wewwen Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 likte ikke "Napoleon Dynamite". tror ikke jeg skjønte humoren.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Såg nettopp The Green Street Hooligans med dama,og begeg er enige: Ein skikkelig RÅ og bra gjennomført film. Beste eg har sett på lenge Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 likte ikke "Napoleon Dynamite". tror ikke jeg skjønte humoren.. 6348405[/snapback] Jeg satt som ett spørsmålstegn etter den filmen. Flere av kameratene mine skjønner heller ikke greia med den filmen. Noen som kan forklare hva som er så bra med den? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Det er en film som ikke handler om noe spesielt. Akkurat som hverdagen. Antar at mange folk liker den fordi den nettopp er så spesiell, har kåle rollefigurer og tidvis absurde situasjoner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Det er en film som ikke handler om noe spesielt. Akkurat som hverdagen. Antar at mange folk liker den fordi den nettopp er så spesiell, har kåle rollefigurer og tidvis absurde situasjoner. 6349450[/snapback] Det har rett og slett med humor å gjøre; den er enten et spørsmålstegn eller den morsomste filmen du har sett. I mitt tilfelle har jeg sett den 6-7 ganger og jeg ler like hardt hver gang. Den er så koselig og naiv, Napoleon lever i sin egen lille verden hvor absurde ting skjer hele tiden. Replikker som "do the chickens have large talons?" beskriver ham perfekt; han passer rett og slett ikke inn i den kjedelige hverdagen. Han vil leve med ligers og flyvende drager, men han må spise hardkokte egg, henge med sin eneste venn (the new kid) og være upopulær. Den er bare skjønn. Og hvordan kan man unngå å le av at uncle Rico, som filmer seg selv? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Sett filmen 4-5 ganger selv, og det er med meg som med Stefan, jeg ler like mye hver gang. Den er så herlig teit tvers gjennom at jeg ikke klarer annet enn å le. Snowjogs. Endret 21. juni 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hvordan kan man mislike en film med historiens mest forløsende dansesekvens? Napoleon Dynamite passer min humor veldig godt i grunn. Jeg lo iallefall hesere enn mine venner under visningen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Er Silent Hill noe bra? Fanger den stemningen fra spillene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Er Silent Hill noe bra? Fanger den stemningen fra spillene? 6350073[/snapback] Er også litt intressert i den filmen.Eg meiner musikken etc. fra spillet skal vere i filmen.Utifra traileren ser den jo ganske tøff ut da. Blir nok til å se den når det passer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hostel anbefales til alle de som ikke har sett den ennå. Ikke spør om hvorfor, bare se den! (Det samme gjelder Caché) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg gleder meg skikkelig til Barnyard (2006). Steve Oedekerk er et geni. Barnyard Trailers Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 da var "Battle Royale" sett synes egentlig at det var en ganske bra film Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Såg nettopp The Green Street Hooligans med dama,og begeg er enige: Ein skikkelig RÅ og bra gjennomført film. Beste eg har sett på lenge 6349209[/snapback] Synes du virkelig? Jeg synes den var helt grei. God underholdning. Likevel, den lider av å være ekstremt forutsigbar. Dette ødelegger mye. Likevel, en hyggelig film, om det så kan sies. Grei underholdning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Eg syns faktisk det. Eg storkoste meg fra start til slutt,men eg må innrømme eg blei _litt_skeptisk til at Elijah Wood hadde hovudrollen.Ikkje pga. han er dårlig,men LOTR vil alltid henge med han syns eg :!: Syns han gjorde ein god jobb her altså. Deilig å se han utøve hard vold på film. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Green Street Hooligans var fjorårets beste film (like foran Capote). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som har et tips til en morsom film (komedie av noe slag) jeg og dama kan leie i kveld? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som har et tips til en morsom film (komedie av noe slag) jeg og dama kan leie i kveld? 6355693[/snapback] 40 Year Old Virgin er knall, synes nå jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hmm, kanskje det. Er igrunn på utkikk etter en typisk "søndagsfilm". Når jeg først er her, har Walk The Line kommet på leie-DVD ennå? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som har et tips til en morsom film (komedie av noe slag) jeg og dama kan leie i kveld? 6355693[/snapback] Kung Fu Hustle, hvis dama di er av den tøffe typen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Walk The Line slippes ifølge Platekompaniet for salg 26. Juli, så tviler på at den er ute som leie-DVD ennå. Kommer disse egentlig tidligere ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg