Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Du veit vel at Lars er glad i cheesy filmer?

6385048[/snapback]

Oh yes, godt over 2 timer med Uwe Boll. :dribble:

6385077[/snapback]

 

 

Da synes jeg det skal startes en liten kronerulling for å få Lars lobotomert, trenger ikke å fjerne alt bare den delen hvor U.B ligger lagret. Det vil bli åpnet en konto i Dnb Nor:

 

Kontonr: 10, under navnet: Uwe suger, Lars lobotomeres.

 

Så kom igjen folkens støtt en god sak :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1280 kroner fra amazon england...

6385857[/snapback]

Blir vel noe mer?

Boks - VAT + p&p=~NOK990, X1.25= 1237.50, + NOK85 (forenklet fortolling)= NOK1322.50.

I tillegg kan pundkursen ha steget før man får den (~1% mye å gå på), og det skal ikke mye til før den havner over grensa for forenklet fortolling og blir en del dyrere.

Lenke til kommentar

Når er premieren på click ?

6386656[/snapback]

 

Hatt premiere i statene, har premiere en gang i september her hjemme (nøyaktig dato ikke bestemt).

 

Klikk

6386716[/snapback]

 

Regner med at filmweb vet når filmen har premiere og der står det torsdag 6.7...

6386756[/snapback]

 

Og her står det ubestemt;

 

http://www.filmweb.no/kino/kommer/

Og her:

http://www.filmweb.no/kino/article100683.ece

:shrug:

Lenke til kommentar
Noen av dere som har noen erfaring med Playcom(tidligere DVDIn)? De har åpnet butikk i byen her, og jeg tenkte å ta turen nedover for å titte etterhvert, i håp om at det er en ålreit sjappe.

 

Etter min mening er de ganske dyre på DVD, de gange jeg har vært innom en Playcom butikk...

Lenke til kommentar
Noen av dere som har noen erfaring med Playcom(tidligere DVDIn)? De har åpnet butikk i byen her, og jeg tenkte å ta turen nedover for å titte etterhvert, i håp om at det er en ålreit sjappe.

6388467[/snapback]

Vi har en Playcom-butikk ikke langt herfra(Sarpsborg). Syns de har et veldig godt utvalg av DVD egentlig. Flere DVD enn spill på den butikken hvertfall.

Lenke til kommentar
Noen av dere som har noen erfaring med Playcom(tidligere DVDIn)? De har åpnet butikk i byen her, og jeg tenkte å ta turen nedover for å titte etterhvert, i håp om at det er en ålreit sjappe.

6388467[/snapback]

De er dyre, men i blant kan du komme over gode sære DVD'er. Men de er slevfølgelig også dyre.

Lenke til kommentar

PK må vel også kunne sies å være litt dyrt, tror de fleste av oss sammenligner Playcom med diverse nettbutikker. Playcom pleier å ha et rikt utvalg (ihvertfall mht mainstream), og flere hyller med filmer til 99,-. Er absolutt verdt et besøk hvis du holder deg til "RL"-butikker, men den kan rett og slett ikke konkurrere med nettbutikker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...