Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om dette skulle vært Rocky X eller høyere, så er det uansett en film som må sees, selv om det nok ikke blir på kino :)

 

Enkelte filmer medfører plikt å se. Det gjelder Haisommer, politiskolen, Indiana Jones, Rambo, Predator, Aliens m.m.

 

Selv om det nok sjeldent vil gi en god film, så er det nå uansett bare slikt som hører med for den filminteresserte.

Lenke til kommentar
... Det har kommet en trailer til Rocky Balboa ...

6470905[/snapback]

Filmen har iallefall stor sjanse til å bli bedre en Rocky V, men den helt store troen på filmens kvalitet har jeg ikke. Får håpe at filmen er veldig inspirerende og slikt, sånn som en Rocky film bør være.

6472471[/snapback]

 

 

Rocky V blir jo litt som Rambo 3, ikke bra...

 

Har heller ikke de helt store forventningene til denne, men som sagt det kan jo slå positivt ut. Jeg regner egentlig med at det blir en avsluttnings som i den første filmen alt annet vill bli for dumt :)

Så det er bare å håpe at Stallone ikke har dratt patriotismen og underdog syndromet de fleste americanere elsker alt for langt og lar underdogen vinne.

 

Og det er som Dotten sier, noen filmer medfører det plikt å se. Man ser jo ikke Jason X forde de ni første var oscarmatriale. :)

Og jeg disser ikke Jason, meg digge, meg ha alle filmer, meg like Jason mye mer en Freddy og Michael M. :p

 

Edit: Må bare legge med dette bildet av Stallone :!:

 

news-rock-cari.jpg

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Jeg er litt småirritert nå. Jeg skulle kjøpe meg to filmer i går og tok først turen innom Spaceworld. Der fant jeg 3 kandidater. Brotherhood of War, The Truman Show og Land of the Dead.

 

Så tok jeg turen innom Musikkverket, der jeg hadde et gavekort å brenne av. Der tok jeg en litt for rask avslutning og valgte Operation Delta Force.

 

Deretter gikk jeg tilbake til Spaceworld og kjøpte meg Brotherhood of War etter anbefaling fra mange her :) . Jeg innser nå at jeg selvfølgelig skulle valgt The Truman Show eller Land og The Dead istedenfor  :hrm: .

6470841[/snapback]

 

Du synes ikke Brotherhood Of War var noe bra? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg er litt småirritert nå. Jeg skulle kjøpe meg to filmer i går og tok først turen innom Spaceworld. Der fant jeg 3 kandidater. Brotherhood of War, The Truman Show og Land of the Dead.

 

Så tok jeg turen innom Musikkverket, der jeg hadde et gavekort å brenne av. Der tok jeg en litt for rask avslutning og valgte Operation Delta Force.

 

Deretter gikk jeg tilbake til Spaceworld og kjøpte meg Brotherhood of War etter anbefaling fra mange her :) . Jeg innser nå at jeg selvfølgelig skulle valgt The Truman Show eller Land og The Dead istedenfor  :hrm: .

6470841[/snapback]

 

Du synes ikke Brotherhood Of War var noe bra? :dontgetit:

6472953[/snapback]

:p, total leif fra min side! Mente selvfølgelig at jeg burde valgt The Truman Show eller Land og The Dead istedenfor Operation Delta Force :) .

 

Vil bare presisere at jeg baserer dette på IMDb score, jeg har ikke sett filmene enda. Men sånn umiddelbart tenker jeg at jeg heller burde kjøpt en av de to andre filmene enn ODF.

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Så nettopp Ultraviolet, snakk om nedtur. Gikk fra en av de feteste trailerene på veldig lenge til le bon de bucket...

 

Begynner å lure på om ryktene som jeg har lest at Kurt Wimmer ikke vil ha noe med filmen å gjøre stemmer. Studioet skal ha tatt over filmen og klippet den i fillebiter, opp mot en halv time hvis jeg ikke husker helt feil.

Trodde det bare var et rykte, men etter å ha sett igjennom making off så begynner jeg å lure på om det stemmer, han er med men kun filmet bak kamera og de plukker opp litt hva han sier, han blir aldri intervjuet direkte på kamera.

 

Så hvis vi er heldige så kanskje om noen år så dukker det opp en 2 timers directors cut av filmen, det er lov å håpe, men jeg tviler. Det kan jo bare bli bedre :)

 

Beskrivelse av hva som har blitt klippet vekk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
The film was taken out of director Kurt Wimmer's hands and completely reedited by the studio after they saw the original version which they apparently did not like.
Lenke til kommentar
The film was taken out of director Kurt Wimmer's hands and completely reedited by the studio after they saw the original version which they apparently did not like.

6473344[/snapback]

 

Hva en gammel gubbe i dress synes om den type filmer bryr jeg meg fint lite om, for det første så har de jo klippet den ned til PG13 for å få penger i kassa og det er jo alltid et godt tegn.

 

Herregud mannen har jo laget Equilibrium som er en konge film, pent snitt på imdb har den også (7.7). Så hvorfor kan han ikke få lov til å få siste ordet, det kan umulig å blitt noe verre. Filmen kostet omtrent 30 milloner ($) å lage, de dytter jo ut møkkafilmer som koster tre fire ganger så mye uten å legge fingrene i mellom. Og som aldri kommer til å spille inn pengene sine igjen.

 

Nå har jeg faktisk glemt hva jeg skulle fram til når jeg begynte å skrive :blush: :!:

Det var sikkert at folk i dyre dresser skal holde seg unna og la regissøren gjøre jobben sin, skal de først bry seg så er jo Uwe Boll en mye bedre mann å starte med enn Kurt Wimmer :thumbup:

 

Edit:

 

Dette kom jo som et sjokk: Kong Extended DVD :roll:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Litt med smak, det. Jeg og mange andre elsker filmen definitivt.

Noen synes sikkert den er drittdårlig, da den er litt spesiell.

 

Likevel, jeg vil i allefall anbefale den. En av Ridley Scott's klart beste. :)

 

EDIT: Men om du er en fyr som absolutt må ha de eksklusive versjonene av alle filmer, bør du vente. I 2007 skal det komme to nye versjoner.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Så Hitch i kveld. Ålreit popkornunderholdning, men synes liksom den manglet de store morsomme øyeblikkene egentlig. Likevel var den litt fengende, der man ble litt fascinert av hvor lett det virket for Hitch å si de rette tingene.

 

«Any guy can sweep any girl off her feet, he just needs the right broom.»

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...