wewwen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) har sett "broderhood of war", nydelig film. Er ikke mer og si. Den andre derimot har jeg aldri hørt om, skal se om jeg får tak i den. finner ikke "Zakira" på imdb Endret 18. juni 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) De fleste har fått med seg at Sylvester Stallone driver på med en ny rocky film som mulig kommer til å bli dritt. I dag kom jeg over enda en bekreftelse på at Sylvester trenger penger. Rambo IV Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 18. juni 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 De fleste har fått med seg at Sylvester Stallone driver på med en ny rocky film som mulig kommer til å bli dritt. I dag kom jeg over enda en bekreftelse på at Sylvester trenger penger. Rambo IV Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6334694[/snapback] Jeg tror nå heller at han Stalone har kommet i overgangsalderen, og har en syk trang till å vise at han ikke er gammel. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så Howls moving castle istad Virkelig bra saker, ikke at jeg hadde ventet med noe annet. Syns faktisk den var bedre enn princess mononoke, og nesten på høyde med chihiro. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så "tigerland", ble imponert over at de greide og holde filmen så langt oppe. Selv ble jeg skuffet over at det ikke var en krigs film, hvis du ser coveret kan det fort missforstås. Derfor, noen gode krigs filmer og andbefale? 6334010[/snapback] Tigerland er en flott film. Farrel er meget god i denne, jeg syntes han er en meget bra skuespiller og gleder meg til Miami Vice. Jeg antar at du har sett de fleste store krigsfilmer ute og går, så jeg smeller til med Kubricks Paths of Glory. Flott stykke film. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så Howls moving castle istad Virkelig bra saker, ikke at jeg hadde ventet med noe annet. Syns faktisk den var bedre enn princess mononoke, og nesten på høyde med chihiro. 6335089[/snapback] Gakk så hen og se Kaze no Tani no Naushika/Nausicaä of the Valley of Wind, Tenkuu no Shiro Rapyuta/Laputa: The Castle in the Sky, Tonari no Totoro/My Neighbor Totoro, Majo no Takkyuubin/Kiki's Delivery Service og Kurenai no Buta/Porco Rosso. Og ikke glem Hotaru no haka/Grave of the Fireflies og Mimi wo Sumaseba/Whisper of the Heart. Rupan sansei: Kariosutoro no shiro/(Lupin III:) The Castle of Cagliostro er heller ikke å forakte, hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Såg faktisk Hotaru no haka/Grave of the Fireflies i dag, tragisk stemning gjenom heile filmen Altså meget bra film Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) I dag kjøpte jeg The Fly - Ultimate Collector's Edition, en samleboks med fem filmer (har bare sett de to nyeste, begge fantastiske), som kommer i noe som ser ut som en råtøff innpakning. Her vil jeg advare eventuelle versjonshorer. Innpakningen er bare noe billig plastskrammel som står i fare for å gå i stykker bare man ser hardt nok på den. Kunne vært hyllas stolthet, nå er jeg redd for å ta i den. Er du fan av filmene er den et fint tilskudd til samlingen, men IKKE kjøp den pga boksen! Endret 19. juni 2006 av JacEr Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Kan noen fortelle meg hva som skjedde på slutten av Oldboy? Jeg så filmen i går etter å ha vært oppe i 35 timer, samt at jeg duppet av noen minutter rundt omkring i filmen, samt at kompisen min hele tiden klagde på hvor mye koreanske filmer suger. Gief spoiler in tags. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Da hadde jeg vel heller sett filmen en gang til når jeg hadde hvert våken, har mye mer glede av det da. Og at kameraten din ikke orker å høre på koreansk tale skal du ikke bry deg så mye om, det er han som går glipp av mange fantastiske filmer... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Da hadde jeg vel heller sett filmen en gang til når jeg hadde hvert våken, har mye mer glede av det da. Og at kameraten din ikke orker å høre på koreansk tale skal du ikke bry deg så mye om, det er han som går glipp av mange fantastiske filmer... 6345322[/snapback] Joda, men vi leide den ser du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Kan noen fortelle meg hva som skjedde på slutten av Oldboy? Jeg så filmen i går etter å ha vært oppe i 35 timer, samt at jeg duppet av noen minutter rundt omkring i filmen, samt at kompisen min hele tiden klagde på hvor mye koreanske filmer suger. Gief spoiler in tags. 6345292[/snapback] Det er minst 2 teorier på hva som skjedde på slutten. Jeg har personlig en jeg mener er riktig, men den andre er ikke dum, den heller. Jeg hadde nok sett den igjen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Burde vel det. Altså, jeg fikk med meg hva som skjedde, men det som skjedde etter det igjen som jeg lurer på. Hehe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Enten ble minnet hans borte og han kunne leve lykkelig uvitende resten av livet sammen med jenta, eller så ble ikke minnet hans sletta allikevel, men han valgte fremdeles å leve sammen med jenta, selv om det er grusomt å tenke på Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har et lite spørsmål ang. plakatene som DeepDiscountDVD selger. De står oppført som 11"x17", noe som for meg virker utrolig lite (27,5cm x 42,5cm - som tilsvarer ca et A3-ark). Selger de de ikke i større versjoner? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har et lite spørsmål ang. plakatene som DeepDiscountDVD selger. De står oppført som 11"x17", noe som for meg virker utrolig lite (27,5cm x 42,5cm - som tilsvarer ca et A3-ark). Selger de de ikke i større versjoner? 6346474[/snapback] Har aldri kjøpt postere derfra, så vet ikke om de har noen større (dette er vel den minste av de to internasjonalt vanlige størrelsene, og det som er vanligst som reprint). Regner med at det er full fysisk størrelse av disse du er ute etter? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Regner med at det er full fysisk størrelse av disse du er ute etter? 6346843[/snapback] Holy shamrocks, Batman! MÅ HA! Hvor? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 samt at kompisen min hele tiden klagde på hvor mye koreanske filmer suger. 6345292[/snapback] SUGER? koreansk film suger!? måtte telle til 10 nå. Makan til kvalitets filmer skal man lete lenge etter, og hverfall ikke i hollywood. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har et lite spørsmål ang. plakatene som DeepDiscountDVD selger. De står oppført som 11"x17", noe som for meg virker utrolig lite (27,5cm x 42,5cm - som tilsvarer ca et A3-ark). Selger de de ikke i større versjoner? 6346474[/snapback] Har aldri kjøpt postere derfra, så vet ikke om de har noen større (dette er vel den minste av de to internasjonalt vanlige størrelsene, og det som er vanligst som reprint). Regner med at det er full fysisk størrelse av disse du er ute etter? 6346843[/snapback] Hehe, ja. Der har du det. Må vel sverge til Poster Paradise Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen av dere som har sett Nacho Libre? Samme regissør som Napoleon Dynamite, får håpe han har opprettholdt kvalitetsnivået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg