Dahl Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Heist ble avblåst pga for lave seertall. Kilde: http://www.digitalspy.co.uk/article/ds31502.html 6250345[/snapback] Akkurat det jeg fryktet. Kanskje ikke en bombe når det ble sendt samtidig som Lost og American Idol. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Heist ble avblåst pga for lave seertall. Kilde: http://www.digitalspy.co.uk/article/ds31502.html 6250345[/snapback] Akkurat det jeg fryktet. Kanskje ikke en bombe når det ble sendt samtidig som Lost og American Idol. 6250350[/snapback] Jeg tror ikke sendetiden var det største problemet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg tror ikke sendetiden var det største problemet. 6250384[/snapback] Heist var ingen super serie, ingen tvil om det. Men den hadde underholdningsverdi for meg, som generelt sett er veldig skeptisk til over-amerikanske filmer/serier. Dermed burde den ha store potensialer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg tror ikke sendetiden var det største problemet. 6250384[/snapback] Heist var ingen super serie, ingen tvil om det. Men den hadde underholdningsverdi for meg, som generelt sett er veldig skeptisk til over-amerikanske filmer/serier. Dermed burde den ha store potensialer. 6250401[/snapback] Personlig synes jeg den var Ocean's 11 uten kjekke hovedrolleinnhavere, interessant dialog eller en god historie. Hvorvidt serien hadde utviklet seg noe enormt vil vi aldri vite, men jeg hadde ikke satset pensjonen på det. Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Akkurat sett Lost In Translation igjen, nydelig film. Men er det blitt gitt ut director's cut/special edition eller lignende av filmen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Dilemma, Dilemma! Har holdt av biletter til The Omen-premieren, men oppdaget akkurat at filmen blir _slaktet_ overalt. Tror dere biletten er verdt en hundrelapp? Har en litt skranten lommebok denne måneden, og ble litt usikker etter å ha lest forskjellige anmeldelser. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Akkurat sett Lost In Translation igjen, nydelig film. Men er det blitt gitt ut director's cut/special edition eller lignende av filmen? 6250466[/snapback] Herlig film ja, Scarlett er nydelig i denne. DoctorMacabre: Jeg hadde ikke gått, remakes er som oftest crap, og den hundringsen kan du bruke på en six-pack med tuborg Endret 5. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg så traileren på kino idag, og den så ikke akkurat ut som en storfilm. Etter Asiabølger har jeg gått seriøst lei av å ha en unge som den store skurken i skrekkfilmer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Heist var ikke kjempebra, men underholdningen var til stede, og jeg kjedet meg ikke under episodene. Et av høydepunktene var Når O'Brien og Evans sitter på en kafé, og væpnede menn stormer inn og raner stedet, hvorpå O'Brien tørt hvisker til Evans - «This is all very Pulp Fiction ...» Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Blir vel The Omen idag, må jo feire dagen. Har jo sett orginalen, og den er jo sjef. Inneholder blant annet filmhistoriens mest makabre død. Er i mood for en screamer nå, må roe nerva etter eksamen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Hva består denne makabre døden i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Kan det være den ufrivillige halshuggingen eller? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Når ble halshugging frivillig for mottakerpartens del? Titanic 2 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Hva består denne makabre døden i? 6252022[/snapback] Er den når han får en svær glassplate gjennom kroppen, mener å huske det, uberfet scene. Håper den er med i remaken. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Seriøst. Episode fra Japansk Spider-Man fra 70-tallet. Skal en le eller gråte? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Seriøst. Episode fra Japansk Spider-Man fra 70-tallet. Skal en le eller gråte? 6253572[/snapback] Haha! Man skal le, uten tvil. Gud, så utrolig morsomt. :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det verste er jo ikke de dårlige "effektene", skuespillet og slikt. Det verste er jo fanken meg kuttinga, kameraføringa og slikt! Er helt tragisk dårlig! :!: Følg nøye med når han tar på seg drakten, forresten. Utrolig at Spider-Man bruker en Transformer for å slå det onde Gonjira-lignende vesenet. Theme-musikken (både før og etter episoden) er også klassisk. Helt utrolig at noen hadde guts til å prøve seg på dette. Budsjettet kunne umulig vært på mer enn 10-20 Yen. ^^ EDIT: Kanskje LarsP burde vurdere å kjøpe denne serien. EDIT2: On second thoughts... Dette tror jeg blir for dårlig selv for han å bli underholdt av. Endret 6. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Seriøst. Episode fra Japansk Spider-Man fra 70-tallet. Skal en le eller gråte? 6253572[/snapback] AWESOME! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Ingen som digger intromusikken? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Ingen som digger intromusikken? 6253695[/snapback] Hvem trenger en ny ringetone? Lyd.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg