Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det vært kjent en stund at den heller middelmådige Fantastic Four filmen får en oppfølger. I den skal vistnok Silver Surfer være en av de slemme. Men det merkverdige er at man muligens ikke skal ha en skuespiller til å spille rollen men basere den helt og fullt på CGI. Blir litt skeptisk til slikt...

 

Men nå var nå ikke den første særlig god, så har nå ikke noen forhåpninger til denne. Om mulig ville den blitt endel bedre om Jessica Alba kler seg naken uten å bli usynlig. Slikt ville nok gitt filmen noen plusspoeng :mrgreen:

Lenke til kommentar

CGI-baserte "skuespillere" har jo vært utprøvd tidligere i både "King Kong" og "LotR" med svært imponerende resultat. Har få eller ingen forhåpninger til filmen, men det har lite med CGI å gjøre.

 

Er egentlig godt lei av actionfilmer basert på tegneserier, er det ikke på tide at vi snart får en ny Axel Foley eller Martin Riggs å spise popcorn til?

Lenke til kommentar
Nå har det vært kjent en stund at den heller middelmådige Fantastic Four filmen får en oppfølger. I den skal vistnok Silver Surfer være en av de slemme. Men det merkverdige er at man muligens ikke skal ha en skuespiller til å spille rollen men basere den helt og fullt på CGI. Blir litt skeptisk til slikt...

6435300[/snapback]

Det flaue blir når det oppdages at CGIen har mer sjarm, karisma, utstråling, personlighet og sjel enn Chris Evans.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg fikk lyst til og se en westeren, noen og anbefale?

6438171[/snapback]

 

The Good, The Bad & The Ugly er tidenes beste western.

Lenke til kommentar

Jeg har hør mye bra om Australske "The Proposition", men jeg har ikke sett den selv. "Dances with wolves" syns jeg er bra, det samme med "The Unforgiven". (Dette er selvfølgelig et tillegg til filmer nevnt tidligere)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...