Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner egentlig ikke at noen kan like Danny the Dog. For det første undervurderer den mennesket kraftig, og for det andre er historien så tynn som en burger på McDonalds.

6469494[/snapback]

For ikke å glemme at den er alt for sort/hvitt. Skurkene er så unyanserte, de er bare onde, de er liksom ikke menneskelige, ihvertfall ikke han hovedsjefen. Det som trekker opp er noen av kampscenene. Men de kan selvsagt ikke bære en hel film.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
I slike filmer skal "skurkene" være unyanserte. Dette er en tradisjon som man kan spore helt tilbake til de klassiske kungfu/ninja/random kampsport-filmene. Helten er ultimat helt og skurkene er ultimat skurk. :p

6470794[/snapback]

Point taken. Men det betyr fortsatt ikke at jeg liker det :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg er litt småirritert nå. Jeg skulle kjøpe meg to filmer i går og tok først turen innom Spaceworld. Der fant jeg 3 kandidater. Brotherhood of War, The Truman Show og Land of the Dead.

Så tok jeg turen innom Musikkverket, der jeg hadde et gavekort å brenne av. Der tok jeg en litt for rask avslutning og valgte Operation Delta Force. Jeg innser nå at jeg selvfølgelig skulle valgt The Truman Show eller Land og The Dead istedenfor Operation Delta Force :hrm: .

Deretter gikk jeg tilbake til Spaceworld og kjøpte meg Brotherhood of War etter anbefaling fra mange her :) .

Endret av quakie
Lenke til kommentar
I slike filmer skal "skurkene" være unyanserte. Dette er en tradisjon som man kan spore helt tilbake til de klassiske kungfu/ninja/random kampsport-filmene. Helten er ultimat helt og skurkene er ultimat skurk. :p

6470794[/snapback]

For meg så var Danny the Dog en av fjorårets store filmer, har sett den en fire fem ganger etter jeg så den på kino og den blir bare mer og mer moro/bedre i mine øyne.

Så gleder meg som en liten unge til Louis Leterrier's neste film...

6470828[/snapback]

Skål!

Lenke til kommentar

Er du enig, eller lurer du på om jeg er full :!:

Det har kommet en trailer til Rocky Balboa og jeg må si at dette ser kanskje ikke så håpløst ut som det jeg først trodde. Ser faktisk ut som om det kan bli ganske moro og den siste 10 sekundene av traileren så er det en bra liten dialog mellom Stallone og den andre karen :D

Lenke til kommentar
Er du enig, eller lurer du på om jeg er full :!:

Det har kommet en trailer til Rocky Balboa og jeg må si at dette ser kanskje ikke så håpløst ut som det jeg først trodde. Ser faktisk ut som om det kan bli ganske moro og den siste 10 sekundene av traileren så er det en bra liten dialog mellom Stallone og den andre karen :D

6470905[/snapback]

Haha gleder meg allerede.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...