Fisker Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er Playcom egentlig en kjede? Har et par stykker i Bergen, og mener de har forskjellig pris på de samme DVDene. Er foresten enig i at de kan være dyre. Har et par 3-for-200-tilbud hvor man kan finne to bra filmer (og èn dårlig en, naturligvis). 6388772[/snapback] De driver med forskjellige priser ja. SteffyBoy hadde kjøpt Kaizers-DVDen til 139kr på Playcom på Galleriet i Bergen, og jeg trodde den kostet det samme overalt og sendte faren min til Lagunen i Bergen for å kjøpe den. Der kostet den 199. Tror nok det er en kjede, men de forskjellige butikken er individuelle, og tar inn produkter selv og priser de slik de vil. Er det noen som vet om noen kjeder i USA som er billige? Så en butikk bort i gaten her, tror den bare het "Best buy" eller noe slikt, hadde noe billig og noe dyrt. Var værtfall en lekker versjon av Se7en der. I tillegg var det en "Virgin megastore" her borte. Tre etasjer med kun CD-er og DVD-er. Bare synd at det var svindyrt. Har lovet meg selv å svi av litt penger på film når jeg først er her. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Synes ikke PK er så kjempedårlig jeg. Norske DVD-er til 99,- over disk er ikke en pris jeg skremmes av i hvert fall, og PK har ofte veldig gode filmer på tilbud. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 PK er vel den butikken jeg handler mest i. Fordelen en stril har, er at når han tar turen inn til Torgallmenningen, er det 4-5 DVDbutikker han kan sammenligne pris med. Bakdelen med PK er at de lar det gå prestisje i å ha den lengste køen.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er Playcom egentlig en kjede? Har et par stykker i Bergen, og mener de har forskjellig pris på de samme DVDene. Er foresten enig i at de kan være dyre. Har et par 3-for-200-tilbud hvor man kan finne to bra filmer (og èn dårlig en, naturligvis). 6388772[/snapback] Jeg fikk Jaws, Akira og Festen til 200kr på Playcom. Rimelig bra tilbud, spør du meg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Etter og ha postet denne feil, prøver jeg igjenn : Så lange flate ballær i dag. Et lite stykke Norge, er ikke mer og si Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Så lange flate ballær i dag. Et lite stykke Norge, er ikke mer og si 6390435[/snapback] Tja. Absolutt en underholdene film, men da er Den Brysomme Mannen et lite stykke Norge i Freia-kvalitet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ...men Naboer er Norge i ekte ostehøvel- og binderskvalitet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ...men Naboer er Norge i ekte ostehøvel- og binderskvalitet. 6391031[/snapback] Ja, hvis man er 4 år og aldri har sett en film før kanskje... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg var 20 år og hadde sett mange filmer før, Judas. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg var 20 år og hadde sett mange filmer før, Judas. 6391577[/snapback] Hadde store forhåpniger til Naboer, men ble skuffet etter ca. fem minutter når jeg skjønte hvordan filmen hang sammen... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hm, jeg er glad for at jeg ikke skjønte det så tidlig i filmen Hadde forsåvidt ingen forventninger, bortsett fra det jeg hadde hørt om at den var så rå og brutal. Det var den jo, forsåvidt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Den var jo det til tider, men når den psykologisk thriller delen faller bort etter fem inutter for min del så satt jeg igjen med et dårlig inntrykk av filmen. Det er greit med små hint men de serverte jo hele filmen på en tallerken etter fem minutter... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Så lange flate ballær i dag. Et lite stykke Norge, er ikke mer og si 6390435[/snapback] Tja. Absolutt en underholdene film, men da er Den Brysomme Mannen et lite stykke Norge i Freia-kvalitet. 6390736[/snapback] Freia er et stort stykke Norge etter min mening Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har noen her sett Sagan Om De Bannlysta? Det er en hysterisk god dub-spoof-greie-whatever av LOTR-filmene. Så den en gang for en god stund siden, men av en eller annen grunn har jeg ikke tenkt på å dele den før nå. Vet ikke om dere har like skrudd humor som meg, men jeg kjente den i allefall utrolig godt i levern min. Dere finner den (en lengre versjon av den originale), og finner dere fortsettelsen. Andre som synes det er hysterisk morsomt? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jo, det er innmari bra lagd. Ler høylytt ved flere anledninger. Bra at lipsyncen stemmer osv. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Da skal jeg se film i kveld, men vet ikke hvilken. Noen innslag? Det står mellom: -Oldboy -The Usual Suspect -United 93 -Glory Road -Find me guilty -A clockwork Orange -Anchorman - The Legend of Ron Burgundy -Eller noen episoder av "Alle elsker Raymond" Sessong 1. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har hørt mye godt om Oldboy her på forumet. Har enda til gode å se denne filmen sjøl. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Oldboy eller The Usual Suspect to fantastiske filmer Gjør ikke så mye galt hvis du velger en av de... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Oldboy har jeg ikke sett, så den kan jeg ikke anbefale. Mange som sier at den er bra, tho. The Usual Suspects ville jeg gått for. Du skal nok få deg en bakoversveis eller to hvis du ser den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg