Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wtfubar? Hvorfor er ikke denne sticky mer?

6265751[/snapback]

Fordi med uttallige stickyer ble det uoversiktelig. Vi har fått en fin samletråd som sticky. Denne tråden vil uansett holde seg høyt oppe hele tiden grunnet aktivitieten i tråden. Med 7 stickyer så blir litt av poenget fort borte.

6265774[/snapback]

Synes ikke vi har så mange stickyer jeg da. Bare å gå og se her og her.

Dessuten synes jeg det er irriterende å måtte lete rundt omrking etter denne tråden. Dette er tråden alle på filmforumet er innom, da synes jeg det er greit å alltid vite hvor den er. Nå må vi holde på å scrolle nedover siden og lete etter den hver gang.

Stemmer for å få denne til å bli sticky igjen, jeg.

EDIT: Angående Hellboy 2: Deilig! Gode nyheter at Hellboy 2 har en sjanse enda. Ble dog litt skeptisk. Var redd for at kanskje Del Toro ikke skulle være involvert. Da jeg leste artikkelen fant jeg ut at jeg ikke hadde noen grunn til mine bekymringer. Kjempegreier! :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Synes ikke vi har så mange stickyer jeg da. Bare å gå og se her og her.

Der har man guider og ingen samletråd med alle viktige innlegg. Nå som denne kategorien har en fin samletråd så blir det mer ryddig og oversiktlig om man slipper 7 stickyer som enkelt finnes i samletråden.

Dessuten synes jeg det er irriterende å måtte lete rundt omrking etter denne tråden. Dette er tråden alle på filmforumet er innom, da synes jeg det er greit å alltid vite hvor den er. Nå må vi holde på å scrolle nedover siden og lete etter den hver gang.

Jeg kan ærlig talt ikke fatte hvordan man må lete etter denne tråden:

• Høy aktivitet gjør at den alltid vil ligge høyt oppe
  • Om man ikke er fornøyd så kan man enkelt klikke denne sticky og vips så ligger den der
  • Går du inn på "mine innlegg" så ligger den garantert nær toppen.

Personlig tar jeg aldri tiden å faktisk klikke meg inn på "film/tv". Er kjappere å bare trykke "mine innlegg" :)

Edit: Den har også fått det "oransje !" på siden, så man finner fort frem :)

Lenke til kommentar

Er faktisk enig med Dotten (enig med en moderator, ikke bra :D ), er jo mye lettere å gå til mine innlegge en å måtte hoppe først inn i kultur og så videre inni film/tv også trykke på filmprat tråden.

Husker ikke sist jeg brukte den omveien.

Lenke til kommentar

Joda, men likevel. Men på den annen side, nå har vi jo den samlingstråden (som jeg ikke har lagt merke til før nå). Da er det jo ikke noen big deal at denne tråden ikke er en sticky. Da finner vi jo bare den (og alle andre tråder av interesse) umiddelbart da. Er vel egentlig litt greit da.

Lenke til kommentar
Hmm, skal jeg se The Omen eller Lucky Number Slevin på kino på søndag, noen som har sett de og har noen formeninger om det?

6269342[/snapback]

Vet ikke om dette er en god nok grunn men personlig så er jeg dritt lei alt som heter remakes, så jeg hadde valgt Lucky Number Slevin...

Lenke til kommentar
Da kommer det jammen en ny remake, føler originalitet begynner å bli et fremmedord blant amerikanske filmskapere. Les om hvilken film de skal ta seg av denne gangen her. Dette ser jeg virkelig ikke fram til.

6270458[/snapback]

Huff...nesten like tragisk som en remake av Oldboy...

Lenke til kommentar

Ja, jeg har også tenkt litt på dette med regissører (og alle andre i Hollywood) sin evne til å fantasere. Diskuterte monsterfilmer, og hvor få gode monsterfilmer det faktisk finnes (som er laget i de løpet av de siste tiårene) med en kompis her en dag. Hvor lenge siden er det egentlig at vi har fått en bra - original - monsterfilm? Omtrent alle monsterfilmene vi har fått de siste 10-20 årene er jo enten bare dritt, eller remakes og oppfølgere. Det finnes da trilliarder av utrolig kule urban legends man kan hente inspirasjoner fra!

Er en stor fan av X-Files, hvor jeg får servert den ene uhyggelige styggingen etter den andre. Noen er originale, mens andre er inspirasjoner fra urban legends (the Jersey Devil, El Chupacabra, osv). De klarer nå å lage masse bra og originalt i ni sesonger!

Når man kan lage en genial film om en mann med lav IQ og hans liv, kan man sannelig klare å pønske ut et nytt, stort, stygt monster som terroriserer jordens overflate i 90 minutter!

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Da kommer det jammen en ny remake, føler originalitet begynner å bli et fremmedord blant amerikanske filmskapere. Les om hvilken film de skal ta seg av denne gangen her. Dette ser jeg virkelig ikke fram til.

6270458[/snapback]

ble erik sint! Tenk og lage en remake av en allerede genial film. Ja den er fra asia, men har de ikke hørt om subtitels!?

blir som og lage en "911" film om Jens stoltenberg :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

6270458[/snapback]

Penisfutteral. Dette var jo helt fryktelige nyheter. :(

Lenke til kommentar

6270458[/snapback]

Penisfutteral. Dette var jo helt fryktelige nyheter. :(

6271516[/snapback]

Penisfutteral er jammen et ord som blir brukt altfor lite.

cun: gleder meg til å se resultatene på "Topp 250" prosjektet ditt.

Lenke til kommentar
En amerikansk Battle Royale kan jo ikke bli bra.

Ender vel med at de gjør alt for å få en PG-13 rating

6270947[/snapback]

Hihi, så blir Bruckheimer og Michael Bay stående bak. Ingen som drepes, bare skyting. Akkurat slik som National Treasure. Hvorfor sutrer folk over at den kanskje ikke blir voldelig? Dreping hadde da ingen stor rolle o Battle Royale! Jeg gleder meg! Kommer til å bli min favorittfilm! :D

EDIT:

Ja, jeg var ironisk.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...