Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen.

--

Kino for tiden skuffer. Da Vinci var middels, Slevin var bortkastet tid og penger, Istid 2 var skuff og M:I:III var det kun PSH som reddet. Hvis Superman og X:3 ikke er noe særlig, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Kino pleide å være ukens høydepunkt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen."

 

Og det skal bety...? Er Pearl Harbor en bra eller dårlig film etter din mening?

 

Jeg selv synes action-scenene er utrolig kule, men selve kjærlighetshandlingen er mildt sagt til å spy av.

 

 

En fyr blir sammen med ei jente. Så må han dra til krigen hvor han "dør". Bestevennen til kompisen knuller så dama hans. Så dukker plutselig vår helt opp igjen, høyst levende. Han tilgir bestevennen før bestevennen dør på slagmarken, og helten blir sammen med dama igjen. Alt er godt. Hipp hurra. *spyr*

 

 

Lenke til kommentar
Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen.

--

Kino for tiden skuffer. Da Vinci var middels, Slevin var bortkastet tid og penger, Istid 2 var skuff og M:I:III var det kun PSH som reddet. Hvis Superman og X:3 ikke er noe særlig, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Kino pleide å være ukens høydepunkt

6273993[/snapback]

 

X-Men III redder nok dagen ;)

 

Den er ihvertfall en positiv overaskelse. Kelsey Grammer, Ian Mckellan, Patrick Stewart og Hugh Jackman gjør gode jobber der, selv om sistnevnte var litt ujevn i begynnelsen.

 

Og selv om Superman Returns blir dårlig, så vil man nå uansett få frysninger av John Williams theme sangen første gang han(Supermann) flyr avgårde :love:

Kevin Spacey er ikke særlig flink til å skuffe heller. Tror dette blir bra. Så kan vi kose oss med den internasjonale traileren (ikke den samme som vist mange ganger før):

http://raincloud.warnerbros.com/wbol/uk/mo...s_tlrf3_500.asx

Lenke til kommentar
"Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen."

 

Og det skal bety...? Er Pearl Harbor en bra eller dårlig film etter din mening?

 

6274179[/snapback]

Alle gode regler må brytes én gang for at de kan regnes som gode regler. Derav uttrykket. I dette tilfellet så er alle Bayheimer-produktsjoner knallgode, utenom unntaket Pearl Harbour, som suger eksosrør.

Lenke til kommentar
"Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen."

 

Og det skal bety...? Er Pearl Harbor en bra eller dårlig film etter din mening?

 

6274179[/snapback]

Alle gode regler må brytes én gang for at de kan regnes som gode regler. Derav uttrykket. I dette tilfellet så er alle Bayheimer-produktsjoner knallgode, utenom unntaket Pearl Harbour, som suger eksosrør.

6274270[/snapback]

 

Hva mener du med knallgod? Som underholdning eller som god film? Vil ikke si at Armageddon er noen av delene.

Lenke til kommentar
"Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen."

 

Og det skal bety...? Er Pearl Harbor en bra eller dårlig film etter din mening?

 

6274179[/snapback]

Alle gode regler må brytes én gang for at de kan regnes som gode regler. Derav uttrykket. I dette tilfellet så er alle Bayheimer-produktsjoner knallgode, utenom unntaket Pearl Harbour, som suger eksosrør.

6274270[/snapback]

 

Hva mener du med knallgod? Som underholdning eller som god film? Vil ikke si at Armageddon er noen av delene.

6274566[/snapback]

 

Hehe, nei. Synd å se så mange flotte skuespillere drite seg selv på leggen med å spille i en slik tankeløs dum romanse- og helteorgie.

 

EDIT: Sorry, Steffy. It's nothing personal. Just strictly business.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Ser at Michael Bay er nevdt over her og her er teaser posteren fra hans neste lille independent movie :p

 

Ser konge ut :w00t:

 

Edit: Glemte å legge med posteren :blush:

6274758[/snapback]

 

Damn, si at det er Unicron som titter fram der :love:

Lenke til kommentar
Hva mener du med knallgod? Som underholdning eller som god film? Vil ikke si at Armageddon er noen av delene.

6274566[/snapback]

Hehe, nei. Synd å se så mange flotte skuespillere drite seg selv på leggen med å spille i en slik tankeløs dum romanse- og helteorgie.

EDIT: Sorry, Steffy. It's nothing personal. Just strictly business.

6275121[/snapback]

Jeg mener begge delene. Selvsagt underholdende, men tvers igjennom en knallgod film. Enestående skuespillerprestasjoner fra Buscemi, Wilson, Thornton og selvsagt Brucer'n, i tillegg til stemningsfull musikk, tidenes effektorgie og tårevåte kjærlighetsscener. Slenger den opp på Topp 20-listen min med det samme, jeg.

 

Hr. Jenssen: No worries.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Da var DDDs 20%off-salg i gang, og første kupong ute er 'DVDTALK'. Så vidt jeg vet gjelder ikke rabattkupongene på forhåndsbestillinger, og hver kupong kan kun brukes én gang. DVDTalk.com-forumet lister ganske så sikkert opp flere kuponger, så sjekk jevnlig innom.

 

OBS! Salget varer til og med 17/6.

 

Edit: Flere kuponger:

 

USATODAY

NYTIMES

SUPERSALE

DVDPRICESEARCH

SUMMERSALE

YAHOO

ESPN

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Jeg har disse lagret fra siste salg, vet ikke om alle virker, men er jo lov å prøve seg fram...

 

BARGAINFLIX

DD11

DEEPDISCOUNT

DVDSALE

DVDTALK

ESPN

GOOGLE

KLSX RCH

LATIMES

NYTIMES

PRICESEARCH

PRICESEASUMMERSALE

ROME

SUPERSALE

USATODAY

USWEEKLY

WGN

Lenke til kommentar
Har virkelig fått smaken for Brazil etter filmer som Cidade de Deus og Ônibus 174 og serien Cidade dos Homens. Anbefaler alle å ta en titt på dette, samtidig som jeg lurer på om noen har anbefalinger til andre brazilianske filmer av likt kaliber?

6279347[/snapback]

 

Fant City Og Men (Cidade dos Homens) i en butikk i nærheten i dag. Koster 199kr. Hvor lenge varer serien? Har selv veldig lyst til å skaffe serien, og filmen den er inspirert av. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...