Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte og kjøpe filmplakater til og ha på rommet, hvor kan jeg kjøpe dem?

6411803[/snapback]

 

I tillegg til Poster-Paradise, som ble nevnt over her, har de aller fleste butikker som spesialiserer seg på å selge musikk, film og/eller spill, ofte plakater.

Poster-Paradise egner seg godt hvis du skal kjøpe mange plakater. Kjøper du for mer enn 400kr, slipper du frakten (som ellers er ganske så dyr).

 

LarsP: Jeg var på Leangen her om dagen (er vel sikkert snart to uker siden), og da hadde de rammene der. Jeg ville dog ha svarte rammer, men de hadde dem ikke. De sa at de skulle få dem inn igjen i løpet av uka. Jeg bør vel kanskje dra og se en dag snart.

 

Er det virkelig nesten ingen andre butikker som selger rammer som passer til plakater, altså? Snodig. :dontgetit:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Hehe, jeg skjønte det :p

 

Noen andre som så A.I. Artificial Intelligence i går? Da jeg så den første gang på DVD for noen år siden, begynte den med "22 months later". Første film jeg har sett som ikke har tittel, tenkte jeg, men i går hadde den tittel og en scene før "22 months later". Må ha vært en feil med DVDen?

 

Uansett syns jeg "22 months later" var en mer kunstnerisk start :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men jeg kikket gjennom litt av Bottom 100 på IMDb la jeg merke til at Aune Sand sin «Dis» ligger på #72.

 

Noen som har sett filmen? Jeg har selv bare hørt om den, og at den skapte rabalder.

6413054[/snapback]

 

Det er yndlingsfilmen til LarsP.

Lenke til kommentar
Mens jeg kikket gjennom litt av Bottom 100 på IMDb la jeg merke til at Aune Sand sin «Dis» ligger på #72.

 

Noen som har sett filmen? Jeg har selv bare hørt om den, og at den skapte rabalder.

 

REDIGERT: Skrivefeil.

6413054[/snapback]

Filmen er like dårlig som Aune Sand er høy på pæra, uheldigvis er den i mine øyne mer grensesprengende kjedelig enn så dårlig at den blir bra/morsom.

Og rabalderet var jo ikke fordi filmen var kontroversiell på noen måte (annet enn å sette norgesrekord i talentløshet). Og at Sand svært høylytt påsto at forståsegpåere ikke forsto filmen, i motsetning til folk som gikk og så den fordi den var bra.

Lenke til kommentar
Det er yndlingsfilmen til LarsP.

6413062[/snapback]

 

Tenkte meg det. :p

 

Filmen er like dårlig som Aune Sand er høy på pæra, uheldigvis er den i mine øyne mer grensesprengende kjedelig enn så dårlig at den blir bra/morsom.

Og rabalderet var jo ikke fordi filmen var kontroversiell på noen måte (annet enn å sette norgesrekord i talentløshet). Og at Sand svært høylytt påsto at forståsegpåere ikke forsto filmen, i motsetning til folk som gikk og så den fordi den var bra.

6413132[/snapback]

 

Hehe. Okei. Trodde den var kontroversiell, jeg, men da fikk jeg i hvert fall avkreftet det.

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en norsk film som oppnådde svært høye seertall på kino fordi den var så dårlig. Folk så den faktisk for å le av hvor dårlig den var. Det eneste jeg husker fra den er at man ser noen som maler et skilt, og er nesten ferdig med skiltet. Så i neste scene ser man de samme personene som maler på det samme skiltet, men da er de plutselig langt fra ferdig. Noen som vet hvilken film jeg snakker om? Jeg regner med at den er relativt gammel.

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter en norsk film som oppnådde svært høye seertall på kino fordi den var så dårlig. Folk så den faktisk for å le av hvor dårlig den var. Det eneste jeg husker fra den er at man ser noen som maler et skilt, og er nesten ferdig med skiltet. Så i neste scene ser man de samme personene som maler på det samme skiltet, men da er de plutselig langt fra ferdig. Noen som vet hvilken film jeg snakker om? Jeg regner med at den er relativt gammel.

6413167[/snapback]

 

Du, som lekemoderator, burde vite bedre.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094 ;)

Lenke til kommentar
"Klassikern" Scream på TV2 om noen få strakser, lenge siden jeg har sett de filmene gitt :)

6415318[/snapback]

 

Meg og dama tenkte vi sku se den no. Men eg kommer nok til å tenke Scary Movie i lange baner eg no :ermm:

 

:p

 

EDIT: Off nei, eg greier ikkje ta filmen seriøst. Eg sitter å flirer konstant av åssen de tolket scenene i Scary Movie :!:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...