JacEr Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Walk The Line slippes ifølge Platekompaniet for salg 26. Juli, så tviler på at den er ute som leie-DVD ennå. Kommer disse egentlig tidligere ut? 6355780[/snapback] Leiefilm kommer avogtil noen uker før kjøpe-DVDen. "Walk the Line" er derimot tilgjengelig som import kjøpe-DVD, men da til 250-300 kr. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Walk The Line selger Platekompaniet allerede. Det er sikkert kun Sone 1, men de har den. Jeg var der i går (Trondheim), og jeg så at de hadde flere av den der. EDIT: Husker ikke helt hvor mye den kostet, men jeg tviler på at det var 300. Endret 21. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som har et tips til en morsom film (komedie av noe slag) jeg og dama kan leie i kveld? 6355693[/snapback] Til en annen kveld: Rushmore. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Superman Returns Sin City Stile Syntes den der så ganske kul ut. Men lurer på om den stilen hadde fungert på noe annet enn Sin City, som jo bygger på en tegneserie med ganske spesiell stil Er forresten Big Trouble verdt å bruke halvannen time på? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Var bra musikk, svart/hvittkontrast og valg av scener i den videoen, men tidvis var fargevalget avskyelig. De kunne ha holdt seg til høy svart/hvitkontrast i hele greia. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Likte også musikken, men jeg syns Superman skal holde seg til farger. Tror ikke stilen Sin City har hadde passet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Interessant tanke, men utførelsen var ikke den beste. Det er et godt spørsmål om den stilen kan fungere i andre filmer, uten å virke som direkte kopier. Neonoir blir kanskje mer populært fremover, og da skal vi ikke se bortifra at den blir kopiert. edit: Dotten: Big Trouble er helt ok. Liker du Tim Allen, så angrer du neppe på at du så den. Endret 21. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Sett filmen 4-5 ganger selv, og det er med meg som med Stefan, jeg ler like mye hver gang. Den er så herlig teit tvers gjennom at jeg ikke klarer annet enn å le. Snowjogs. 6349713[/snapback] Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 hvorfor har ingen sagt at Oldboy var slik en genial film før? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 hvorfor har ingen sagt at Oldboy var slik en genial film før? 6359229[/snapback] Det har vel komt frem et par ganger.. Jeg skjønte det ganske kjapt: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Det er nok av folk som har skrytt av Oldboy før. Det gjelder å lese trådene. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 gidder vel ikke lese gjennom 289 sider... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Vel, det står da på omtrent halvparten av alle sidene i denne tråden og alle andre tråder. Du kan sikkert gå på bilforumet og finne tråder om Oldboy. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 gidder vel ikke lese gjennom 289 sider... 6359358[/snapback] skal sende pm neste gang jeg ser en god film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Spoiler angående Svidd Neger, tydeligvis. Det er noe jeg lurer på angående soundtracket til Svidd Neger (av Ulver). Det er ei låt der, noe skikkelig tung gitarspilling, som spilles av når samen kommer ut av lavvoen, rett etter sex-scenen. Jeg har veldig lyst på denne. Jeg har hørt på soundtracket til filmen da jeg var i en musikk-sjappe, men finner ikke akkurat den låta noe sted på plata! Er det noen som kan være så vennlige å forklare meg hvordan jeg kan skaffe denne? Den er vel av Ulver? Endret 22. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Hvis noen lager en tråd, eller en post som inneholder spoilers uten å bruke skjul-funksjonen, da slenger jeg ut en advarsel. Er evig lei. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Tenker du på min post? Hvor er spoileren der? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Kjapt spørsmål: Kan Sone 1-DVDer avspilles på dataen? Og; er filmer billige i USA? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Kjapt spørsmål: Kan Sone 1-DVDer avspilles på dataen? Og; er filmer billige i USA? Ja, det er fullt mulig å spille av sone 1 DVD-filmer på PC, om du har en DVD-spiller/brenner som det finnes sonefri firmware til eller du kan bruke programmer som AnyDVD. DVD-filmer er billigere i USA enn i Norge, de fleste nyheter ligger på rundt $20 eller lavere. Med dagens kurs er det ca 125,-. Men fraktkostnader/porto (og evt. MVA og tollbehandlingsavgifter om du ikke holder hver forsendelse under 200,-) kommer jo i tillegg, om de skal sendes til Norge. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Toll og frakt driter vi i. Drar til Statene i morgen Takk for svar, _crs_, da satser jeg på å kjøpe noen filmer der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg