på ham som et sexsymbol. Er det bare meg, eller kan denne fyren bare glemme en karriere hvis folk gir ham det han ønsker?

6488881[/snapback]

 

Nja, det er litt for tidlig å si da han spiller ganske like roller. Syntes han var dyktig til å få frem personlighetene i de storfilmene han har spilt (pysete i Troy, heltemodig i LOTR og ridderlig i POC (har ikke sett Kingdom of heaven)). Han er ung og enda ikke blitt utfordret av krevende roller. Når det er sagt så tror jeg aldri han kommer i eliten av unge skuespillere, selv om han har fått et stort navn. Det er ikke mange så får spilt i så mange storfilmer så tidlig. Minner litt om starten på Harrison Ford sin karriere, bare det at Ford er så mye større og bedre. Jeg tviler på at Bloom har noe særlig bredt spekter å spille på, men man kan aldri vite. Tviler på at han er noen ny Brad Pitt (som faktisk har bevist at han mestrer flere roller).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Orlando Bloom er en dårlig skuespiller. Han har ikke mange strenger å spiller på, men han er vanvittig deilig, veltrent og velartikulært. Hva mer trenger man egentlig?

Lenke til kommentar
Er det noen som skal se Pirates of the Carribien- Dead Man's Cheast i dag?!

Jeg skal se på den i morra (lørdag) gleder meg...

6488859[/snapback]

Har ikke så veldig store forventninger til den. Den har ikke kommet til min lille by ennå, men tror nok uansett jeg skal se den når den kommer.

Lenke til kommentar
De kan markedsføring de gutta der :)

6488771[/snapback]

 

Kommer litt an på hva du legger i det. Markedsføringa til Sony når det gjelder Playstation 3 er jo mildt sagt latterlig. I stedet for å lage en egen maskin, stjeler de alle andres mye eldre ideer (f.eks. den "nye" teknologien i håndkontrollen - som Microsoft brukte i en av sine Joypads allerede i 1999). Dessuten bruker de uhorvelig mye tid på å rakke ned på de andre konsollutviklerne og å komme med falske anklagelser mot dem (de påstår blant annet at Microsoft stjeler deres ideer og bruker dem i sin maskin - Microsoft! Som kom ut med Xbox360 for lang, lang tid siden, mens PS3 enda ikke har kommet!!).

6488855[/snapback]

 

Jeg snakker nå ikke om spillkonsoller, jeg snakker film.

6488892[/snapback]

 

 

Selvsagt gjør du jo det, men Sony er Sony, og markedsføring er markedsføring. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Selv om Dotten ikke presiserte det er jeg ganske sikker på at han snakket om Sony som distributør av film, og ikke konsollutvikling. Det er vel ganske forskjellige deler av selskapet. I Spider-Man 3 er det Sony Pictures Entertainment som står for distribusjonen av all media (bortsett fra Sony Pictures Releasing som står for kinodistribusjonen i noen deler av verden).

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Er det noen som skal se Pirates of the Carribien- Dead Man's Cheast i dag?!

Jeg skal se på den i morra (lørdag) gleder meg...

6488859[/snapback]

Har ikke så veldig store forventninger til den. Den har ikke kommet til min lille by ennå, men tror nok uansett jeg skal se den når den kommer.

6489405[/snapback]

Jeg snakka med ei som har sett den, var bra, men ikke like bra som den første..

Lenke til kommentar
Flere som lider av søvnproblemer etter 300 bilder-quizen?

6488363[/snapback]

Nei, den var jeg jo ferdig med for godt over en uke siden, mens jeg fremdeles hadde ferie, så kan ikke si det plager meg særlig (ikke det at jeg får meg mer enn 4-5t søvn hver natt for det).

 

I forbindelse med POC2, vil jeg bare få linke til en liten sak hvor Orlando Bloom sier han ønsker at folk så mer på skuespillertalentet hans, i stedenfor å se på ham som et sexsymbol. Er det bare meg, eller kan denne fyren bare glemme en karriere hvis folk gir ham det han ønsker?

6488881[/snapback]

Vel, nå syns jeg Bloom gjorde det utmerket i Kingdom of Heaven (NB! Har kun sett Director's Cut, men det skulle ikke ha mye å si for oppfatning av spillet hans. Mitt eneste problem med ham i KoH var at han snakket vel forfinnet til å ha vokst opp som smedsønn/lærling på landsbygda [men det er primært regissørens/produsentens ansvar]), og hadde heller ikke større problemer med ham i PotC1 eller LotR:FotR.

Når det er sagt så har venner som var på nattens visning på Colosseum sagt at spillet hans i seg selv var bra, men kjærlighetsforholdet til Keira Knightley ikke virket helt troverdig (det har man jo sett før; Jeg klarte aldri å tro Tom Cruise ville gjøre alt for å redde Thandie Newton i Mission Impossible II, ikke fordi de ellers spilte dårlig, men jeg oppfattet ikke noe som lignet på personlig kjemi).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...