Dorian Gray Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen. -- Kino for tiden skuffer. Da Vinci var middels, Slevin var bortkastet tid og penger, Istid 2 var skuff og M:I:III var det kun PSH som reddet. Hvis Superman og X:3 ikke er noe særlig, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Kino pleide å være ukens høydepunkt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 "Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen." Og det skal bety...? Er Pearl Harbor en bra eller dårlig film etter din mening? Jeg selv synes action-scenene er utrolig kule, men selve kjærlighetshandlingen er mildt sagt til å spy av. En fyr blir sammen med ei jente. Så må han dra til krigen hvor han "dør". Bestevennen til kompisen knuller så dama hans. Så dukker plutselig vår helt opp igjen, høyst levende. Han tilgir bestevennen før bestevennen dør på slagmarken, og helten blir sammen med dama igjen. Alt er godt. Hipp hurra. *spyr* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen.-- Kino for tiden skuffer. Da Vinci var middels, Slevin var bortkastet tid og penger, Istid 2 var skuff og M:I:III var det kun PSH som reddet. Hvis Superman og X:3 ikke er noe særlig, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Kino pleide å være ukens høydepunkt 6273993[/snapback] X-Men III redder nok dagen Den er ihvertfall en positiv overaskelse. Kelsey Grammer, Ian Mckellan, Patrick Stewart og Hugh Jackman gjør gode jobber der, selv om sistnevnte var litt ujevn i begynnelsen. Og selv om Superman Returns blir dårlig, så vil man nå uansett få frysninger av John Williams theme sangen første gang han(Supermann) flyr avgårde Kevin Spacey er ikke særlig flink til å skuffe heller. Tror dette blir bra. Så kan vi kose oss med den internasjonale traileren (ikke den samme som vist mange ganger før): http://raincloud.warnerbros.com/wbol/uk/mo...s_tlrf3_500.asx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 X3 var en slik film som går at så fort du har sett den får du lyst til å se den en gang til, bare for å nyte den da mer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 "Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen." Og det skal bety...? Er Pearl Harbor en bra eller dårlig film etter din mening? 6274179[/snapback] Alle gode regler må brytes én gang for at de kan regnes som gode regler. Derav uttrykket. I dette tilfellet så er alle Bayheimer-produktsjoner knallgode, utenom unntaket Pearl Harbour, som suger eksosrør. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Fikk endelig sett One Flew Over the Cuckoo's Nest i går. En ytterst god film. Framover legger jeg meg i Kubrickdvale for å få sett filmene i Kubrick Collection. Skremmende at de har utelukket Dr. Strangelove og 2001: A Space Odyssey. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 "Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen." Og det skal bety...? Er Pearl Harbor en bra eller dårlig film etter din mening? 6274179[/snapback] Alle gode regler må brytes én gang for at de kan regnes som gode regler. Derav uttrykket. I dette tilfellet så er alle Bayheimer-produktsjoner knallgode, utenom unntaket Pearl Harbour, som suger eksosrør. 6274270[/snapback] Hva mener du med knallgod? Som underholdning eller som god film? Vil ikke si at Armageddon er noen av delene. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Framover legger jeg meg i Kubrickdvale for å få sett filmene i Kubrick Collection. Skremmende at de har utelukket Dr. Strangelove og 2001: A Space Odyssey. 6274524[/snapback] Jeg har igjen å få sett Barry Lyndon, Paths of Glory og Spartacus Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Framover legger jeg meg i Kubrickdvale for å få sett filmene i Kubrick Collection. Skremmende at de har utelukket Dr. Strangelove og 2001: A Space Odyssey. 6274524[/snapback] Jeg har igjen å få sett Barry Lyndon, Paths of Glory og Spartacus 6274585[/snapback] Få gjerne med deg The Killing i samme slengen.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ser at Michael Bay er nevdt over her og her er teaser posteren fra hans neste lille independent movie Ser konge ut Edit: Glemte å legge med posteren Endret 9. juni 2006 av Manx Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Ser de selger denne utgaven av 2001: a space odyssey hos videonova. Er det en bra utgave, og vet noen om den er mulig å få tak i billigere noen andre steder? