Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Nye versjoner av LOTR-filmene er allerede på vei.

 

Kilder: Side2 og loredoftherings.net.

 

Jeg hadde trodd det ville tatt lengre tid (10th/25th Anniversary Edition eller noe slikt).

 

Jaja, jeg er en av de som på mirakuløst vis ikke fikk nok LOTR (både filmene og ekstramaterialet) av 4-disc versjonene, så for meg er dette gode nyheter. Får håpe dokumentarene etter hvert kommer i salg separat også.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer til å klare meg med de versjonen som jeg har nå, kommer jo ikke til å se kortversjonene igjen siden de er dårligere enn extended cuten...

 

Og det er nok ekstramatriel på de gamle diskene og man ikke skal se igjennom alt en gang til.

 

Jeg skal vurdere det hvis det kommer en versjon som inneholder alle versjonen klippet sammen men det skjer vel ikke.

Lenke til kommentar

Du fortso ikke hva jeg mente. Filmene i seg selv er ikke lengre, det er bare at du får vanlig versjon og extended i samme film. Det jeg mente var at det er nye versjoner av hele greia (disc, boks, coverbilde, ekstramateriale - alt), slik som den vanlige versjonen er annerledes enn extended-versjonene (ikke bare når det gjelder filmen, men også her ekstramateriale, discer, boks, osv). Det eneste som ikke finnes i de andre versjonene, som man får i disse versjonene, er de timeslange dokumentarene.

 

EDIT: Snakket til Dahl.

 

EDIT2:

 

Jeg skal vurdere det hvis det kommer en versjon som inneholder alle versjonen klippet sammen...

Hva mener du med dette? Om det kommer en med alt av ekstramateriale?

Det hadde vært fine saker ja. :)

 

Likevel håper jeg mer på at de kommer med dokumentarene separat, men det er jo også liten sjanse for at dette vil skje.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Nei jeg har vist om disse utgaven i noen uker, så jeg vet hva du mente.

 

Det jeg skulle frem til er at jeg gidder ikke å kjøpe en versjone hvor begge utgavene er med, når jeg kun kommer til å se extended cuten. Har ikke bruk for kinoversjonen...

 

Når de ble utgitt første gangen så kjøpte jeg aldri kino versjonene, jeg ventet på extended cuten siden den ble annonsert ganske tidlig at de skulle komme.

 

Edit: Okei, trodde du mente meg :)

 

Det jeg mente med alle klippet sammen er hvis alle filmene kommer i en utgave, noe som blir en film som varer i 11 timer + -. Og da kan de jo hive med alt de vil av ekstramatriale.

 

Men jeg mener å huske at Peter Jackson har sakt at det ikke kommer til å skje fordi det vil "mangle" noe mellom hver film.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Enten har jeg blitt voksen (:ermm:) ellers var "Scary movie 4" og "Date movie" latterlige. Var et par gode vitser iblant, men blir sånn Chaplin humor der folk springer rundt og dummer seg mens de faller.

 

Ikke noe stygt om Chaplin, men den type humoren har da gått ut på dato?

6420946[/snapback]

 

Date Movie har jo sneket seg inn på topp 100 av de værste filmene på IMDB, så det sier vel i hvert fall litt.

 

I det hele tatt så sliter komediene kanskje litt for tiden med mangel på nyvinning? Nettopp sett Click, greit nok men overhodet ikke noe nytt i den. Jeg trenger en god latter på kino snart...

 

*mimre tilbake til tiden hvor jeg mistet pusten av latter når Dum&Dummere rullet over kinolerretet*

Lenke til kommentar

Jeg har aldri noensinne ledd så mye i en film som når jeg så Dum&Dummere. Jim Carrey har i den, Ace Ventura, Lystløgneren og The Mask forlenget livet mitt en del med gode latter. Andre gode komedier, med unntak av de klassikerne LarsP nevnte over, er 80 tallets Canonballrun og Smokey and the Bandit. :love:

Lenke til kommentar
Jeg har aldri noensinne ledd så mye i en film som når jeg så Dum&Dummere. Jim Carrey har i den, Ace Ventura, Lystløgneren og The Mask forlenget livet mitt en del med gode latter. Andre gode komedier, med unntak av de klassikerne LarsP nevnte over, er 80 tallets Canonballrun og Smokey and the Bandit. :love:

6424221[/snapback]

 

Starten av 80 tallet og 70 tallet så ble det laget mye bra, mange av mine favoritter er laget i den perioden, Animal House, Blues Brothers, Young Frankenstein og Blazing Saddles.

 

På denne siden av 2000 tallet så er det ikke så veldig mange filmer som har fått meg til le så mye at jeg får vondt i magen, filmene til Broken Lizard gjengen er vel et unntak (Super Troopers er fantastisk) og The 40 Year Old Virgin er vel en av de aller beste på mange år...

 

Så jeg ser fram til Broken Lizard's Beerfest som kommer en gang august i år er vel en av de komediene som jeg virkelig ser fram til.

 

Nå skal jeg sette igang med å se Fun with Dick & Jane, er på tide å få sett to filmer på en dag igjen, lenge siden sist. Er akkurat ferdig med å se Underworld 2 og når jeg er inne på det så er det bare å takke alle som har skrevet mye dritt om filmen har hørt mye dritt også, så jeg hadde null forventninger til filmen. Så det endte opp med at jeg satt å små koste meg :)

Lenke til kommentar
jeg liker filmer i alle sjangere, noen gode filmer annbefale meg?

6425030[/snapback]

 

hvis du liker krigs filmer er det og annbefale band of brothers, dog er det en serie og varer i 10 timer ++. hvis du ikke har så god tid så har du Brotherhood of war

 

ellers har du:

Donnie Darko

American Beauty

Oldboy

The butterflyeffekt

sist men ikke minst K-pax.

 

Hvis du liker mafia filmer:

 

Gudfaren 1,2 og 3.

Scarface

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...