_crs_ Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Ser at A Scanner Darkly begynner å få et par stemmer på IMDB. I skrivende stund er scoren respektable 7.7/10 (348 votes). Jeg gleder meg virkelig til å få sett den. Nå hadde den jo faktisk ikke hatt premiere i USA da du skrev dette; Den ble sluppet "smalt" (svært begrenset antall kinoer) i går ettermiddag/kveld amerikansk tid, med full utrulling først i slutten av måneden (tidligere kun vært vist i Cannes i mai), så jeg ville vel tatt de fleste av stemmene med en STOR klype salt (ikke noe uvanlig at filmer får imdb-stemmer av fanboys før de har vært vist offentlig, og jeg vil tro at flertallet av de som har stemt her baserer seg på trailerne, og at de vil at den skal være bra, og kommer til å mene at den er det uansett hvilke kvaliteter filmen har. I tillegg kan selvfølgelig noen ha vært på bransje/test-visninger). Ikke dermed sagt at filmen ikke er bra, bare at jeg tror ikke mange av de som har stemt har sett den. De anmeldelsene jeg har lest har vært noe lunkne, bl.a. her og her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Azumi var ein herlig opplevelse 6451203[/snapback] Ja, den er knall. 6451328[/snapback] Forresten, har du sett Death or Love? Har litt lavere snitt på imdb enne Azumi Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Åjahahhahahhahhaha. Kunstneren Aune Sand ble natt til fredag overfalt og banket opp på vei hjem fra byen Ang, A Scanner Darkly så er det mottatt, men det betyr fremdeles ikke at jeg gleder meg noe mindre til å få sett den. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Sjarmerende kar. :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Sjarmerende var ditt ord valg, jeg hadde vel kanskje gått for noe sånn som dette: Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Sjarmerende var ditt ord valg, jeg hadde vel kanskje gått for noe sånn som dette: 6454709[/snapback] Jeg mener personlig at LarsP kom med den beste beskrivelesn. Kunstner Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Nå var det vel VG som kalte Sand for kunstner. Og det er han vel til en viss grad. En sær kunstner riktig nok. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 En sær kunstner riktig nok. 6455042[/snapback] Finnes det virkelig kunstnere som ikkje er sære,one way or another Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Når man kaller seg kunstner er man automatisk sær, så en sær kunstner er en særing av dimensjoner. Eller noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Når man kaller seg kunstner er man automatisk sær, så en sær kunstner er en særing av dimensjoner. Eller noe. 6455127[/snapback] Slik eg også har sett det for meg Må bare nevne det at samtlige motekonger/dronninger også ser allvorlig spesielle ut, litt gromt! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Når man kaller seg kunstner er man automatisk sær, så en sær kunstner er en særing av dimensjoner. Eller noe. 6455127[/snapback] Slik eg også har sett det for meg Må bare nevne det at samtlige motekonger/dronninger også ser allvorlig spesielle ut, litt gromt! 6455168[/snapback] Gromt? Er ikke så veldig langt hit, spør du meg :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Blei ihvertfall heilt kvalm av den gjengen i Shopaholic Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) En sær kunstner riktig nok. 6455042[/snapback] Finnes det virkelig kunstnere som ikkje er sære,one way or another 6455123[/snapback] Ja, alle de som ikke er gode kunstnere. EDIT: Leif. Endret 8. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Dette er jo veldig ontopic Fikk låne Goodfellas av en venn, gleder meg til og se den. *Springe til dvd spilleren* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Dette er jo veldig ontopic Fikk låne Goodfellas av en venn, gleder meg til og se den. *Springe til dvd spilleren* 6456129[/snapback] Meget bra film syn eg! Dog er det noen år siden eg såg den sist! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Den er veldig bra, jeg kom nå på at jeg har den gamle utgaven og ikke SE versjonen som. Og den disken må snus midt i filmen , så jeg bestilte SE versjonen nå og vil si det var en grei pris på amazon.co.uk, de skal ha 3.38£ etter at de har trukket fra vat, så er det jo bare å plusse på frakten 1.88 og ender da opp med 5.26... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Ey, ohh Captain Jack.... Knuser trolig Spider-man rekorden Fortsetter den slik vil den bruke tre dager på å ta inn like mye som Superman Returns gjorde på en uke (dog hadde den filmen premiere på en onsdag). Er nok liten tvil om hvilken film som blir årets store blockbuster hvis det fortsetter slik Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Tror ikke det er så veldig mange som kan hamle opp med Captain Jack og co. nei, er vel den filmen jeg kanskje gleder meg mest til i hele sommer. Er lenge siden jeg har hatt det så moro som når jeg så den første filmen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Syns det er synd at filmen får så hinsides mye oppmerksomhet, man er liksom programforpliktet til å bli skuffet. Eneren var en svært positiv overraskelse, håper bare ikke toeren lider av å bli for mye av det samme. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Den er veldig bra, jeg kom nå på at jeg har den gamle utgaven og ikke SE versjonen som. Og den disken må snus midt i filmen , så jeg bestilte SE versjonen nå og vil si det var en grei pris på amazon.co.uk, de skal ha 3.38£ etter at de har trukket fra vat, så er det jo bare å plusse på frakten 1.88 og ender da opp med 5.26... 6456185[/snapback] Jeg vet, utrolig irriterende å måtte snu discen. Dessuten er det jo umulig å IKKE få merker på den! Men SE er verd pengene ja, definitivt. I tillegg til masse bra ekstramateriale på disc 2, har man også flere fenomenale kommentator-spor til selve filmen. Jeg ELSKER denne filmen. Hver gang jeg ser den, blir jeg mer og mer overbevist over at denne sannsyneligvis er den beste gangsteren noen sinne laget. JacEr: Oppfølgere lider vel strengt tatt oftere av å IKKE være det forgjengeren var. Mens forgjengeren ofte har humor/action/whatever som passer perfekt, skal alltid 2'erne prøve å overgå forgjengeren, noe de som aller oftest feiler med. Bad Boys er jo et godt eksempel, synes jeg. Endret 8. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg