Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var å hørte på et par fåredrag angående vold på film på fønix (kristiansand kino) i dag, i anledningen barnefilmfestivalen. var en eller annen danske som snakka og en fra medietilsynet.

Det var ganske intressant å høre på egentlig. er ikke så lett å dra noe hovedpunkt ut av det da..

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp sett de 15 første episodene av "LOST" på PC, bare tilbrakt sammen med 3 liter Coca-Cola. Jeg har grunnet skole ++ ikke hatt tid til å se det før nå, men nå skal jeg ta igjen sendeskjemaet til USA i løpet av helgen.

 

Edit: Ja, det var så fett som alle sier! :D

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
Jeg er interessert i å sjekke ut Woos Ying huang boon sik (A Better Tomorrow) triologi (er klar over at han ikke regisserte treern), er det noen som har sett de?

Og hvor kan de kjøpes?

A Better Tomorrow 1 og 2 mener jeg at du får hos Free Record Shop til 230,- (2 for 115,- hver).

 

Zaeira: Cronenberg (Har kun sett og elsket Videodrome da) + Tegneserie + Mortensen og Harris = Ny film notert (*Glede seg*).

 

:D

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett noen av dem, men A Better Tomorrow kan iallfall kjøpes på Platekompaniet for 200,-, sone 1. Regner med at Scarface^ kan diske opp med et bedre svar.

 

For øvrig: Er det noen som gleder seg til A History of Violence og/eller Broken Flowers, da? Det gjør jeg.

Takk for svar til begge to, jeg får ringe FRS på mandag og spørre.

Jeg gleder meg selvfølgelig til alt med Bill Murray (som, etter LiT, ble en av yndlingene mine), og Cronenberg skuffer neppe (Harris er heller ikke å forakte).

Lenke til kommentar
Regner med at Scarface^ kan diske opp med et bedre svar.

Nå har ikke jeg peiling på norske butikker. Men www.dddhouse.com selger IVL/Fortune Star pakken med alle 3 filmene (jeg anbefaler denne) Hvis du kjøper Anchor Bay DVD'en fra USA må du passe på å få den utgaven med 'Mono Cantonese soundtrack', og ikke 'Cantonese Dolby Digital 5.1 soundtrack'. På det 5.1 lydsporet har noen stygge produsenter lagt på musikk fra nye Hollywood filmer som f. eks Speed. Når Anchor Bay fant dette ut så stoppet de å produsere DVD'en og gav ut en ny. Kjøp den nye!

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Jeg må få sett Ringenes herre 3 snart...  :ermm:

Næsj, hvis du ikke har giddet å se den fram til nå så har det ikke så mye å si. Hvis de første to ikke appellerte vil ikke den være noe annerledes.

Jeg likte dem jeg. Men har ikke filmene selv, og når jeg er der filmene ser vi på noe annet.

Dør ikke hvis jeg ikke får sett den, men vil se den :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...