Labraxas Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Det går noen rykter om at remaken av Oldboy er lagt på hylla Ta en titt i bånn hvor forumet dem er, står en del der, får bare håpe at det stemmer. 6419262[/snapback] Dette var gode nyheter, får håpe det stemmer ja. Kansje det finnes en gud alikevell da Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Det går noen rykter om at remaken av Oldboy er lagt på hylla Ta en titt i bånn hvor forumet dem er, står en del der, får bare håpe at det stemmer. 6419262[/snapback] Dette var gode nyheter, får håpe det stemmer ja. Kansje det finnes en gud alikevell da 6419292[/snapback] hehe, må være noe sånt. får håpe han stopper de andre remakene og! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Det går noen rykter om at remaken av Oldboy er lagt på hylla Ta en titt i bånn hvor forumet dem er, står en del der, får bare håpe at det stemmer. 6419262[/snapback] IMDb.com Comments: Possibly shelved.Status Updated: 16 May 2006 Så flott. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Noen som skal se Skrik 2 i kveld da? Så 1'ern i går, men syns det ble litt sent . 6419271[/snapback] Desverre så er Skrik ein ødelagt opplevbelse for meg, pga. Scary Movie Både meg og dama satt å humret godt siden vi såg for oss slik at var i Scary Movie :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Tror ikke det kommer til å gjøre meg noe, men man vet jo aldri. Har ikke sett scream filmene siden scary movie kom ut... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Tror ikke det kommer til å gjøre meg noe, men man vet jo aldri. Har ikke sett scream filmene siden scary movie kom ut... 6419887[/snapback] Det verste var vel egentlig at eg såg for meg hu som spiller Cindy i SM filmene,skulle fylle ut rollen også i Scream. Men ja, det var mange år siden siste eg såg Scream Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Bare jeg som syntes Scream 2 var en latterlig film? Jiises, Den var sikkert kjempetøff for 15-åringer på 90-tallet, men dette går bare ikke. Huff, Wes Craven fortjener ingen ting av alle de gode ryktene hans, som f.eks. "skrekkens konge". For en tullegutt den mannen er. :!: Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Haha, nesten en av de verste filmene jeg har sett Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Nå har jo ikke Craven bare lagt Scream. Han har jo Nightmare on Elm Street, Last House on the Left, Serpent and the Rainbow. Har lagt mye bra den karen, og en del dårlig. Men jeg kommer nok til å huske ham for de gode filmene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Elm Street synes jeg også er tragisk dårlig (har kun sett den første, men regner med at det bare går nedover etter hver film). Akkurat slik som Scream, er den bare utrolig dum og harry. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Elm Street synes jeg også er tragisk dårlig (har kun sett den første, men regner med at det bare går nedover etter hver film). Akkurat slik som Scream, er den bare utrolig dum og harry. 6420848[/snapback] Elm Street går sakte men sikkert nedover etter eneren, men tar seg opp med den siste filmen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Enten har jeg blitt voksen () ellers var "Scary movie 4" og "Date movie" latterlige. Var et par gode vitser iblant, men blir sånn Chaplin humor der folk springer rundt og dummer seg mens de faller. Ikke noe stygt om Chaplin, men den type humoren har da gått ut på dato? Endret 2. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Ikke noe stygt om Chaplin, men den type humoren har da gått ut på dato? 6420946[/snapback] Nei. Men for å slapstick-basert humor til å fungere kreves det finesse og timing (og talent), noe filmene du viser til mangler. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Ikke noe stygt om Chaplin, men den type humoren har da gått ut på dato? 6420946[/snapback] Nei. Men for å slapstick-basert humor til å fungere kreves det finesse og timing (og talent), noe filmene du viser til mangler. 6421086[/snapback] Absolutt, det er også slapstickhumoren som feiler i de overnevnte filmene. Jeg foretrekker humor av typen "bisarr" som vi finner igjen i filmer som Airplane!, The Naked Gun 2½ / 33 1/3, Spy Hard og Kung Pow. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 eller hot shots 1&2 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Så Saw nå. Litt av en film. Morsomt at en av rollene der ble spilt av Henry Gale i Lost. Men kan noen forklare litt mer om hva de tenker om filmen? Hvorfor gjorde han alt det der? Svar i spoilere selvfølgelig. Bygger Saw 2 videre, eller er det en helt ny handling med nye personer osv..? Endret 2. juli 2006 av quakie Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Han gjorde det fordi han hadde kreft, og var dritt lei av å se alle ta livet for gitt. Om jeg husker riktig. 2'rn er med nye personer, men han masterminden er den samme. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Han gjorde det fordi han hadde kreft, og var dritt lei av å se alle ta livet for gitt. Om jeg husker riktig. 2'rn er med nye personer, men han masterminden og noen andre fra 1'rn er også med. 6422339[/snapback] La til litt i spoileren Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Så Detention nå.. Makan til møkkafilm. Verste jeg har sett Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Med Dolphern? Hvis det er med Dolph Lundgren så hadde jeg kanskje tatt en titt på: Bridge of Dragons så bytter du mening :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg