Dahl Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Har noen her sett Sagan Om De Bannlysta?Andre som synes det er hysterisk morsomt? 6393732[/snapback] Ja, det er helt fantastisk. Har ikke sett oppfølgeren, så jeg ser begge to nå. Men för fan, Gandalf! :!: Det är ju av sten ju... Va fan... Jag trodde den skulle vara av plast! Oppfølgeren var enda bedre. Jag... Har... String! Hahaha, jeg dør. ^^ Noen som har sett ? Endret 27. juni 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Er det flere som opplever at ikke alle bestillingene man gjør hos amazon.co.uk dukker opp under kontone deres? Tror det er andre eller tredje gangen til nå i år at en bestilling ikke dukker opp der, har fått bestillings bekreftelsen og beskjed om at den har blitt sendt, men den er ikke å finne i hele tatt på sidene dems. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Da skal jeg se film i kveld, men vet ikke hvilken. Noen innslag?Det står mellom: -Oldboy -The Usual Suspect -United 93 -Glory Road -Find me guilty -A clockwork Orange -Anchorman - The Legend of Ron Burgundy -Eller noen episoder av "Alle elsker Raymond" Sessong 1. 6393780[/snapback] Se A Clockwork Orange, beste filmen av de du nevner her...Kubrick er Gud. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Oldboy og Clockwork er best. Anchorman > det meste, dog. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Sagan om de bannlysta-filmene er morsomme ja. De andre Sagan om-filmene blir bare dårlige kopier synes jeg. Så de først for en mnd tid siden. De gutta har talent i subs. Men har lyst til å finne de andre avsnittene og . Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Ja de andre syntes jeg ikke var noe morsom i det hele tatt. Men Sagan Om De Bannlysta, derimot... Dere som har sett den første Sagan Om De Bannlysta, vær obs på at den jeg postet er en "extended edition", som varer noen minutter lenger på begynnelsen. Utrolig bra med den fektinga der. "Men förhelvete nu jävlar!" Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 var på slipp jimmy fri på søndag, se hva filmen het på biletten bilett.bmp Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 var på slipp jimmy fri på søndag, se hva filmen het på biletten 6395540[/snapback] :!: . Liten flause der ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 var på slipp jimmy fri på søndag, se hva filmen het på biletten 6395540[/snapback] Haha,tenkte meg faktisk at de de hadde gjort den glippen når eg leste posten din Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 "Slipp Willy Fri" :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Spider-man 3 teaser Den så temmelig bra ut, selv om bevegelsene til Spidey var litt kunstige. Pittesmå spoiler om hvem som er skurkene(egentlig ikke vits i å ta i skjul, men gjør det i tilfelle noen er hårsår.) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Men her fikk man glimt av både symbioten, Sandman og Hobgoblin Så kommer Venom til så blir det tre skurker. Og Gwen Stacy er kommet med også. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Vet ikke om folk har fått det med seg, men det har blitt sluppet en ny Snakes on a Plane-trailer. Og hvis ryktene stemmer, og Bubba Nosferatu: The Curse of the She-Vampire har fått endelig grønt lys, så seiler den kanskje opp som den kommende filmen jeg har størst forhåpninger til. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Og hvis ryktene stemmer, og Bubba Nosferatu: The Curse of the She-Vampire har fått endelig grønt lys, så seiler den kanskje opp som den kommende filmen jeg har størst forhåpninger til. 6397024[/snapback] Holy Polaris! Nå fikk jeg gåsehud av den gode typen, den filmen ser herlig ut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Spider-man 3 teaser Den så temmelig bra ut, selv om bevegelsene til Spidey var litt kunstige. Pittesmå spoiler om hvem som er skurkene(egentlig ikke vits i å ta i skjul, men gjør det i tilfelle noen er hårsår.) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Men her fikk man glimt av både symbioten, Sandman og Hobgoblin Så kommer Venom til så blir det tre skurker. Og Gwen Stacy er kommet med også. 6396554[/snapback] Det er så lenge igjen til 4. mai Den så noe lekker ut og du kunne jo ha lagt ut HD versjonen Dotten Sandman så noe heftig ut, skal bli moro å se hva de får til siden den ennå er litt over 10 månder igjen til premieren... Deilig HD Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hahaha, er det noen som har sett denne noe ukjente tyrkiske perlen; Dünyayi kurtaran adam (1982)? Trivia #1: The material from Star Wars (1977) was spliced in from an anamorphic print, while this movie was shot in academy format, resulting in a non-correct aspect ratio during the Star Wars footage (e.g., the Death Star looks more like a Death Egg). Trivia #2: Star Wars (1977) footage was not all that was "borrowed" from Western movies for this film. Popular movie soundtracks were also used, such as Raiders of the Lost Ark (1981) (used throughout the film), Moonraker (1979), Flash Gordon (1980), Planet of the Apes (1968), and The Black Hole (1979). Haha, denne MÅ jeg se. Endret 28. juni 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Tøft under AKA delen så står den oppført som: Turkish Star Wars, skummelt :!: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Har ikke sett den, men den har vært en del omtalt på et verdensfilm-nettsted/forum jeg frekventerer. Skal være ganske festlig fjollete. Men det med å ukreditert bruke deler av andre filmers soundtrack/musikk har jo vært ganske vanlig i deler av verden (ikke minst i Hong Kong). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Hørtes jo heilt løk ut da men,på ein god måte Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Hahaha, er det noen som har sett denne noe ukjente tyrkiske perlen; Dünyayi kurtaran adam (1982)? 6397836[/snapback] Jeg har den på DVD. Ingen undertekster dessverre, men steike...det der er SYRE. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Hahaha, er det noen som har sett denne noe ukjente tyrkiske perlen; Dünyayi kurtaran adam (1982)? 6397836[/snapback] Jeg har den på DVD. Ingen undertekster dessverre, men steike...det der er SYRE. 6400845[/snapback] Kan du tyrkisk da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg