Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Er Playcom egentlig en kjede? Har et par stykker i Bergen, og mener de har forskjellig pris på de samme DVDene. Er foresten enig i at de kan være dyre. Har et par 3-for-200-tilbud hvor man kan finne to bra filmer (og èn dårlig en, naturligvis).

6388772[/snapback]

 

De driver med forskjellige priser ja. SteffyBoy hadde kjøpt Kaizers-DVDen til 139kr på Playcom på Galleriet i Bergen, og jeg trodde den kostet det samme overalt og sendte faren min til Lagunen i Bergen for å kjøpe den. Der kostet den 199. Tror nok det er en kjede, men de forskjellige butikken er individuelle, og tar inn produkter selv og priser de slik de vil.

 

 

Er det noen som vet om noen kjeder i USA som er billige? Så en butikk bort i gaten her, tror den bare het "Best buy" eller noe slikt, hadde noe billig og noe dyrt. Var værtfall en lekker versjon av Se7en der. I tillegg var det en "Virgin megastore" her borte. Tre etasjer med kun CD-er og DVD-er. Bare synd at det var svindyrt. Har lovet meg selv å svi av litt penger på film når jeg først er her. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er Playcom egentlig en kjede? Har et par stykker i Bergen, og mener de har forskjellig pris på de samme DVDene. Er foresten enig i at de kan være dyre. Har et par 3-for-200-tilbud hvor man kan finne to bra filmer (og èn dårlig en, naturligvis).

6388772[/snapback]

Jeg fikk Jaws, Akira og Festen til 200kr på Playcom. Rimelig bra tilbud, spør du meg.

Lenke til kommentar

Den var jo det til tider, men når den psykologisk thriller delen faller bort etter fem inutter for min del så satt jeg igjen med et dårlig inntrykk av filmen. Det er greit med små hint men de serverte jo hele filmen på en tallerken etter fem minutter... :p

Lenke til kommentar

Har noen her sett Sagan Om De Bannlysta? Det er en hysterisk god dub-spoof-greie-whatever av LOTR-filmene.

Så den en gang for en god stund siden, men av en eller annen grunn har jeg ikke tenkt på å dele den før nå.

 

Vet ikke om dere har like skrudd humor som meg, men jeg kjente den i allefall utrolig godt i levern min. :rofl:

 

Dere finner den

(en lengre versjon av den originale), og
finner dere fortsettelsen.

 

Andre som synes det er hysterisk morsomt?

Lenke til kommentar

Da skal jeg se film i kveld, men vet ikke hvilken. Noen innslag?

Det står mellom:

 

-Oldboy

 

-The Usual Suspect

 

-United 93

 

-Glory Road

 

-Find me guilty

 

-A clockwork Orange

 

-Anchorman - The Legend of Ron Burgundy

 

-Eller noen episoder av "Alle elsker Raymond" Sessong 1.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...