Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe. Okei. Trodde den var kontroversiell, jeg, men da fikk jeg i hvert fall avkreftet det.

 

Den er nok noe kontroversiell i og med at Aune Sand er en såpass "spesiell" fyr, som sier mange helt uvirkelige ting som folk tydeligvis klikker på. Enten ler de seg fillete eller så blir de provosert.

Må i skam innrømme at jeg er i første pulje. :whistle:

Den har nok også en slags kultstatus for mange.

 

Den eneste sjansen å få den er finne Dis - "En historie om kjærlighet" på er i bruktfilmsjapper for VHS rundtomkring. Den er ikke utgitt på DVD, og jeg tror alle filmrullene av den til cinematék og filmklubber er trukket fra distribusjon.

 

«Måkene lettet og fløy utover vannet - som om de skjønte at vi ville være alene»

 

Her er en anmeldelse fra Filmlisten.

 

S,

Endret av Svankmajer
Lenke til kommentar
Heisann. Tilbake fra England for 1 time siden nå.. :(

Skulle gjerne vært der lengre. Var på HMV og Virgins i minst 2 timer å kikka, og hadde det ikke vært for at pengepungen var nokså tom hadde jeg røska med meg minst et dusin til med film. Var jo rene paradiset.

6416683[/snapback]

 

At det er paradis ja. :p

 

Den eneste sjansen å få den er finne Dis - "En historie om kjærlighet" på er i bruktfilmsjapper for VHS rundtomkring. Den er ikke utgitt på DVD, og jeg tror alle filmrullene av den til cinematék og filmklubber er trukket fra distribusjon.

6416885[/snapback]

 

Det hadde egentlig vært litt interessant å fått med seg, fordi den har fått så ræva kritikker.

Lenke til kommentar
Skal det lages en amerikansk utgave av Battle Royale i 2008?

6418225[/snapback]

 

Så sies det, det er tydeligvis så mange folk borte i USA som ikke kan lese subs at det er et marked for slikt. Oldboy (2008) er et annet eksempel på det, det har i det siste blitt laget en del slike engelskspråkelige re-makes av hovedsakelig aseatiskspråklige filmer.

Dette er helt håpløst hvis du spør meg, men det er et marked for slikt og det er penga som rår.

 

Edit: Leif

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Skal det lages en amerikansk utgave av Battle Royale i 2008?

6418225[/snapback]

 

Dem kunne ikkje la den serien vere heller nei? :roll:

6418247[/snapback]

Spent på å se den. Amerika feila jo på både The Grudge og The Ring.

6418272[/snapback]

 

Eg likte den amerikanske versjonen av The Grudge og The Ring forsåvidt,men syntes orgianalen var bedre (såg denne i ettertid)

Lenke til kommentar
Oldboy (2008) er et annet eksempel på det, det har i det siste blitt laget en del slike engelskspråkelige re-makes av hovedsakelig aseatiskspråklige filmer.

Dette er helt håpløst hvis du spør meg, men det er et marked for slikt og det er penga som rår.

 

6418256[/snapback]

 

Satan, det der gjør meg sint, en så alerede perfekt film skal lages remake av? Blir gal av hollywood. Snart kommer vel Casablanca 2 og.

 

:nei:

Lenke til kommentar
Oldboy (2008) er et annet eksempel på det, det har i det siste blitt laget en del slike engelskspråkelige re-makes av hovedsakelig aseatiskspråklige filmer.

Dette er helt håpløst hvis du spør meg, men det er et marked for slikt og det er penga som rår.

 

6418256[/snapback]

 

Satan, det der gjør meg sint, en så alerede perfekt film skal lages remake av? Blir gal av hollywood. Snart kommer vel Casablanca 2 og.

 

:nei:

6419127[/snapback]

 

Det går noen rykter om at remaken av Oldboy er lagt på hylla :w00t: Ta en titt i bånn hvor forumet dem er, står en del der, får bare håpe at det stemmer.

 

@_crs_: Jeg gjorde det, og jeg tok kjangsen likevell :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...