Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De blir enten

a) Fantastiske skildringer av en nyansert verden med passe dose action som supplement til det fundamentale budskapet i filmen, som burde være antikrig, antivold og troen på det gode.

eller

b) Tanketomme actionfilmer.

Lenke til kommentar

Vel vel, når de drar filmene ut med så høye oppfølgernumre, så regner jeg med at det heller mot alternativ b) grunnet

1) Idémangel

2) Tidligere erfaringer

Eller så kan de helle mot a) pga

1) Nye folk bak med nye, originale ideer

2) Ny tid med nyansert bilde av verden

Lenke til kommentar
Hva er grunnen til at den antakelig skal hete "Rocky Balboa"? For å kvitte seg med nummeret, som er lite tiltalende?

6232542[/snapback]

Mulig det. Kanskje de syns den er en litt mer "spenstig" og tiltalende tittel. Det skulle ikke forundre meg om de inkluderte en undertittel også.

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått sett Capote, er bare en ting å si; herlig film. :)

6232498[/snapback]

Ikke sant og Philip Seymour Hoffman er jo nesten ikke noe bra heller, beste rolle tolkningen i hele fjor :thumbup:

Edit:

Vet ikke om det er alle som har fått med seg at det kommer en ny utgave av Road House med Patrick "Dirty Dancing" Swayze, en liten deluxe utgave. Hadde ingen planer om å kjøpe denne, men så fikk jeg vite at den skal ha et kommentator spor med Kevin Smith og hans producent/kamerat Scott Mosier og plutselig så ble den et MÅ ha dvd :w00t:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått sett Capote, er bare en ting å si; herlig film. :)

6232498[/snapback]

Ikke sant og Philip Seymour Hoffman er jo nesten ikke noe bra heller, beste rolle tolkningen i hele fjor :thumbup:

Edit:

Vet ikke om det er alle som har fått med seg at det kommer en ny utgave av Road House med Patrick "Dirty Dancing" Swayze, en liten deluxe utgave. Hadde ingen planer om å kjøpe denne, men så fikk jeg vite at den skal ha et kommentator spor med Kevin Smith og hans producent/kamerat Scott Mosier og plutselig så ble den et MÅ ha dvd :w00t:

6232750[/snapback]

Åh, som jeg elsker det konseptet. Rules of Attraction med Carrot Top som kommentator, finnes det noe mer absurd? Kanskje zombiene i Shawn of the Dead som har en ganske stønnende commentary. Jeg kjøper selvsagt Roadhouse-utgaven.

Lenke til kommentar

Ikke like genialt når du må vente 14 dager heller. :hrm:

Apropos ventetid: Bruttern bestilte fem filmer fra Amazon.co.uk for to dager siden. I dag lå de i postkassa.

Play forverrer seg, mens Amazon forbedrer seg. Jeg ser umiddelbart hvem jeg skal begynne å bruke mer hvis dette fortsetter. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...