Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke sendetiden var det største problemet.

6250384[/snapback]

Heist var ingen super serie, ingen tvil om det. Men den hadde underholdningsverdi for meg, som generelt sett er veldig skeptisk til over-amerikanske filmer/serier. Dermed burde den ha store potensialer.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke sendetiden var det største problemet.

6250384[/snapback]

Heist var ingen super serie, ingen tvil om det. Men den hadde underholdningsverdi for meg, som generelt sett er veldig skeptisk til over-amerikanske filmer/serier. Dermed burde den ha store potensialer.

6250401[/snapback]

Personlig synes jeg den var Ocean's 11 uten kjekke hovedrolleinnhavere, interessant dialog eller en god historie. Hvorvidt serien hadde utviklet seg noe enormt vil vi aldri vite, men jeg hadde ikke satset pensjonen på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Dilemma, Dilemma! Har holdt av biletter til The Omen-premieren, men oppdaget akkurat at filmen blir _slaktet_ overalt. Tror dere biletten er verdt en hundrelapp? Har en litt skranten lommebok denne måneden, og ble litt usikker etter å ha lest forskjellige anmeldelser.

Lenke til kommentar
Akkurat sett Lost In Translation igjen, nydelig film. :love:

Men er det blitt gitt ut director's cut/special edition eller lignende av filmen?

6250466[/snapback]

Herlig film ja, Scarlett er nydelig i denne.

DoctorMacabre: Jeg hadde ikke gått, remakes er som oftest crap, og den hundringsen kan du bruke på en six-pack med tuborg :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Heist var ikke kjempebra, men underholdningen var til stede, og jeg kjedet meg ikke under episodene.

Et av høydepunktene var

Når O'Brien og Evans sitter på en kafé, og væpnede menn stormer inn og raner stedet, hvorpå O'Brien tørt hvisker til Evans - «This is all very Pulp Fiction ...»

Lenke til kommentar

Det verste er jo ikke de dårlige "effektene", skuespillet og slikt. Det verste er jo fanken meg kuttinga, kameraføringa og slikt! Er helt tragisk dårlig! :!:

Følg nøye med når han tar på seg drakten, forresten. Utrolig at Spider-Man bruker en Transformer for å slå det onde Gonjira-lignende vesenet. Theme-musikken (både før og etter episoden) er også klassisk.

Helt utrolig at noen hadde guts til å prøve seg på dette. Budsjettet kunne umulig vært på mer enn 10-20 Yen. ^^

EDIT: Kanskje LarsP burde vurdere å kjøpe denne serien. :wee:

EDIT2: On second thoughts... Dette tror jeg blir for dårlig selv for han å bli underholdt av. :lol:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...