quakie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 To nye filmer med Stallone snart ja. Rambo og nye Rocky. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 De blir enten a) Fantastiske skildringer av en nyansert verden med passe dose action som supplement til det fundamentale budskapet i filmen, som burde være antikrig, antivold og troen på det gode. eller b) Tanketomme actionfilmer. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 En ting er ganske så sikkert hvertfall. Jeg skal nok se dem begge. Satser på at det blir en mellomting mellom de to alternativene du nevnte . Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Vel vel, når de drar filmene ut med så høye oppfølgernumre, så regner jeg med at det heller mot alternativ b) grunnet 1) Idémangel 2) Tidligere erfaringer Eller så kan de helle mot a) pga 1) Nye folk bak med nye, originale ideer 2) Ny tid med nyansert bilde av verden Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nå har jeg endelig fått sett Capote, er bare en ting å si; herlig film. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 To nye filmer med Stallone snart ja. Rambo og nye Rocky. 6232414[/snapback] Har du noen slags link til nye rocky? Vil gjerne se litt Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 To nye filmer med Stallone snart ja. Rambo og nye Rocky. 6232414[/snapback] Har du noen slags link til nye rocky? Vil gjerne se litt 6232506[/snapback] Rocky VI, eller Rocky Balboa som er arbeidstittelen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hva er grunnen til at den antakelig skal hete "Rocky Balboa"? For å kvitte seg med nummeret, som er lite tiltalende? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hva er grunnen til at den antakelig skal hete "Rocky Balboa"? For å kvitte seg med nummeret, som er lite tiltalende? 6232542[/snapback] Mulig det. Kanskje de syns den er en litt mer "spenstig" og tiltalende tittel. Det skulle ikke forundre meg om de inkluderte en undertittel også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 To nye filmer med Stallone snart ja. Rambo og nye Rocky. 6232414[/snapback] Når det gjelder sequels lenge etter originalene, så er det Indiana Jones 4 jeg gleder meg til. Den tror jeg faktisk kan bli bra. Die Hard, Rambo og Rocky er jeg ikke så sikker på. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Link til Indiana Jones 4. Jepp, gleder meg aller mest til denne også. Er stor fan av Indiana Jones. Så mange barndomsminner og lek pga de filmene der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Nå har jeg endelig fått sett Capote, er bare en ting å si; herlig film. 6232498[/snapback] Ikke sant og Philip Seymour Hoffman er jo nesten ikke noe bra heller, beste rolle tolkningen i hele fjor Edit: Vet ikke om det er alle som har fått med seg at det kommer en ny utgave av Road House med Patrick "Dirty Dancing" Swayze, en liten deluxe utgave. Hadde ingen planer om å kjøpe denne, men så fikk jeg vite at den skal ha et kommentator spor med Kevin Smith og hans producent/kamerat Scott Mosier og plutselig så ble den et MÅ ha dvd Endret 2. juni 2006 av Manx Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Indiana Jones kan også bli bra ja, gamlegutta holder koken. Dessuten kommer det en ny James Bond film snart . Mange filmer jeg eventuellt vil se framover ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nå har jeg endelig fått sett Capote, er bare en ting å si; herlig film. 6232498[/snapback] Ikke sant og Philip Seymour Hoffman er jo nesten ikke noe bra heller, beste rolle tolkningen i hele fjor Edit: Vet ikke om det er alle som har fått med seg at det kommer en ny utgave av Road House med Patrick "Dirty Dancing" Swayze, en liten deluxe utgave. Hadde ingen planer om å kjøpe denne, men så fikk jeg vite at den skal ha et kommentator spor med Kevin Smith og hans producent/kamerat Scott Mosier og plutselig så ble den et MÅ ha dvd 6232750[/snapback] Åh, som jeg elsker det konseptet. Rules of Attraction med Carrot Top som kommentator, finnes det noe mer absurd? Kanskje zombiene i Shawn of the Dead som har en ganske stønnende commentary. Jeg kjøper selvsagt Roadhouse-utgaven. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det skal jeg også, bare venter på muligheten til å hive med et par forhåndsbestillinger til på neste bestilling fra DDD. Den her slipp dato 18.7 hvis jeg ikke husker helt feil i farten. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jey, alle 4 sesongene av Futurama, sesong 6&7 av simpsons og sesong 1 av scrubs er på vei fra play salg der = genialt. ikke like genialt for lommeboka da. sjekka akkurat, bruk 10 618kr på play siden oktober 2004. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ikke like genialt når du må vente 14 dager heller. Apropos ventetid: Bruttern bestilte fem filmer fra Amazon.co.uk for to dager siden. I dag lå de i postkassa. Play forverrer seg, mens Amazon forbedrer seg. Jeg ser umiddelbart hvem jeg skal begynne å bruke mer hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvilken film skal jeg se i dag? Filmer det skal velges mellom: King Kong (2005 versjonen!) The Alamo Titanic The Machinis Sahara Donnie Brasco Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 King Kong (2005 versjonen!)Donnie Brasco 6235688[/snapback] Her selv ikke sett "The Alomo" enda, mulig du bør ha med denne også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg