Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig litt dilla på å se noen "Fallout / End of World" -filmer (Så akkurat en Family Guy episode! :p )

 

Noen gode tips?

 

Alt fra Dawn of the Dead, til 28 Days Later, War of the Worlds, osv.. :)

6475899[/snapback]

Armageddon er jo en slags end of the world greie. Men synes ikke egentlig den er noe spesielt bra. Veldig klisjefyllt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk plutselig litt dilla på å se noen "Fallout / End of World" -filmer (Så akkurat en Family Guy episode! :p )

 

Noen gode tips?

 

Alt fra Dawn of the Dead, til 28 Days Later, War of the Worlds, osv.. :)

6475899[/snapback]

Armageddon er jo en slags end of the world greie. Men synes ikke egentlig den er noe spesielt bra. Veldig klisjefyllt.

6475919[/snapback]

Verden ender jo ikke i den.

 

En knallfilm, forresten.

Lenke til kommentar
Fikk plutselig litt dilla på å se noen "Fallout / End of World" -filmer (Så akkurat en Family Guy episode! :p )

 

Noen gode tips?

 

Alt fra Dawn of the Dead, til 28 Days Later, War of the Worlds, osv.. :)

6475899[/snapback]

Armageddon er jo en slags end of the world greie. Men synes ikke egentlig den er noe spesielt bra. Veldig klisjefyllt.

6475919[/snapback]

Verden ender jo ikke i den.

 

En knallfilm, forresten.

6476033[/snapback]

Det er uansett det som er temaet.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Fikk plutselig litt dilla på å se noen "Fallout / End of World" -filmer (Så akkurat en Family Guy episode! :p )

 

Noen gode tips?

 

Alt fra Dawn of the Dead, til 28 Days Later, War of the Worlds, osv.. :)

6475899[/snapback]

 

Independence Day.

 

Uber Hollywood, Uber patriotisme, Uber replikker. :w00t::w00t:

 

Welcome to earth.

In the words of my generation: Up Yours!

This could be our last night on Earth. I don't want to die a virgin.

Oh, no. no, you are NOT shootin' that green shit at me!

Oh god, I hope they bring back Elvis.

No Sir, just a little anxious to get up there and whop E.T's ass, that's all!

A toast, to the end of the world.

Look, I really don't think they flew 90 billion light years to come down here and start a fight.

Once again, the L.A.P.D. is asking Los Angelenos not to fire their guns at the visitor spacecraft. You may inadvertently trigger an interstellar war.

 

Hva mer kan man ønske seg fra en katastrofefilm? :cool:

Lenke til kommentar
Fikk plutselig litt dilla på å se noen "Fallout / End of World" -filmer (Så akkurat en Family Guy episode! :p )

 

Noen gode tips?

 

Alt fra Dawn of the Dead, til 28 Days Later, War of the Worlds, osv.. :)

6475899[/snapback]

 

Independence Day, A Day After Tomorroy, Deep Impact, The Core osv...

Lenke til kommentar

Noe sier meg at eg få sett Independence Day igjen. Er så alt for mange år siden eg såg den siste.Uansett, da eg såg den på kino var eg lamsått. Herre jemini for ein opplevelse det var altså. OMba nice effekter og herlige replikker som understreket over :cool:

Lenke til kommentar
Noe sier meg at eg få sett Independence Day igjen. Er så alt for mange år siden eg såg den siste.Uansett, da eg såg den på kino var eg lamsått. Herre jemini for ein opplevelse det var altså. OMba nice effekter og herlige replikker som understreket over :cool:

6477019[/snapback]

 

Hadde samme erfaring med filmen på kino. En av de klart topp 5 opplevelsene på kino. Så typpisk amerikansk hele filmen, men gjort på en underholdende og storslått måte. Så den igjen på en liten bærbar for noen dager siden, og selv der var den storartet. Filmen er rett og slett hærlig, i hvert fall for de som fikk den med seg på kino.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...