Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Så 16 Blocks igår, ikke særlig bra.

Er det bare filmen eller begynner Bruce Willis å bli en gammel mann?

6316166[/snapback]

Han begynner å dra på årene, men han er fortsatt en helt. Han er frisk og frekk i Sin City og Slevin, så det var nok skuespill med i bildet i filmen du så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh my! Så nettopp første episode av Solitary (2006).

Konseptet er et psykologisk eksperiment går ut på at 9 personer blir låst inn i 9 små rom hvor de blir testet ut fysisk og psykisk. Sistemann som velger å forlate rommet har vunnet.

Det er inovativt, morsomt og særdeles spennende. Anbefales på det sterkeste. :thumbup:

Lenke til kommentar
Criterion kommer med følgende titler i september, hvorav noen er nye, remastrede utgaver av ting de har gitt ut tidligere:

(...)

Vet vel om noen som skal ha et par av dem.  :hmm:

6309559[/snapback]

Jeg skal ha samtlige (vel, ikke én-disk-utgivelsen av Brazil)! :)

Lenke til kommentar

Konseptet er et psykologisk eksperiment går ut på at 9 personer blir låst inn i 9 små rom hvor de blir testet ut fysisk og psykisk. Sistemann som velger å forlate rommet har vunnet.

Det er inovativt, morsomt og særdeles spennende. Anbefales på det sterkeste.  :thumbup:

6318582[/snapback]

Dette høres ut som et seminar i Tortur 101. Er det ærlig talt ingen grenser for hva som skal passere som tv-underholdning. Hva blir det neste?

Lenke til kommentar
Criterion kommer med følgende titler i september, hvorav noen er nye, remastrede utgaver av ting de har gitt ut tidligere:

(...)

Vet vel om noen som skal ha et par av dem.  :hmm:

6309559[/snapback]

Jeg skal ha samtlige (vel, ikke én-disk-utgivelsen av Brazil)! :)

6318682[/snapback]

Spørsmålet er jo om man "trenger" 3-disc'eren hvis man har den tidligere boksen, eller om man klarer seg med en remastret utgave av selve Director's Cut'en.

Lenke til kommentar

@ Njål: Absolutt, men jeg har den ikke - dog har jeg lånt den av en kamerat, og den var suveren. Har kun R2UK-utgaven, og den er heller tam, spesielt på ekstramaterialedelen.

Dessuten:

R2 United Kingdom - (Fox) - No Cuts - "European Cut" (136:16 PAL). This version omits the following: 1)does not include an extended opening sequence, with the titles over a cloudy background and 2) The scene in which Bob Hoskins' character answers the phone in Sam's apartment is shorter, some dialogue is missing. The US "Director's Cut" is slightly longer.

Usj.

For ditt vedkomne, ettersom du har den tidligere boksen, er samlerargumentet noe en kan bruke - komplett 'spine' osv. (for så vidt jeg vet overtar vel ikke nyutgivelser av CC-filmer den gamles spinenummer?), uten at det er et mål i seg selv, kanskje...

Så, du 'trenger' jo vitterlig ikke boksen, men det gjør jeg.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Kjøpte nettopp Lady Snowblood-filmene. Vet egentlig ingenting om de utenom det som står bak på coveret, så hva synes forumet om disse?

Lenke til kommentar
@ Njål: Absolutt, men jeg har den ikke - dog har jeg lånt den av en kamerat, og den var suveren. Har kun R2UK-utgaven, og den er heller tam, spesielt på ekstramaterialedelen.

For ditt vedkomne, ettersom du har den tidligere boksen, er samlerargumentet noe en kan bruke - komplett 'spine' osv. (for så vidt jeg vet overtar vel ikke nyutgivelser av CC-filmer den gamles spinenummer?), uten at det er et mål i seg selv, kanskje...

Så, du 'trenger' jo vitterlig ikke boksen, men det gjør jeg.

6319313[/snapback]

Bryr man seg om "Spines" trenger man vel begge, siden ihvertfall singledisc'en vel kommer med nytt nummer (ikke det at den siden av det er noe jeg bryr meg om).

Ellers får man (ihvertfall jeg) vente og se når det kommer sammenligninger med den forrige boksen om det er nytt ekstramateriale verdt å kjøpe annet enn 1-disc'eren for (mener vagt å huske at det var noe småtteri på den opprinnelige, tilbaketrukne Criterion Brazil laserdisc'en som ikke ble med på den offisielt utgitte LD'en, og heller ikke på DVD-boksen).

Lenke til kommentar

Det er inovativt, morsomt og særdeles spennende. Anbefales på det sterkeste.  :thumbup:

6318582[/snapback]

Hvilken kanal sendes det på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...