Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på mess-tv her om dagen og da kom dette sitatet ut av det blå:

I dont want to talk to you

I just want to bangbangbang

Fra hvilken film er dette fra? Jeg kjenner igjen det han sa, men klarer ikke koble det til noe :no:

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å få håp for John Woo igjen.

Om noen år kommer han med The War of the Red Cliff. Som er en kinesisk produksjon :yes: Og Chow Yun Fat og Jet Li skal spille i den :dribble:

I tillegg skal han remake 3 franske filmer:

Honor Among Thieves

Rider on the Rain

Contract In Blood (aka Shock aka The Prone Gunman)

Jeg vanligvis ingen fan av remaker. Men dette er ikke akkurat mesterverker som skal remakes. Og da er det helt greit. Poenget med å remake en film, skal være å lage en enda bedre film. Ikke gjennskape noe som tjente penger, for å tjene enda mer penger. Endelig har vi noen som får lov til å remake 'dårligere' filmer :w00t:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Jeg er ikke interessert i å se en film jeg vet jeg ikke kommer til å like, kun for å kunne si at jeg har sett den eller fordi det forventes av meg.

Hvorfor liker du dem ikke? Tror ikke jeg kjenner noen som ikke liker lotr (bortsett fra mamma :p )

Har aldri vært interessert i fantasy-sjangeren, verken i bok- eller filmform. Jeg leste bøkene og så de to første filmene, og selv om jeg skjønner hvorfor folk syns filmene/bøkene er fantastisk, appelerer de ikke til meg. Det er selvfølgelig mye hardt arbeid og talent bak LotR, men jeg syns ikke noe særlig om fantasysjangeren. Ellers syns jeg filmene varte for lenge for å få med så mye som mulig av bøkene, og derfor har vi det kjente dilemmaet at hardcore fans av bøkene syns de mangler for mye, mens de som ikke har lest bøkene (eller i mitt tilfelle; ikke satt seg så mye inn i bøkene) vil filmene vare for lenge, og historien vil være for komplisert til å kunne oppsummeres på 7-8 timer.

Selv syns jeg Star Wars-filmene er mer underholdende, og det er grunnen til at jeg har premierebilletter til SWIII, mens jeg fortsatt ikke har sett Atter en Konge.

For å oppsummere: jeg anbefaler gjerne filmen til andre som jeg tror vil nyte den, men filmene er ikke så spesiell i mine øyne.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke interessert i å se en film jeg vet jeg ikke kommer til å like, kun for å kunne si at jeg har sett den eller fordi det forventes av meg.

Hvorfor liker du dem ikke? Tror ikke jeg kjenner noen som ikke liker lotr (bortsett fra mamma :p )

Har aldri vært interessert i fantasy-sjangeren, verken i bok- eller filmform. Jeg leste bøkene og så de to første filmene, og selv om jeg skjønner hvorfor folk syns filmene/bøkene er fantastisk, appelerer de ikke til meg. Det er selvfølgelig mye hardt arbeid og talent bak LotR, men jeg syns ikke noe særlig om fantasysjangeren. Ellers syns jeg filmene varte for lenge for å få med så mye som mulig av bøkene, og derfor har vi det kjente dilemmaet at hardcore fans av bøkene syns de mangler for mye, mens de som ikke har lest bøkene (eller i mitt tilfelle; ikke satt seg så mye inn i bøkene) vil filmene vare for lenge, og historien vil være for komplisert til å kunne oppsummeres på 7-8 timer.

Selv syns jeg Star Wars-filmene er mer underholdende, og det er grunnen til at jeg har premierebilletter til SWIII, mens jeg fortsatt ikke har sett Atter en Konge.

For å oppsummere: jeg anbefaler gjerne filmen til andre som jeg tror vil nyte den, men filmene er ikke så spesiell i mine øyne.

Ringenes Herre er VELDIG BRA, men SWIII kommer til å eie alt som har med lotr å gjøre :thumbup: Er også enig i at Star Wars er mer underholdende - selv om disse to sagaene kanskje er de beste filmene noen gang lagd !! :yes:

Lenke til kommentar

Helt tilfeldig at jeg leste om denne filmen, men Colour Me Kubrick virker som den kan bli MEGET bra.

"The true story of a man who posed as director Stanley Kubrick during the production of Kubrick's last film, Eyes Wide Shut, despite knowing very little about his work and looking nothing like him."

John Malkovich har hovedrollen.

Dette har potensiale...

http://us.imdb.com/title/tt0376543/

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Så på mess-tv her om dagen og da kom dette sitatet ut av det blå:

I dont want to talk to you

I just want to bangbangbang

Fra hvilken film er dette fra? Jeg kjenner igjen det han sa, men klarer ikke koble det til noe :no:

Det er fra en sang;

Group X - Bang Bang Bang

Og det er utrolig hvordan folk reagerer når noen sier at de ikke liker LoTR her, det er da gruelig kjedelige filmer.

Lenke til kommentar

George A. Romeros' Triology of the Dead evt Sam Raimis Evil Dead-triologi slår LotR ned i støvlene. For ikke snakke om Gudfaren. Hell, selv Cube er en bedre triologi... Oj, stemmer det - Scary Movie! (kanskje litt misbruk av ordet triologi, men men)

:p

Lenke til kommentar
George A. Romeros' Triology of the Dead evt Sam Raimis Evil Dead-triologi slår LotR ned i støvlene. For ikke snakke om Gudfaren. Hell, selv Cube er en bedre triologi... Oj, stemmer det - Scary Movie! (kanskje litt misbruk av ordet triologi, men men)

:p

Cube-triologien eier LotR lett. Forbaskad kult konsept.

Lenke til kommentar

Synes SW er ganske mye fantasy jeg, men ikke på samme måten. Skjønner hva du mener, blir to helt forskjellieg ting. Fremtiden (hevm vet?), og noe som aldri kommer til å bli eller aldri har vært :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...