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) "Michael Bay/Jerry Bruckheimer er en vinnerkombo. Pearl Harbour er unntaket som bekrefter regelen." Og det skal bety...? Er Pearl Harbor en bra eller dårlig film etter din mening? 6274179[/snapback] Alle gode regler må brytes én gang for at de kan regnes som gode regler. Derav uttrykket. I dette tilfellet så er alle Bayheimer-produktsjoner knallgode, utenom unntaket Pearl Harbour, som suger eksosrør. 6274270[/snapback] Hva mener du med knallgod? Som underholdning eller som god film? Vil ikke si at Armageddon er noen av delene. 6274566[/snapback] Hehe, nei. Synd å se så mange flotte skuespillere drite seg selv på leggen med å spille i en slik tankeløs dum romanse- og helteorgie. EDIT: Sorry, Steffy. It's nothing personal. Just strictly business. Endret 9. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Ser at Michael Bay er nevdt over her og her er teaser posteren fra hans neste lille independent movie Ser konge ut Edit: Glemte å legge med posteren 6274758[/snapback] Damn, si at det er Unicron som titter fram der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Det skal jeg ikke skryte på meg at jeg vet hvem det er som titter fram. Det står litt mer: HER! Trykk på posteren så blir du sendt videre til hjemmesiden for filmen hvor det er animert... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Det ser ut som Unicron (planet-transformeren) Trenger litt hjelp angående en dvd. Hadde tenkt å kjøpeIchi the Killer Boxsettet, men oppdaget at den kom akkurat over tollgrensa.. Noen som finner den et halvt pund billigere? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Hva mener du med knallgod? Som underholdning eller som god film? Vil ikke si at Armageddon er noen av delene. 6274566[/snapback] Hehe, nei. Synd å se så mange flotte skuespillere drite seg selv på leggen med å spille i en slik tankeløs dum romanse- og helteorgie.EDIT: Sorry, Steffy. It's nothing personal. Just strictly business. 6275121[/snapback] Jeg mener begge delene. Selvsagt underholdende, men tvers igjennom en knallgod film. Enestående skuespillerprestasjoner fra Buscemi, Wilson, Thornton og selvsagt Brucer'n, i tillegg til stemningsfull musikk, tidenes effektorgie og tårevåte kjærlighetsscener. Slenger den opp på Topp 20-listen min med det samme, jeg. Hr. Jenssen: No worries. Endret 9. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Da var DDDs 20%off-salg i gang, og første kupong ute er 'DVDTALK'. Så vidt jeg vet gjelder ikke rabattkupongene på forhåndsbestillinger, og hver kupong kan kun brukes én gang. DVDTalk.com-forumet lister ganske så sikkert opp flere kuponger, så sjekk jevnlig innom. OBS! Salget varer til og med 17/6. Edit: Flere kuponger: USATODAY NYTIMES SUPERSALE DVDPRICESEARCH SUMMERSALE YAHOO ESPN Endret 9. juni 2006 av Zaeira Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har disse lagret fra siste salg, vet ikke om alle virker, men er jo lov å prøve seg fram... BARGAINFLIX DD11 DEEPDISCOUNT DVDSALE DVDTALK ESPN GOOGLE KLSX RCH LATIMES NYTIMES PRICESEARCH PRICESEASUMMERSALE ROME SUPERSALE USATODAY USWEEKLY WGN Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Har virkelig fått smaken for Brazil etter filmer som Cidade de Deus og Ônibus 174 og serien Cidade dos Homens. Anbefaler alle å ta en titt på dette, samtidig som jeg lurer på om noen har anbefalinger til andre brazilianske filmer av likt kaliber? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Har virkelig fått smaken for Brazil etter filmer som Cidade de Deus og Ônibus 174 og serien Cidade dos Homens. Anbefaler alle å ta en titt på dette, samtidig som jeg lurer på om noen har anbefalinger til andre brazilianske filmer av likt kaliber? 6279347[/snapback] Fant City Og Men (Cidade dos Homens) i en butikk i nærheten i dag. Koster 199kr. Hvor lenge varer serien? Har selv veldig lyst til å skaffe serien, og filmen den er inspirert av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg