Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Ser at A Scanner Darkly begynner å få et par stemmer på IMDB. I skrivende stund er scoren respektable 7.7/10 (348 votes). Jeg gleder meg virkelig til å få sett den.  :w00t:

Nå hadde den jo faktisk ikke hatt premiere i USA da du skrev dette; Den ble sluppet "smalt" (svært begrenset antall kinoer) i går ettermiddag/kveld amerikansk tid, med full utrulling først i slutten av måneden (tidligere kun vært vist i Cannes i mai), så jeg ville vel tatt de fleste av stemmene med en STOR klype salt (ikke noe uvanlig at filmer får imdb-stemmer av fanboys før de har vært vist offentlig, og jeg vil tro at flertallet av de som har stemt her baserer seg på trailerne, og at de vil at den skal være bra, og kommer til å mene at den er det uansett hvilke kvaliteter filmen har. I tillegg kan selvfølgelig noen ha vært på bransje/test-visninger).

Ikke dermed sagt at filmen ikke er bra, bare at jeg tror ikke mange av de som har stemt har sett den.

 

De anmeldelsene jeg har lest har vært noe lunkne, bl.a. her og her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når man kaller seg kunstner er man automatisk sær, så en sær kunstner er en særing av dimensjoner.

 

Eller noe.

6455127[/snapback]

 

Slik eg også har sett det for meg :wee: Må bare nevne det at samtlige motekonger/dronninger også ser allvorlig spesielle ut, litt gromt!

Lenke til kommentar
Når man kaller seg kunstner er man automatisk sær, så en sær kunstner er en særing av dimensjoner.

 

Eller noe.

6455127[/snapback]

 

Slik eg også har sett det for meg :wee: Må bare nevne det at samtlige motekonger/dronninger også ser allvorlig spesielle ut, litt gromt!

6455168[/snapback]

 

Gromt?

264896.jpeg

 

Er ikke så veldig langt hit, spør du meg :!:

bobeck_mimi2.jpg

Lenke til kommentar

Den er veldig bra, jeg kom nå på at jeg har den gamle utgaven og ikke SE versjonen som. Og den disken må snus midt i filmen :wallbash:, så jeg bestilte SE versjonen nå og vil si det var en grei pris på amazon.co.uk, de skal ha 3.38£ etter at de har trukket fra vat, så er det jo bare å plusse på frakten 1.88 og ender da opp med 5.26... :)

Lenke til kommentar
Den er veldig bra, jeg kom nå på at jeg har den gamle utgaven og ikke SE versjonen som. Og den disken må snus midt i filmen :wallbash:, så jeg bestilte SE versjonen nå og vil si det var en grei pris på amazon.co.uk, de skal ha 3.38£ etter at de har trukket fra vat, så er det jo bare å plusse på frakten 1.88 og ender da opp med 5.26...  :)

6456185[/snapback]

 

Jeg vet, utrolig irriterende å måtte snu discen. Dessuten er det jo umulig å IKKE få merker på den! :p

 

Men SE er verd pengene ja, definitivt. I tillegg til masse bra ekstramateriale på disc 2, har man også flere fenomenale kommentator-spor til selve filmen.

 

Jeg ELSKER denne filmen. Hver gang jeg ser den, blir jeg mer og mer overbevist over at denne sannsyneligvis er den beste gangsteren noen sinne laget.

 

JacEr: Oppfølgere lider vel strengt tatt oftere av å IKKE være det forgjengeren var. Mens forgjengeren ofte har humor/action/whatever som passer perfekt, skal alltid 2'erne prøve å overgå forgjengeren, noe de som aller oftest feiler med. Bad Boys er jo et godt eksempel, synes jeg.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...