NightKeeper Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Er DaVici koden no bra ? Eller Mi3 ? 6245143[/snapback] Da Vinci Code: Brukbar, ingen høydare. Ian Mckellen og Tautou trekker filmen opp MI3: Finfin popcornunderholdning. Hoffman er rå som skurk, Cruise er også bra. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Er DaVici koden no bra ? Eller Mi3 ? Da Vinci Code: God film. Mye detaljer. Din oppfatning av fimen blir trolig bedre hvis du ikke har lest boka, da de visstnok skal ha utelatt en del fra boka. MI3: Meget god underholdning. Et hav bedre enn #1. Hoffman er glimrende som bad guy. Cruise like så som good guy. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Visste dere at The Evil Dead II hadde sin første innspillingsdag den 20. Mai 1986? Nøyaktig samme dag som jeg ble født. Morsom fakta. Endret 5. juni 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
SuperCosmo Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Til opplysning så begynner den geniale serien Entourage med sesong 3 førstkommende søndag (i USA vel og merke..). Bør sees! Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 I'm the Juggernaut, bitch. Så nettopp X-men: The Last Stand, herlig film. Syns det er den beste i rekken. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 I'm the Juggernaut, bitch. Så nettopp X-men: The Last Stand, herlig film. Syns det er den beste i rekken. 6248509[/snapback] ja filmene trippler seg for hver film. 1 kul film 2 drit kul film 3 mega kul film Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Var på kino og så Slipp Jimmy Fri i dag. Artig film, og den er bra "til å være norsk". Synes dog den ikke er SÅ artig som en del av kritikerne skal ha den til. Det er vel kanskje fordi det å være trønder eller nordlending er veldig eksotisk for de østlandske anmelderne. Ikke vet jeg. Var forresten en litt skuffende slutt på filmen. Kanskje den er åpen for en oppfølger? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Wow, så nettopp À Ma Soeur, og pokker for en fiffig bakoversveis jeg fikk. Ble mektig imponert over dette, og nok en regissørutforsking settes på agendaen. Andre Breillat-filmer å anbefale? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Så nettopp Léon for 5-6 gang, og noe sier meg at jeg trenger en ny versjon av filmen. Har bare den vanlige kinoversjonen. Noen tips? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Så nettopp Léon for 5-6 gang, og noe sier meg at jeg trenger en ny versjon av filmen. Har bare den vanlige kinoversjonen. Noen tips? 6249734[/snapback] Ja. Den tyske Steelbook-utgaven er blant de beste på lyd og bilde, og kommer i den beste innpakninga (hvis man ser bort fra den japanske Besson-kofferten med flere filmer, se Limited Edition-tråden), og koster deg en relativ slikk og ingenting hos CD Wow. Gidder du sjekke de forskjellige linkene her er det mulig du kan spare enda NOK10-15. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Takk for tipset Hvordan er denne, da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Har litt lyst til å kjøpe Olsenbanden-boksen, jeg. Noen som vet hvor jeg får den billigst? Ser at Platekompaniet har den for 1000kr. Det er jo ikke så dårlig, men er det noen som har den for en lavere pris? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Takk for tipset Hvordan er denne, da? 6249849[/snapback] Forskjellige utgaver har vært diskutert ganske mye på forumet, foreslår du søker selv, men her er en sammenligning av forskjellige utgaver (den amerikanske utgaven du linker til og den i sammenligningen har tilnærmet likt bilde, mens den du linker til har dts, identisk med den tyske). Selv har jeg den første utgaven som kom ut av DC'en (den japanske Integrale-utgivelsen), kjøpt da den kom ut, og den tyske Steelbook-utgaven jeg linket til i forrige post. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Så Terkel i Knipe igjen i dag. Fremdeles en god film, trakk på smilebåndet støtt og stadig og lo ved enkelte anledninger. Umodent, nopez, selvparodisk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Til opplysning så begynner den geniale serien Entourage med sesong 3 førstkommende søndag (i USA vel og merke..). Bør sees! 6248493[/snapback] Aldri hørt om. Sjanger og et kort handlingsreferat, please? Ja, jeg er for lat til å sjekke IMDB. ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Hva med å sjekke ut vårt eget forum og tv-serietråd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5990653 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Så Terkel i Knipe igjen i dag. Fremdeles en god film, trakk på smilebåndet støtt og stadig og lo ved enkelte anledninger. Umodent, nopez, selvparodisk. 6250238[/snapback] Jeg regelrett hatet den filmen første gang jeg så den. Muligens var det fordi hele salen var fylt opp med prepubertale drittunger som ikke forstod filmen, noe som kan ha smittet over på meg. Anyway, jeg likte den bedre den andre gangen jeg så den. Men jeg mener fortsatt at den er unødvendig "gal". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg så den sammen med en god kompis på sommerferie i en nesten tom kinosal. Memories (Tror med andre ord at det kan ha hatt noe å si, ja) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Hva med å sjekke ut vårt eget forum og tv-serietråd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5990653 6250297[/snapback] Hmm, ingen dum idé. Enkelte er smarte. Entourage høres absolutt ut som en severdig serie. Litt merkelig at jeg ikke har hørt om den, pleier egentlig å se noen episoder av de fleste serier. Hva skjedde egentlig med Heist? I følge fredrikrb ble den satt til samme sendetidspunkt som Lost og American Idol, og plutselig var hele serien tatt av sendeplanen. Kan vi forvente flere episoder? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Heist ble avblåst pga for lave seertall. Kilde: http://www.digitalspy.co.uk/article/ds31502.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg