Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går noen rykter om at remaken av Oldboy er lagt på hylla :w00t: Ta en titt i bånn hvor forumet dem er, står en del der, får bare håpe at det stemmer.

6419262[/snapback]

Dette var gode nyheter, får håpe det stemmer ja.

Kansje det finnes en gud alikevell da

6419292[/snapback]

 

hehe, må være noe sånt. får håpe han stopper de andre remakene og!

Lenke til kommentar
Noen som skal se Skrik 2 i kveld da? Så 1'ern i går, men syns det ble litt sent :p .

6419271[/snapback]

 

Desverre så er Skrik ein ødelagt opplevbelse for meg, pga. Scary Movie :roll: Både meg og dama satt å humret godt siden vi såg for oss slik at var i Scary Movie :!:

Lenke til kommentar
Tror ikke det kommer til å gjøre meg noe, men man vet jo aldri. Har ikke sett scream filmene siden scary movie kom ut...

6419887[/snapback]

 

Det verste var vel egentlig at eg såg for meg hu som spiller Cindy i SM filmene,skulle fylle ut rollen også i Scream. Men ja, det var mange år siden siste eg såg Scream ;)

Lenke til kommentar
Elm Street synes jeg også er tragisk dårlig (har kun sett den første, men regner med at det bare går nedover etter hver film). Akkurat slik som Scream, er den bare utrolig dum og harry.

6420848[/snapback]

 

Elm Street går sakte men sikkert nedover etter eneren, men tar seg opp med den siste filmen.

Lenke til kommentar

Enten har jeg blitt voksen (:ermm:) ellers var "Scary movie 4" og "Date movie" latterlige. Var et par gode vitser iblant, men blir sånn Chaplin humor der folk springer rundt og dummer seg mens de faller.

 

Ikke noe stygt om Chaplin, men den type humoren har da gått ut på dato?

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Ikke noe stygt om Chaplin, men den type humoren har da gått ut på dato?

6420946[/snapback]

Nei.

Men for å slapstick-basert humor til å fungere kreves det finesse og timing (og talent), noe filmene du viser til mangler.

6421086[/snapback]

Absolutt, det er også slapstickhumoren som feiler i de overnevnte filmene. Jeg foretrekker humor av typen "bisarr" som vi finner igjen i filmer som Airplane!, The Naked Gun 2½ / 33 1/3, Spy Hard og Kung Pow. ;)

Lenke til kommentar

Så Saw nå. Litt av en film. Morsomt at en av rollene der ble spilt av Henry Gale i Lost. Men kan noen forklare litt mer om hva de tenker om filmen?

Hvorfor gjorde han alt det der? Svar i spoilere selvfølgelig.

 

Bygger Saw 2 videre, eller er det en helt ny handling med nye personer osv..?

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...