Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elsker sjørøver i karibiske themet, feks: PotC, monkey island, pirates, osv

6486418[/snapback]

 

En film om Guybrush Threepwood hadde vært enormt :mrgreen:

Han og Roger Wilco er tidenes største spillhelter, ville heller sett en film baser på de enn "Silicon Raider"(Lara Croft)...

Lenke til kommentar
Er Taken en bra serie?

6485638[/snapback]

 

Absolutt en bra serie, men den er ikke akkurat noe kjempemye til action. Det er nok mye mer en dramaserie.

6486445[/snapback]

 

Synes den var veldig kul i starten, men på slutten dabbet det litt av desverre.

 

Absolutt en finfin produksjon, nonetheless. :cool:

Lenke til kommentar

Om den er moro eller ei er vel litt vanskelig å si. uansett en veldig god film. Realistisk og sterk. Godt skuespill, god handling... generelt bare en veldig bra (og undervurdert) film. :)

 

EDIT: Ser jeg at Dead Man's Chest har fått ganske så god kritikk på IMDB.

 

Forøvrig skal jeg se Ed Wood nå. Gleder meg virkelig. Tim Burton skuffer sjelden. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Har ikke fått sett filmen Jarhead.. er den bra?  virker mega rå

6487822[/snapback]

 

Er kanonbra.

6487826[/snapback]

 

Jeg kan ikke si annet enn at jeg er helt enig. Klarer ikke, på dette tidspunkt, å forklare hvorfor uten å fortelle om den. Se den, så forstår du.

6488083[/snapback]

 

 

Jepp, får vel se å ''kjøpe'' den snart

Lenke til kommentar

KAn skrive under på at filmen er skikkelig bra, herlige øyeblikk i den bla. (nisselue?) MEN! Gå ikkje der og tru du får ein action spekket film på nivå med Saving Private Ryan. Her går det realtivt rolig for seg,men for hellvette! Ein skikkeler bra film ja :)

Lenke til kommentar
Har ikke fått sett filmen Jarhead.. er den bra?  virker mega rå

6487822[/snapback]

 

Er kanonbra.

6487826[/snapback]

 

Jeg kan ikke si annet enn at jeg er helt enig. Klarer ikke, på dette tidspunkt, å forklare hvorfor uten å fortelle om den. Se den, så forstår du.

6488083[/snapback]

 

 

Jepp, får vel se å ''kjøpe'' den snart

6488105[/snapback]

 

Du mener med andre ord at du skal laste den ned?

 

:roll:

Lenke til kommentar

 

 

Jepp, får vel se å ''kjøpe'' den snart

6488105[/snapback]

 

Du mener med andre ord at du skal laste den ned?

 

:roll:

6488337[/snapback]

Selvsagt ikke. Ingen laster ned filmer, det er umoralsk og ulovlig.

 

Flere som lider av søvnproblemer etter 300 bilder-quizen?

6488363[/snapback]

 

Nei, ulovlig nedlasting er ikke noe fint, og jeg gjør det selv aaaaaaldri.... Poenget mitt er uansett; hvorfor skal han absolutt ytre at han skal skaffe det på uetisk vis? ;)

 

Jeg har litt søvnproblemer for tiden, ja, men den 300-filmer greia har jeg ikke giddet å sjekke. Jeg ville sannsyneligvis bare klare 10-20 av dem uansett.

Lenke til kommentar
Sony setter inn støtet for å hype opp neste års Spiderman III, plakat som er på en rekke kinoer i USA;

 

 

 

Wow, den plakaten skal jeg få tak i, den skal i ramme på veggen. LEKKER :w00t:

 

Edit: Fjernet bilde...

 

Edit 2:

 

Flere som lider av søvnproblemer etter 300 bilder-quizen?

 

Nei Steffyboy, er bare det siste som jeg tenker på før jeg legger meg og det første som faller inn i hode på meg når jeg våkner...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
De kan markedsføring de gutta der :)

6488771[/snapback]

 

Kommer litt an på hva du legger i det. Markedsføringa til Sony når det gjelder Playstation 3 er jo mildt sagt latterlig. I stedet for å lage en egen maskin, stjeler de alle andres mye eldre ideer (f.eks. den "nye" teknologien i håndkontrollen - som Microsoft brukte i en av sine Joypads allerede i 1999). Dessuten bruker de uhorvelig mye tid på å rakke ned på de andre konsollutviklerne og å komme med falske anklagelser mot dem (de påstår blant annet at Microsoft stjeler deres ideer og bruker dem i sin maskin - Microsoft! Som kom ut med Xbox360 for lang, lang tid siden, mens PS3 enda ikke har kommet!!).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...