LarsP Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Cannibal Holocaust er så ufattelig oppskrytt. Jeg orker ikke å se den flere ganger, rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Cannibal Holocaust er kjedelig ja, hørt de brukte ekte menneskekropsdeler osv? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Nå har det vært kjent en stund at den heller middelmådige Fantastic Four filmen får en oppfølger. I den skal vistnok Silver Surfer være en av de slemme. Men det merkverdige er at man muligens ikke skal ha en skuespiller til å spille rollen men basere den helt og fullt på CGI. Blir litt skeptisk til slikt... Men nå var nå ikke den første særlig god, så har nå ikke noen forhåpninger til denne. Om mulig ville den blitt endel bedre om Jessica Alba kler seg naken uten å bli usynlig. Slikt ville nok gitt filmen noen plusspoeng Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 CGI-baserte "skuespillere" har jo vært utprøvd tidligere i både "King Kong" og "LotR" med svært imponerende resultat. Har få eller ingen forhåpninger til filmen, men det har lite med CGI å gjøre. Er egentlig godt lei av actionfilmer basert på tegneserier, er det ikke på tide at vi snart får en ny Axel Foley eller Martin Riggs å spise popcorn til? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 en ny John McClane har hele Die Hard serien på dvd, det er de beste actionfilmene jeg vet om, ved siden av Con Air. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Hakke sett den første Fantastic 4 enda eg Har vel ikkje gått glipp av så mye heller Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Nå har det vært kjent en stund at den heller middelmådige Fantastic Four filmen får en oppfølger. I den skal vistnok Silver Surfer være en av de slemme. Men det merkverdige er at man muligens ikke skal ha en skuespiller til å spille rollen men basere den helt og fullt på CGI. Blir litt skeptisk til slikt... 6435300[/snapback] Det flaue blir når det oppdages at CGIen har mer sjarm, karisma, utstråling, personlighet og sjel enn Chris Evans. Endret 4. juli 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Ain't it Cool.com - Harry Loves Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg fikk lyst til og se en westeren, noen og anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg fikk lyst til og se en westeren, noen og anbefale? 6438171[/snapback] The Good, The Bad & The Ugly er tidenes beste western. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Dollars Trilogien. Pat Garret and Billy the kid. Once upon a time in the west the wild bunch Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Jeg har hør mye bra om Australske "The Proposition", men jeg har ikke sett den selv. "Dances with wolves" syns jeg er bra, det samme med "The Unforgiven". (Dette er selvfølgelig et tillegg til filmer nevnt tidligere) Endret 5. juli 2006 av JacEr Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Kan hende det bare er meg, men jeg synes at Tombstone (1993) er tidenes westernfilm (selvsagt mye pga av Val Kilmer som leverte kanskje århundrets skuespillerprestasjon som Doc Holliday). Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Open range er en veldig bra westernfilm! med Kevin Costner og Robert Duvall. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Butch Cassidy and the Sundance Kid er en veldig bra western. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) ja Butch Cassidy and the Sundance Kid er veldig bra, men ikke forvent deg en action film det er mer en komedie, en veldig god komedie Endret 5. juli 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Takker for svar Wyatt Earp er den noe? Har hørt det navnet utrolig mange ganger før, men vet ikke hvor/hvorfor Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Takker for svar Wyatt Earp er den noe? Har hørt det navnet utrolig mange ganger før, men vet ikke hvor/hvorfor 6439005[/snapback] han var en kjent sheriff eller no tror jeg Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 han var en kjent sheriff eller no tror jeg 6439052[/snapback] Sant, sant. kjøper den også for historien sin skyld Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Kan hende det bare er meg, men jeg synes at Tombstone (1993) er tidenes westernfilm (selvsagt mye pga av Val Kilmer som leverte kanskje århundrets skuespillerprestasjon som Doc Holliday). 6438766[/snapback] Skal si jeg lo meg skakk ihjel etter å ha sett den "Moosiklava" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg