Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delicatessen er dritkul, og det er nesten garantert La Cité des enfants perdus også. Jeg har bare ikke sett den. Takk for påminnelsen.

Delicatessen har noen fantastiske scener, bl.a. den med rytmisk knulling på knirkeseng. Ufattelig vittige saker, stort sett. Dyster og stilfull dessuten. Et par fantastiske karakterer og en absurd kloakkhistorie av noe slag... Jeg trenger et gjensyn, men den var fantastisk så vidt jeg husker.

Edit: Ord deling sfeil

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Delicatessen er dritkul, og det er nesten garantert La Cité des enfants perdus også. Jeg har bare ikke sett den. Takk for påminnelsen.

Delicatessen har noen fantastiske scener, bl.a. den med rytmisk knulling på knirke seng. Ufattelig vittige saker, stort sett. Dyster og stilfull dessuten. Et par fantastiske karakterer og en absurd kloakkhistorie av noe slag... Jeg trenger et gjensyn, men den var fantastisk så vidt jeg husker.

Humre. Igjen, Jonas, takk for god beskrivelse. Begge føres opp på min fremtidige handleliste.

Lenke til kommentar

Jeg så Scarlett Johanson på TV isted. Hun virket så utrolig kjent, og jeg kom fram til at jeg må ha sett en film med henne , men hvilken film kan dette være? Utrolig irriterende å ikke vite det, akkurat som når man "har noe på tunga".

anden4.jpg

Forslag?

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Forslag?
  • In Good Company (2004)
  • The SpongeBob Squarepants Movie (2004)
  • A Good Woman (2004)
  • A Love Song for Bobby Long (2004)
  • The Perfect Score (2004)
  • Girl with a Pearl Earring (2003)
  • Lost in Translation (2003)
  • Eight Legged Freaks (2002)
  • An American Rhapsody (2001)
  • The Man Who Wasn't There (2001)
  • Ghost World (2000)
  • My Brother the Pig (1999)
  • The Horse Whisperer (1998)
  • Home Alone 3 (1997)