Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe sier meg at eg få sett Independence Day igjen. Er så alt for mange år siden eg såg den siste.Uansett, da eg såg den på kino var eg lamsått. Herre jemini for ein opplevelse det var altså. OMba nice effekter og herlige replikker som understreket over :cool:

6477019[/snapback]

 

Hadde samme erfaring med filmen på kino. En av de klart topp 5 opplevelsene på kino. Så typpisk amerikansk hele filmen, men gjort på en underholdende og storslått måte. Så den igjen på en liten bærbar for noen dager siden, og selv der var den storartet. Filmen er rett og slett hærlig, i hvert fall for de som fikk den med seg på kino.

6478115[/snapback]

 

Jeg fikk med meg filmen når den hadde premiere i Oslo Spektrum er vel noe av det mer artige jeg har opplevd på kino...

Lenke til kommentar

 

Ja det vil eg tro :wee:

6478866[/snapback]

 

Er ingenting som å se film på en håndball bane som er satt på høykant :)

Hvis jeg ikke husker kraftig feil så var bildet på 1529 tommer.

 

Fikk også med meg Star Wars filmene i Spektrum når de ble relansert, fikk nesten tårer i øynene når "A long time ago in a galaxy far, far away" startet å rulle over skjermen :love:

Lenke til kommentar

Eg glemmer ikkje følelsen eg hadde før Ep.3 premieren. Og aldri har sett så mange folk skubbe seg framover,unni kino lokalt. var faktisk 3-4 stk. som låg strøkk opp etter trappene. Folk gjekk mann av huse for å si det mildt. Og det var i lille lille Odda :ermm:

 

Uansett, fantastisk opplevelse.

Lenke til kommentar
Star Wars ja! Siden Ep.1 var vist på Kino, når Lucasfilm logoen rullet over skjermen oppstod det extrem klaipping,hyling og gledens rop. Deilig! :love:

6479392[/snapback]

 

Ikke fra meg, de hadde oversatt den til norsk så jeg satt og bannet høyt :thumbdown:

 

Edit:

 

@dahle:

 

Det kommer litt ann på hvordan du liker thrillerne dine. Historien går sakte framover, jeg fant den til tider litt små kjedelig. Men den har et par gode rolletolkninger, spessielt fra Rachel Weisz sin side.

Men det er enhelt grei film...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Star Wars ja! Siden Ep.1 var vist på Kino, når Lucasfilm logoen rullet over skjermen oppstod det extrem klaipping,hyling og gledens rop. Deilig! :love:

6479392[/snapback]

 

Ikke fra meg, de hadde oversatt den til norsk så jeg satt og bannet høyt :thumbdown:

6479504[/snapback]

 

Hæ!!!!

 

 

Ka faen?? OMG!!`??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Domino! Verdt å se? Vurderer å sette den på til en pizza som kommer hvert øyeblikk, så kjapt svar har vært å foretrekke! :)

6479580[/snapback]

 

Nei, den er ikke verdt å se.

Lenke til kommentar
Domino! Verdt å se? Vurderer å sette den på til en pizza som kommer hvert øyeblikk, så kjapt svar har vært å foretrekke! :)

6479580[/snapback]

 

Nei, den er ikke verdt å se.

6479581[/snapback]

hmmm... :(

 

Er det Jarhead du har som avatar, wh1te? Er den bra da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...