Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

her om dagen kom pappa og stemora mi hjem fra handletur med enda flere dvd'er , som de dvd-nerdene de er :p denne gangen var det hele Riget serien de kom hjem med :w00t: så alle episodene på 2 kvelder. Lars Von Trier er et geni, men det må da komme flere episoder :dontgetit: det gikk vel 3 eller 4 år mellom de 2 sesongene, så er vel ikke utenkelig at det kommer en sesong 3.

han sier på kommentarsporet at de hadde skrivd seg inn i et hjørnet på siste episode, men håper han finner en løsning :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen andre enn meg som er blitt meir sensitive på rørende øyeblikk i film opp igjennom årene :!:

 

Syns det er ein herlig følelse å sitte med klump og godt fuktige øyekroker altså.

6429829[/snapback]

 

Jeg har aldri lett latt meg røre av film, men virkelig gode filmer rører meg lett til nesten-gråting. LOTR-trilogien, Cast Away, Forrest Gump og noen andre er gode eksempler på disse. Jeg burde nesten ta med meg et lommetørkle da jeg dro for å se Return Of The King. Det var momenter der som var svært sterke for meg, og så var det da så forbanna mange av dem! :p

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn meg som er blitt meir sensitive på rørende øyeblikk i film opp igjennom årene :!:

 

Syns det er ein herlig følelse å sitte med klump og godt fuktige øyekroker altså.

6429829[/snapback]

Gråter faktisk lettere av ting på film enn jeg gjør av ting i det virkelige liv (vet ikke hvorfor). Romantikk biter ikke noe særlig, men dødsscener med riktig musikk kan koste noen servietter. Slutten på Tae Guk Gi var også forferdelig i så måte. Tror ikke jeg har blitt noe særlig værre med årene...

 

EDIT: Liker LOTR-filmene godt, men er ikke fanatisk. Syns "RotK" var ferdig ved det siste slaget, og når "grine-scenen" kom, var jeg egentlig bare lettet over at filmen snart var fedig. Dette har vel kaskje noe med at når jeg ser den, har jeg sett de to andre delene rett før..

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Du gråt av glede. Det var trist på en feel-good måte. Det skjedde noe trist med Forrest, men man gråter kun av filmen dersom den rører deg nok. Da er det ikke fordi den er vond, men mer fordi den er så bra laget at du virkelig føler med han (igjen, på en feel-good måte).

6429792[/snapback]

 

Jeg vil ikke si at jeg gråt av glede. Jeg gråt av medlidenhet når

 

 

Han kommer inn i leiligheten der eks-kjæresten og sønnen bor, og får vite at han er far til gutten, og spør bekymret om gutten er dum.

 

Gråt også av scenen ved graven

 

 

Jeg gråt jo ikke så tårene sprutet, men jeg tårene samlet seg i øynene, og fikk klump i halsen.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Er det noen andre enn meg som er blitt meir sensitive på rørende øyeblikk i film opp igjennom årene :!:

 

Syns det er ein herlig følelse å sitte med klump og godt fuktige øyekroker altså.

6429829[/snapback]

 

Jeg har aldri lett latt meg røre av film, men virkelig gode filmer rører meg lett til nesten-gråting. LOTR-trilogien, Cast Away, Forrest Gump og noen andre er gode eksempler på disse. Jeg burde nesten ta med meg et lommetørkle da jeg dro for å se Return Of The King. Det var momenter der som var svært sterke for meg, og så var det da så forbanna mange av dem! :p

6429970[/snapback]

 

:cry:

Kjente klumpen i halsen på Cast Away jeg også.

Var en eller annen film jeg så med tanta mi, der tanta mi fossgrein og jeg hadde våte øyner, men husker jo selfølgelig ikke hva filmen heter.

Lenke til kommentar

noen her som har sett Cannibal Holocaust? sjekk den ut på IMDB, les alt som er å lese om den, trivia osv.

filmen som har blitt forbudt i mest land, faktisk 60 land.

skuespillerene måtte være med på tv-show etterpå, fordi mange trodde de faktisk hadde dødd :!:

 

så den i hylla hos faren og stemora mi, de ville sjekke hva det var siden det var så mye oppstyr. de sa den var "ganske" grotesk. den må jeg se neste gang jeg er der :wee:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
her om dagen kom pappa og stemora mi hjem fra handletur med enda flere dvd'er , som de dvd-nerdene de er :p  denne gangen var det hele Riget serien de kom hjem med :w00t:  så alle episodene på 2 kvelder. Lars Von Trier er et geni, men det må da komme flere episoder :dontgetit:  det gikk vel 3 eller 4 år mellom de 2 sesongene, så er vel ikke utenkelig at det kommer en sesong 3.

han sier på kommentarsporet at de hadde skrivd seg inn i et hjørnet på siste episode, men håper han finner en løsning :(

6429677[/snapback]

 

 

Helmer, Sigrud Drusse og den mongoloide som vasket tallerkene er alle døde.

 

Du vet, i virkeligheten.

 

Riget er nok begravet.

Endret av burnedmind
Lenke til kommentar
her om dagen kom pappa og stemora mi hjem fra handletur med enda flere dvd'er , som de dvd-nerdene de er :p  denne gangen var det hele Riget serien de kom hjem med :w00t:  så alle episodene på 2 kvelder. Lars Von Trier er et geni, men det må da komme flere episoder :dontgetit:  det gikk vel 3 eller 4 år mellom de 2 sesongene, så er vel ikke utenkelig at det kommer en sesong 3.

han sier på kommentarsporet at de hadde skrivd seg inn i et hjørnet på siste episode, men håper han finner en løsning :(

6429677[/snapback]

 

 

Helmer, Sigrud Drusse og den mongoloide som vasket tallerkene er alle døde.

 

Du vet, i virkeligheten.

 

Riget er nok begravet.

6430621[/snapback]

 

NEEEI! Helmer er tv-historiens mest geniale karakter

:cry:

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn meg som er blitt meir sensitive på rørende øyeblikk i film opp igjennom årene :!:

 

Syns det er ein herlig følelse å sitte med klump og godt fuktige øyekroker altså.

6429829[/snapback]

Har ikke vært noen film som har gjort no sånt med meg ennå, eneste som er litt nærme er vell American History X da Danny blir skutt. Det føltes jævlig.

Lenke til kommentar
noen her som har sett Cannibal Holocaust? sjekk den ut på IMDB, les alt som er å lese om den, trivia osv.

filmen som har blitt forbudt i mest land, faktisk 60 land.

skuespillerene måtte være med på tv-show etterpå, fordi mange trodde de faktisk hadde dødd :!:

 

så den i hylla hos faren og stemora mi, de ville sjekke hva det var siden det var så mye oppstyr. de sa den var "ganske" grotesk. den må jeg se neste gang jeg er der :wee:

6430599[/snapback]

 

Den filmen er fakttisk ås syk, og med den 1337 herlige musikken^^ Så blir det rett og slett ubehagelig å se den. Er mange år siden sist,men eg føler vel egentlig ikkje for å se den med det samme :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...