InsertNumLock Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Reiser til England i dag. Noen som har noen tips om hvilke butikker som har bra utvalg og fine priser ? 6373387[/snapback] Du sier jo ikke noe om hvor i England, men hvis London (eller mange andre større byer) er, som fredrikrb sier, HMV og Virgin steder som er verdt å stikke innom. HMV har for tiden sommersalg, både online og i de fysiske butikkene (skulle ikke forundre meg om Virgin også har), utvalget varierer fra butikk til butikk (flere filialer i London). 6373428[/snapback] Jeg skal til York. Sjekka hjemmesida til HMV og det ligger en butikk i York, så da er jeg redda. Takk for tips fredrikrb og Njål.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Fez, om du skal kjøpe filmer med 18 års aldersgrense bør du faktisk ha med deg legitimasjon. De var ofte veldig strenge med det når jeg var i Edinburgh, og bankkort er ikke bestandig helt godkjent, siden vi har et omvendt system når det kommer til å vise dato og måned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 I Storbritannia er de strengere på filmer enn på alkohol. Virker i hvertfall sånn når jeg er der nede. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg kjøpte flere 18-årsgrense-filmer i London uten problem sist jeg var der. Da hadde jeg akkurat fylt 16. Ble aldri spurt om legitimasjon. Jeg har forøvrig ikke det problemet i Norge heller, får alltid kjøpt filmer med 18-årsgrense her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Fez, om du skal kjøpe filmer med 18 års aldersgrense bør du faktisk ha med deg legitimasjon. De var ofte veldig strenge med det når jeg var i Edinburgh, og bankkort er ikke bestandig helt godkjent, siden vi har et omvendt system når det kommer til å vise dato og måned. 6374430[/snapback] Litt OT: Når vi var på skoletur til Edinburgh var det seff mye alkoholkonsumering. Vel,ein dag når eg skulle handle da så gjikk ein kamerat forran meg forbia kass,og eg kom bak med drikka mi. Dama trudde eg skulle handle til han forran,og eg måtte vise bevis. Greitt det tenkte eg og drog fram VISA`en. Nei det gjikk ikkje det. OMG liek WTF!11? Etter litt diskusjon fikk eg prate med daglig leder av butikken,meget hyggelig mann. Han beklaget veldig,men de kunne ikkje godta det. De måtte ha passet mitt De var politiet som hadde sagt dette,siden det var så mange unge som fikk kjøpt igjennom eldre folk. Så da måtte eg springe gode 5-10 min tilbake til hotellet og tilbake igjen. Så fikk eg betalt :!: Herre jemini altså Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg kjøpte flere 18-årsgrense-filmer i London uten problem sist jeg var der. Da hadde jeg akkurat fylt 16. Ble aldri spurt om legitimasjon. Jeg har forøvrig ikke det problemet i Norge heller, får alltid kjøpt filmer med 18-årsgrense her. 6374535[/snapback] I Norge er det ikke noe stress å få kjøpt filmer med 18-årsgrense. Leie av film, derimot, krever legitimasjon (egen erfaring). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 I Norge er det ikke noe stress å få kjøpt filmer med 18-årsgrense. Leie av film, derimot, krever legitimasjon (egen erfaring). 6374582[/snapback] Ikke her. Men det kan ha noe med at sjappa her selger tobakk til alle som er over 10 da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 kanskje jeg er homofob, men jeg greide ikke helese filmen. 6373840[/snapback] Det må nesten være en mental sperre for homofili, da filmen er knallgod. Evt en sperre for romanse, som også er lov. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 kanskje jeg er homofob, men jeg greide ikke helese filmen. 6373840[/snapback] Det må nesten være en mental sperre for homofili, da filmen er knallgod. Evt en sperre for romanse, som også er lov. 6375005[/snapback] Eller kanskje du er homo, men ikke vil innrømme det ?? Men neida Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 kanskje jeg er homofob, men jeg greide ikke helese filmen. 6373840[/snapback] Det må nesten være en mental sperre for homofili, da filmen er knallgod. Evt en sperre for romanse, som også er lov. 6375005[/snapback] Eller kanskje du er homo, men ikke vil innrømme det ?? Men neida 6375148[/snapback] Det er også en mulighet. Hvis det er tilfellet må vi lure på om han slo av filmen, eller så den 4 ganger på rad, for så å lyge om at han slo av. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 I så fall, hvorfor skulle han gidde å lyve her? For å bevise overfor folk han aldri kommer til å møte at han ikke er faggot? :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Der var Grease sett, trolig for 50. gang. Herlig å se klassikere i ny og ne Alt for lite musikaler som lages Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Alt for lite musikaler som lages 6375214[/snapback] Kanskje mitt neste spillefilmprosjekt kan bli musikal? Hadde ikke det vært noe? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 kanskje jeg er homofob, men jeg greide ikke helese filmen. 6373840[/snapback] Kan du forklare meg hvorfor? Du ser jo ikke noe detaljert guttesex (det skuffet meg egentlig), alt du ser er to hotte menn som kysser. Hva kan være galt med det? 6373857[/snapback] Noen liker å være ekstremt "macho", vet du. Da går det ikke an å se på to gutter som går på siden av hverandre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Der var Grease sett, trolig for 50. gang. Herlig å se klassikere i ny og ne Alt for lite musikaler som lages 6375214[/snapback] Chicago var artig. Romance and Cigarettes var ikke noe særlig. Gode musicals: Disney-filmer som Lion King og the Jungle Book, og selvsagt South Park The Movie. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Noen liker å være ekstremt "macho", vet du. Da går det ikke an å se på to gutter som går på siden av hverandre. 6375254[/snapback] Jeg har aldri skjønt meg på sånt. Selv om man ikke nødvendigvis har følelser for personer av det samme kjønn selv må man være åpen for sånt. Og å skru av en film fordi to menn kysser er egentlig ikke noe annet enn patetisk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Kan du synge, SteffyBoy? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Kan du synge, SteffyBoy? 6375310[/snapback] Absolutt ikke, why do you ask? edit: Ah, musikalen din. Jeg kan danse som Richard Gere i Chicago Endret 24. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Noen liker å være ekstremt "macho", vet du. Da går det ikke an å se på to gutter som går på siden av hverandre. 6375254[/snapback] Jeg har aldri skjønt meg på sånt. Selv om man ikke nødvendigvis har følelser for personer av det samme kjønn selv må man være åpen for sånt. Og å skru av en film fordi to menn kysser er egentlig ikke noe annet enn patetisk. 6375307[/snapback] Har han noen gang sakt at han skrudde av filmen fordi det var to menn som kysset? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Har han noen gang sakt at han skrudde av filmen fordi det var to menn som kysset? 6375316[/snapback] Går det an å tolke det på en annen måte? kanskje jeg er homofob, men jeg greide ikke helese filmen. 6373840[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg