Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedskurken var jo tøff! Må si at pilotene var ubegripelig rolige til å være i kamp. Kanskje de gjenspeiler ekte tyrkiske soldater? Ikke rart at de klarte å ta 1/4 av Kypros så lett med slike mannfolk på laget.

 

State of the art avantgarde filmskaping, kaller jeg dette. The Deathegg var herlig!

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er postet før, men traileren til Spider man 3 ble sluppet idag.

 

 

Trailer

6401306[/snapback]

 

Det er noen som har fått det med seg :)

 

Ser kanskje ut som om vi kan få en Wolverine i løpet av 2007 :w00t:

 

Fra Joblo!

6401394[/snapback]

 

Kan bli bra med Wolverine film, bare de ikke skynder seg for mye og ender opp med et møkka resultat. Venter heller 1 år ekstra til for å få en glimrende film, istedefor å ende opp med en middels film.

Lenke til kommentar
Snip...

 

Det haster ikke for min del, men slutten av '07 går jo fint, masser av tid til å lage en god film.

 

Er mer nervøs for hvilken regissør de går for, det er jo lov å håpe på Brian Singer eller kanskje Matthew Vaughn får lyst igjen. Får bare håpe at Brett Ratner er opptatt med å lage Rush Hour 3 :)

Lenke til kommentar

Brett Rattner gjorde en god jobb på X-Men 3. Singer er vel lite lysten på å gå tilbake til et studio som motarbeider han, spesielt slik som skjedde under X-men I. Nå har han fått fritt spillerom til Superman Returns, han har lekt seg som en unge og filmen har fått stående ovasjoner og blir rost opp i skyene av både skeptikere og hardcore fans. Så han holder seg vel til å lage nye Supermann filmer, kan jeg tenke meg. Så er det jo Logans Run som han i hvert fall var involvert i.

 

Singer gjorde en grei jobb på de to første X-Men filmene, de var underholdende men langt fra optimale. Men det er ikke utelukkende Singer sin feil, den første hadde heller begrenset budsjett og han fikk ikke så mye albuerom.

 

X-Men 3 var vel den beste av de tre, selv om det er mye takket være de to første.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...